Kia Picanto windshield
شیشه پیکانتو
آگوست 28, 2021
Kia Cerato windshield
شیشه سراتو سایپا
آگوست 28, 2021

شیشه ریو ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو ریو ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران و یا هیتر می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.


ریو سایپا

کیا ریو نام محصول سدان کوچک شهری شرکت کیاموتورز که از سال 2000 در سبد فروش این شرکت قرار گرفت و بین سال های 84 الی 90 توسط شرکت سایپا مونتاژ و به بازار ایران عرضه شد و مورد استقبال قرار گرفت.

از لحاظ فنی ، ریو از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.5 لیتر بهره می برد که قادر است 97 اسب بخار نیرو تولید کرده و این نیرو را توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ های جلو انتقال دهد.

شیشه جلو ریو قیمت
شیشه جلو ریو قیمت

شیشه جلو ریو قیمت

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو تمام رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این خودرو ساده و فاقد آپشن خاصی می باشد. این محصول ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت سایپا شیشه وسایر شرکت های داخلی تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.

قیمت شیشه ریو
قیمت شیشه ریو

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و سبز رنگ هستند. این شیشه ها تمام ایرانی هستند . شیشه های بغل سبز رنگ هستند لذا برای دودی کردن نیاز به برچسب دودی سولار است.

قیمت شیشه عقب ماشین ریو

شیشه عقب ریو قیمت

شیشه عقب ریو

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید ، شیشه عقب این خودرو ، از جنس سکوریت ، دور مشکی سبز رنگ و دارای خطوط هیتر است . این شیشه نیز تنها توسط شرکت های داخلی همچون سایپا شیشه ، شرکت امید و یا شرکت شیشه ونوس عرضه می شود.


Kia Rio 2015 – 2017

شیشه ریو صندوقدار 2015 – 2017

شیشه جلو ریو 2015
شیشه جلو ریو 2015

قیمت روز شیشه جلو ریو اصلی

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه این خودرو دور مشکی و بالا رنگی و فاقد آپشنی همچون سنسور باران است . این شیشه در ایران نیز با کیفیت مطلوب تولید می شود ولی نمونه اصلی و چینی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد.

شیشه عقب ریو 2015
شیشه عقب ریو 2015

قیمت شیشه ریو هاچ بک 2014 – 2017

شیشه جلو ریو هاچ بک 2015
شیشه جلو ریو هاچ بک 2015

شیشه عقب ریو هاچ بک 2015

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل ریو

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو ریو مونتاژ

شیشه جلو ریو

قیمت شیشه جلو ریو اصلی
قیمت شیشه جلو ریو اصلی
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: ریو
  • مدل سال خودرو : 2015
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه جلو ریو 2016


ویدئو تعویض شیشه جلو مدل 2016

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس