شیشه رنو سیمبل

Renault Safrane windshield
شیشه رنو سفران
آگوست 28, 2021
Renault Fluence windshield
قیمت شیشه فلوئنس
آگوست 28, 2021

شیشه رنو سیمبل ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این محصول سدان شرکت رنو فرانسه در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو رنو سیمبل از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از لحاظ آپشن ، فاقد آپشن خاصی است.

در انتهای این مقاله ، شما را به تماشای ویدئو نمونه از تعویض شیشه جلو رنو سیمبل دعوت می کنیم.


Renault Symbol

رنو سیمبل نام محصول سدان کامپکت شرکت رنو فرانسه است که اولین بار در سال 1999 رونمایی شد و در حال حاضر نسل سوم این خودرو تولید و عرضه می شود. این خودرو بین سال های 2016 الی 2017 توسط شرکت نگین خودرو به بازار ایران راه پیدا کرد. در واقع این خودرو جایگزینی برای ال 90 محسوب می شد. این خودرو در سه تیپ متفاوت PE , SE , LE عرضه شده است.

از لحاظ فنی ، این خودرو از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.6 لیتر بهره می برد که قادر است تنها 105 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 4 سرعته اتومات ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. این خودرو از لحاظ امکانات رفاهی در سطح بالایی قرار ندارد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4348 میلیمتر ، عرض خودرو : 1733 میلیمتر و ارتفاع آن : 1517 میلیمتر است.

حال به سراغ بررسی موضوع اصلی می رویم یعنی بررسی شیشه های این خودرو.

شیشه جلو رنو سیمبل

قیمت شیشه جلو سیمبل
قیمت شیشه جلو سیمبل

قیمت شیشه جلو سیمبل

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید ، شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت ، دورمشکی و تمام رنگ است و فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران می باشد. این شیشه در ایران و توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه آسیا و شرکت شیشه امید ، با کیفیت مطلوب ، تولید و عرضه می شوند و در سبد فروش قرار گرفته اند. البته نمونه های وارداتی متفرقه چینی نیز در سبد فروش قرار دارد.

این شیشه توسط چسب پلی اورتان مشکی اصلی نصب و آب بندی می شود که در نصب شیشه خودرو از اهمیت ویژه ای بر خوردار است. لطفا از استفاده چسب های متفرقه و آکواریوم جدا خودداری فرمایید.

قیمت شیشه عقب رنو سیمبل
قیمت شیشه عقب رنو سیمبل

قیمت شیشه عقب سیمبل

شیشه عقب این خودروی سدان ، از جنس سکوریت ، دور مشکی سبز رنگ تولید می شود و دارای خطوط گرمکن است. این شیشه بصورت وارداتی در سبد فروش قرار گرفته است .

برای نصب و آب بندی این شیشه از چسب پلی یورتان اصلی استفاده می شود.

قیمت شیشه رنو سیمبل
قیمت شیشه رنو سیمبل

نگاهی به شیشه های بغل این خودروی فرانسوی داشته باشیم. شیشه ای بغل شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی است. تمامی این شیشه ها بصورت سبز رنگ عرضه می شوند و البته از جنس سکوریت می باشند. این محصولات شیشه اتومبیل در ایران نیز تولید و عرضه می شوند. البته نمونه وارداتی نیز قابل عرضه است.

برای جمع بندی باید گفت که ، شیشه های ایرانی نسبت به نمونه های وارداتی ، قیمت پایینتری دارند و از لحاظ کیفیت نیز قابل قبول هستند.

لچکی رنو سیمبول
لچکی رنو سیمبول

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل رنو سیمبل

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

تعویض شیشه جلو رنو سیمبل

قیمت شیشه جلو سیمبل
قیمت شیشه جلو سیمبل

شیشه درب جلو رنو سیمبل
شیشه درب جلو رنو سیمبل
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: رنو سیمبل
  • مدل سال خودرو : 2015
  • نوع شیشه : شیشه درب جلو چپ
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.



تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس