Tiggo 5 windshield
قیمت شیشه تیگو 5
آگوست 31, 2021
MVM 315 windshield
شیشه ام وی ام 315
آگوست 31, 2021

شیشه تیگو 7 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو شاسی بلند شرکت چری در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو تیگو 7 از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از نظر آپشن ، این شیشه دارای سنسور باران و نور می باشد .

در انتهای این مقاله ، ویدیوهایی کوتاه از چگونگی تعویض شیشه این خودرو را قرار داده ایم که شما را به دیدن این کلیپ ها دعوت می نماییم.

Chery Tiggo 7

چری تیگو 7 نام محصول شاسی بلند جدید کمپانی چری است که از سال 1396 به سبد فروش مدیران خودرو اضافه شد و عرضه آن تا امروز ادامه دارد. از نظر ظاهر این خودرو بالاتر از تیگو 5 قرار دارد.

تیگو 7 از نظر فنی ، از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ 1.5 لیتر توربو بهره می برد که قادر است 147 اسب بخار نیرو تولید کرده و این نیرو را به کمک گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو انتقال دهد.

قیمت شیشه جلو تیگو 7
قیمت شیشه جلو تیگو 7

قیمت شیشه جلو تیگو 7

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو تمام رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت تولید شده است. این شیشه از نظر آپشن دارای سنسور باران نیز می باشد .

این محصول ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید اصفهان و یا شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی اصلی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که سنسور باران با چسب ژله ای مخصوص نصب می شود و نصب آن نیاز به تجربه فنی دارد. برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.

قیمت شیشه عقب تیگو ۷
قیمت شیشه عقب تیگو ۷

قیمت شیشه عقب تیگو 7

تصویر بالا نمونه ای از شیشه عقب این خودرو را به نمایش گذاشته است. این شیشه دو رمشکی ، سبز رنگ و دارای خطوط گرمکن و سوراخ برف پاک کن عقب می باشد. برای دودی کردن این شیشه می توانید از برچسب های دودی سولار استفاده فرمایید که درصد های مختلفی از نظر رنگ دودی دارند.

برای خرید این شیشه ، گزینه ایرانی و گزینه اصلی چینی پیش روی مشتریان عزیز می باشد. البته شیشه عقب اصلی از کیفیت و البته قیمت بالاتری برخوردار است.

این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان مشکی اروپایی نصب و آب بندی می شود.

قیمت شیشه تیگو 7
قیمت شیشه تیگو 7

حال نگاهی به نمای بغل این خودرو داشته باشیم. شیشه های جانبی تیگو 7 شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه رو ستونی عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و از لحاظ رنگ ، سبز رنگ هستند. شیشه های درب این خودرو توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا تولید و عرضه شده اند ولی نمونه اصلی چینی این شیشه ها نیز با قیمت بالاتر قابل عرضه هستند ولی شیشه روستونی عقب که زه دار نیز می باشد حتما باید بصورت اصلی تهیه شود .

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، این شیشه ها همگی سبز رنگ هستند لذا برای دودی کردن شیشه ها ، نیاز است که از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید.

شیشه روستونی تیگو 7
شیشه روستونی تیگو 7

شیشه جلو تیگو ۷ پرو

برای اطلاعات بیشتر روی تصویر زیر کلیک کنید

شیشه جلو تیگو ۷ پرو

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل تیگو 7

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.

قیمت شیشه جلو تیگو ۷
قیمت شیشه جلو تیگو ۷

در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو تیگو ۷

قیمت شیشه جلو تیگو 7

قیمت شیشه عقب تیگو ۷

شیشه عقب تیگو ۷
شیشه عقب تیگو ۷
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تیگو 7
  • مدل سال خودرو : –
  • نوع شیشه : شیشه عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی : دودی

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.




تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

قیمت شیشه جلو تیگو ۷
قیمت شیشه جلو تیگو ۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس