kmc k7 windshield
شیشه کی ام سی k7
سپتامبر 20, 2021
Polyurethane glue windshield
چسب آب بندی شیشه ماشین
سپتامبر 21, 2021

شیشه تیگو ۸ پرو ، انواع آن و نحوه ی تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودرو شاسی بلند چینی مدیران خودرو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.  شیشه تیگو ۸ پرو ، از جنس لمینت ، دورمشکی و تمام رنگ و دارای آپشن سنسور باران و دوربین رادار می باشد. با توجه به اینکه شیشه جلو این خودرو ، آپشن های متعددی دارد و لوازم متعددی روی شیشه سوار می شود ، لذا نصب شیشه جلو این خودرو نیاز به تجربه و دقت بالایی دارد.


قیمت شیشه جلو تیگو ۸

قیمت شیشه جلو تیگو ۸
قیمت شیشه جلو تیگو ۸

شیشه جلو تیگو 8

همانطور که قبلا هم اشاره شد ، شیشه جلو این خودروی شاسی بلند چری ، تمام رنگ دور مشکی و دارای سنسور نور و باران و همچنین دارای دوربین بین خطوط و رادار است. در حال حاضر این شیشه توسط شرکت های داخلی نیز تولید و عرضه شده است ولی نمونه اصلی و چینی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد و قابل عرضه است.

شیشه جلو هر خودرویی توسط چسب مخصوص پلی اورتان نصب و آب بندی صحیح می شود که در نصب از اهمیت خاصی برخوردار است . در ضمن برای نصب مجدد سنسور ، نیاز به چسب ژله ای مخصوص سنسور باران می باشد تا عملکرد حسگر مختل نشود.

برای تهیه شیشه جلو این خودرو از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


شیشه بغل تیگو ۸ پرو

قیمت شیشه تیگو 8 پرو
قیمت شیشه تیگو 8 پرو

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی عقب می باشد. شیشه درب عقب به مانند ام وی ام x22 یک تکه است و این کمک زیادی به دید بهتر سرنشینان عقب خودرو می کند.

تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت ( نشکن) و سبز رنگ می باشد . در حال حاضر این شیشه ها توسط شرکت های داخلی نیز تولید و عرضه شده اند و مشتریان عزیز می توانند این محصولات را تهیه کنند. برای اطلاعات تکمیلی و قیمت و نحوه ی تهیه آن ، با ما در تماس باشید.


شیشه عقب تیگو ۸ پرو

شیشه عقب تیگو 8 پرو از جنس سکوریت ، سبز رنگ دور مشکی و دارای خط هیتر و سوراخ برف پاک کن است . در حال حاضر این شیشه بصورت اصلی و ساخت شرکت های داخلی قابل عرضه است . نصب و آب بندی شیشه با چسب پلی یورتان اصلی انجام می شود. برای دودی کردن شیشه ، می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده کنید که تنوع رنگ و درصد دودی زیادی دارند.

شیشه عقب تیگو ۸ پرو
شیشه عقب تیگو ۸ پرو

شیشه دودی تیگو ۸ پرو

از آنجایی که شیشه های این خودرو سبز رنگ هستند و نیاز به دودی کردن شیشه های بغل و عقب این خودرو ، احساس می شود، لذا برای دودی کردن ، باید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده بفرمایید. این برچسب ها ، دارای برندهای متنوع هستند که از لحاظ کیفیت نیز بسیار متفاوت اند. درصدهای دودی مختلفی هم دارند با رنگ های متنوع. لذا در انتخاب نصاب و همچنین جنس برچسب دودی ، وسواس به خرج دهید و تحقیق کنید.

یک نکته مهم دیگر در مورد شیشه عقب هیتر دار خودرو است. برچسب های دودی از داخل شیشه و روی خط هیتر یا گرمکن شیشه نصب می شوند. از طرفی طول عمر مشخصی دارند و هر سال که از عمر آنها بگذرد ، درصدی از رنگ دودی خود را از دست می دهند و رو به کمرنگی می روند. لذا خاصیت خود را از دست می دهند و نیاز به تعویض خواهند داشت. به این نکته مهم توجه داشته باشید که وقتی این برچسب ها را از شیشه جدا می کنید ، به احتمال بسیار زیاد ، هیتر شیشه صدمه می خورد و کارایی خود را از دست می دهد که در این صورت ، شما گرمکن شیشه عقب را از دست خواهید داد. بنابراین در صورت موجودی بازار ، بهتر است ، از شیشه های فابریک دودی استفاده شود و حتی المقدور از نصب برچسب دودی به شیشه عقب گرمکن دار خود داری فرمایید.


Tiggo 8 pro

تیگو 8 ( چری T18 ) برای اولین بار در سال 2018 و توسط شرکت چری ، تولید و به بازار عرضه شد. این خودرو در دسته شاسی بلند سایز بزرگ 7 نفره قرار می گیرد.

از نظر فنی ، این خودرو از یک موتور چهار سیلندر با حجم موتور 1.6 لیتر توربو بهره می گیرد که قادر است 197 اسب بخار نیرو تولید کند و توسط جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو 185 کیلومتر بر ساعت اعلام شده و شتابی برابر با 9 ثانیه دارد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4722 میلیمتر ، عرض خودرو : 1860 میلیمتر و ارتفاع خودرو : 1745 میلیمتر

برخی امکانات خودرو :

شیشه جلو مجهز به سنسور باران ، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب ، دوربین 360 درجه ، آینه بغل برقی راهنمادار


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل تیگو ۸ پرو

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

تعویض شیشه جلو تیگو ۸ پرو

شیشه جلو این خودرو شاسی بلند چینی دورمشکی تمام رنگ است و از لحاظ آپشن ، شیشه دارای سنسور باران و دوربین بین خطوط می باشد. نمونه ایرانی این شیشه نیز به صورت محدود با کیفیت مطلوب تولید و عرضه شده است. روی شیشه های ایرانی و غیر اصلی جای دوربین و سنسور باران وجود دارد و لازم است لوازم روی شیشه قدیم یه شیشه جدید ، با دقت بالا ، انتقال یابد . در نمونه ای اصلی این محصول، لوازم روی شیشه قرار دارد .

شیشه جلو تیگو 8 پرو
شیشه جلو تیگو 8 پرو

شیشه عقب تیگو ۸ پرو

شیشه عقب تیگو ۸ پرو
شیشه عقب تیگو ۸ پرو

شیشه درب عقب تیگو ۸ پرو

شیشه درب عقب این خودرو شاسی بلند چینی ، به صورت فابریک ، سبز رنگ تولید و عرضه می شود . این شیشه از جنس سکوریت ( نشکن) است و در حال حاضر در ایران ، توسط شرکت شیشه ونوس تولید و عرضه می شود.

شیشه تیگو 8
شیشه تیگو 8

شیشه درب جلو تیگو ۸ پرو

شیشه درب جلو تیگو 8
شیشه درب جلو تیگو 8
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تیگو 8
  • مدل سال خودرو : –
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه جلو تیگو 8


شیشه عقب تیگو 8


ویدئو تعویض شیشه درب عقب


ویدئو تعویض شیشه درب جلو


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس