شیشه دنا پلاس

تعویض شیشه رانا
قیمت شیشه رانا
آگوست 26, 2021
تعویض شیشه تارا
قیمت شیشه تارا
آگوست 26, 2021

شیشه دنا پلاس ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودرو شرکت ایران خودرو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو دنا پلاس ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران و یا هیتر بطور فابریک می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.


Dena Plus

دنا پلاس محصول جدید ، آپشنال و بروز شده دنا است که در سال 96 توسط شرکت ایران خودرو معرفی شد. این خودرو در دو مدل توربو و معمولی عرضه می شود.

از لحاظ فنی ، در دنا پلاس معمولی از موتور EF7 یا همان موتور ملی استفاده شده است.

این موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.7 لیتر قادر است ، 115 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 5 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتومات این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد . در موتور توربو شارژ نیرو تولید شده به 150 اسب بخار افزایش می یابد. حداکثر سرعت مدل توربو 205 کیلومتر بر ساعت می باشد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4559 میلیمتر ، عرض خودرو : 1720 میلیمتر و ارتفاع خودرو : 1460 میلیمتر می باشد.

قیمت شیشه جلو دنا پلاس

قیمت شیشه جلو دنا پلاس

شیشه جلو این محصول سدان ایران خودرو، از جنس لمینت و تمام رنگ می باشد و از لحاظ آپشن ، بسیار ساده است و تنها پایه آینه روی آن نصب می شود. این شیشه با شیشه سمند یکسان است. در ایران شرکت های مختلفی شیشه های دنا پلاس را تولید و عرضه می کنند . شرکت هایی همچون : شرکت شیشه اتومبیل بهنور ، شرکت شیشه اتومبیل امید اصفهان و یا ونوس .

شیشه جلو خودرو توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود که در نصب و آب بندی صحیح اهمیت بسیار زیادی دارد. بهتر است از چسب های ارزان قیمت متفرقه و آکواریوم استفاده نشود.

قیمت شیشه درب دنا
قیمت شیشه درب دنا

شیشه های بغل دنا پلاس شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب است . این شیشه ها با شیشه های دنا معمولی کاملا متفاوت هستند.

شیشه های درب و لچکی سبز رنگ و از جنس سکوریت می باشند. البته شیشه های بغل این خودرو بصورت سولار تولید و عرضه می شوند که خاصیت آنتی یو وی دارند.

شیشه لچکی دنا پلاس

قیمت شیشه عقب دنا پلاس

قیمت شیشه عقب دنا پلاس
قیمت شیشه عقب دنا پلاس

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت ، دور مشکی سبز رنگ و دارای هیتر می باشد. این شیشه نیز توسط شرکت های مختلفی تولید و عرضه می شوند. مانند: شرکت شیشه اتومبیل بهنور ، شرکت شیشه امید و یا گیلان و حتی شرکت ونوس.

نصب شیشه درب جلو دنا

به تصویر پایین توجه داشته باشید. شیشه درب جلو این خودرو به صورت فابریک ،سبز رنگ است و برای دودی شدن از برچسب های دودی سولار استفاده شده است. بر اثر ضربه شیشه کاملا خرد شده ولی بخاطر وجود برچسب دودی روی شیشه درب ، به شکلی که در تصویر مذکور ملاحظه می فرمایید، سرجای خود باقی مانده و به اطراف پخش نشده است.

قیمت شیشه بغل دنا
قیمت شیشه بغل دنا

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل دنا

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو دنا پلاس

شیشه جلو دنا پلاس با دنا یکسان است و تفاوتی ندارد. این محصول شیشه ، در ایران ، توسط برندهای مختلفی تولید می شود که کیفیت و قیمت متفاوت دارند. برندهایی همچون : بهنور ، ونوس ، امید ، سپهر بصورت فابریک تولید دارند ولی برندهای دیگری هم هستند که این محصول را تولید کرده و البته متفرقه حساب می شوند. بنابراین هنگام خرید ، به برند شیشه توجه داشته باشید.

شیشه جلو دنا پلاس
شیشه جلو دنا پلاس
قیمت شیشه جلو دنا پلاس ۱۴۰۱
قیمت شیشه جلو دنا پلاس ۱۴۰۱

شیشه عقب دنا قیمت
شیشه عقب دنا قیمت
شیشه عقب دنا پلاس
شیشه عقب دنا پلاس
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: دنا پلاس
  • مدل سال خودرو : 1399
  • نوع شیشه : شیشه درب عقب چپ
  • سایر توضیحات تکمیلی :دودی سولار

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس