Mazda 2 windshield
شیشه مزدا 2
آگوست 30, 2021
JAC S3 windshield
شیشه جک s3
آگوست 30, 2021

شیشه جک s5 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول شاسی بلند چینی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو جک s5 ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و از نظر آپشن ، در مدل گیربکس اتومات دارای آپشن سنسور باران می باشد ولی در مدل گیربکس دنده دستی تنها پایه آینه دارد و بسیار ساده است.

در انتهای این مقاله ، ویدئویی کوتاه از چگونگی نصب شیشه این خودرو را قرار داده ایم که شما را به دیدن این کلیپ دعوت می نماییم.

JAC S5

جک اس 5 یک محصول شاسی بلند چینی است که چند سالی است توسط کرمان موتور به بازار خودروی ایران عرضه می شود.

جک s5 در مدل اتومات از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2 لیتری بهره می برد که قادر است 174 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتومات دو کلاچه به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو : 180 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4430 میلیمتر – ارتفاع خودرو : 1660 میلیمتر و عرض خودرو : 1840 میلیمتر

برخی امکانات خودرو : شیشه سانروف برقی جک اس 5 ، شیشه بالابر های برقی جلو و عقب ، آینه بغل تاشو برقی دارای راهنما و گرمکن ، سنسور باران شیشه جلو و …

شیشه جلو جک s5

شیشه جلو جک s5
شیشه جلو جک s5

قیمت شیشه جلو جک s5

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو تمام رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو جک اس 5 از نظر آپشن دو نوع می باشد. با سنسور باران و هیتر و بدون سنسور باران و ساده.

شیشه جلو این خودرو چه با حسگر باران و چه بدون سنسور باران ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت. در حال حاضر شرکت های سپهر و مخصوصا شرکت شیشه ونوس شیشه جلو را بصورت فابریک تولید و عرضه می کنند.

شیشه جلو جک اس 5
شیشه جلو جک اس 5

توجه فرمایید که سنسور باران با چسب ژله ای مخصوص نصب می شود و نصب آن نیاز به تجربه فنی دارد. برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.


شیشه عقب جک s5

شیشه عقب جک s5
شیشه عقب جک s5

قیمت شیشه عقب جک اس 5

شیشه عقب این خودروی شاسی بلند ، از جنس سکوریت ، دور مشکی و دارای خطوط هیتر ( گرمکن ) و نیز برف پاک کن می باشد. این شیشه معمولا بصورت دودی سولار عرضه می شود. این محصول نیز توسط شرکت های داخلی همچون شرکت آسیا ، شرکت شیشه سپهر گیلان و یا شرکت شیشه ونوس بصورت فابریک تولید و عرضه شده اند ولی نمونه چینی اصلی نیز با قیمت بالاتر در سبد فروش قرار گرفته است.

شیشه جک اس 5
شیشه جک اس 5

شیشه های بغل جک اس 5 شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی عقب است و خبری از شیشه لچکی جلو و یا عقب نیست. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت ( نشکن ) ساخته شده اند. لازم به ذکر است که شیشه های کابین عقب این خودرو معمولا دودی عرضه می شوند ، لذا برای یکدست شدن شیشه ها می توانید از برچسب دودی سولار برای شیشه های درب جلو استفاده فرمایید. تمامی این شیشه ها چه بصورت تولید ایران و چه وارداتی چینی در سبد فروش قرار دارد که از نظر قیمت و کیفیت متفاوت می باشند.

در حال حاضر شرکت هایی همچون شرکت شیشه آسیا نیز این شیشه را تولید و عرضه می کند و همچنین شرکت هایی همچون شرکت شیشه سپهر و یا شرکت شیشه ونوس این محصولات را بصورت فابریک تولید و عرضه می کنند.


شیشه لچکی جک s5

شیشه لچکی جک اس 5 در اصل شیشه رو ستونی می باشد که شیشه ای مثلثی در کابین عقب خودرو است که به همراه فرم و خار است. این شیشه فقط باید بصورت اصلی تهیه شود و از لحاظ رنگ دودی سولار می باشد. طبق تصویر زیر. این شیشه با اسم های شیشه لچکی یا شیشه مثلثی بیشتر شناخته می شود ولی در اصل این محصول ، شیشه روستونی یا شیشخ روگلگیری است و با شیشه لچکی تفاوت دارد.

شیشه لچکی جک s5
شیشه لچکی جک s5

تعویض شیشه درب جلو جک اس 5

شیشه درب جلو جک s5
شیشه درب جلو جک s5

تعویض شیشه درب عقب جک اس 5 دودی سولار

شیشه درب عقب جک s5
شیشه درب عقب جک s5

قیمت شیشه سانروف جک s5

شیشه سانروف جک اس 5
شیشه سانروف جک اس 5


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل جک s5

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه عقب جک s5

شیشه عقب جک s5
شیشه عقب جک s5

نصب شیشه عقب دودی سولار بصورت فابریک با چسب پلی اورتان اصلی

شیشه عقب این خودرو بصورت فابریک دودی می باشد . شیشه ها بصورت فابریک ایرانی و چینی هستند. شرکت کرمان موتور از شیشه های سپهر و ونوس نیز استفاده می کند که فابریک محسوب می شوند.

قیمت شیشه عقب جک اس 5
قیمت شیشه عقب جک اس 5

قیمت شیشه جلو جک اس 5

شیشه جلو این خودرو در دو مدل سنسوردار و بدون سنسور عرضه می شود. ( منظور سنسور باران است ) . در مدل دنده دستی، شیشه فاقد آپشن است ولی در مدل فول ، شیشه جلو این خودرو دارای سنسور باران و خط هیتر نیز می باشد.

شیشه جلو جک s5

شیشه جلو جک اس ۵ قیمت

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: جک s5 دنده دستی
  • مدل سال خودرو : 1397
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : بدون سنسور باران

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تعویض شیشه جلو جک s5


تعویض شیشه درب جلو


ویدئو تعویض شیشه درب عقب


ویدئو تعویض شیشه عقب


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس