Citroen c3 windshield
شیشه سیتروئن c3
سپتامبر 1, 2021
Citroen c5 windshield
شیشه سیتروئن c5
سپتامبر 1, 2021

شیشه زانتیا ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودرو سدان شرکت سیتروئن در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو زانتیا ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران و یا هیتر می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.


Saipa Citroen Xantia 1381- 89

زانتیا نام محصول سدان خانوادگی شرکت سیتروئن فرانسه است که اولین بار در سال 1993 معرفی شد و تولیدش تا 2002 ادامه پیدا کرد. این خودرو در ایران نیز توسط شرکت سایپا راه پیدا کرد. تولید این خودرو در شرکت سایپا در سال 1380 شروع و تا 1389 ادامه پیدا کرد. یکی از خصوصیاتی که این خودرو را در ایران محبوب کرد، توانایی بالای فنی آن بود. موتور قدرت مند ، حرکت خودرو روی سه چرخ و حفظ تعادل و نیز تغییر ارتفاع آن باعث محبوبیت سریع آن شد.

زانتیا از نظر فنی ، با دو مدل موتور عرضه می شود . موتور 1.8 لیتر و موتور 2 لیتری. موتور 1.8 لیتری قادر است 110 اسب بخار نیرو تولید کند و موتور 2 لیتری قادر است 135 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ های جلو این نیرو را انتقال دهد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4524 میلیمتر ، عرض خودرو : 1755 میلیمتر و ارتفاع آن : 1400 میلیمتر است.

شیشه جلو زانتیا اصلی

شیشه جلو زانتیا اصلی

نگاهی به شیشه های این خودرو داشته باشیم.

شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت و تمام رنگ دورمشکی تولید می شود. این شیشه بسیار ساده است و از لحاظ آپشن ، فاقد امکانات خاص همچون سنسور باران و یا هیتر می باشد. این محصول شیشه اتومبیل در ایران و توسط شرکت های مختلفی تولید و عرضه شده است . شرکت هایی همچون : شرکت سایپا شیشه ، شرکت شیشه بهنور ، شرکت شیشه اتومبیل آسیا ، شرکت شیشه گیلان و حتی شرکت شیشه ونوس . در حال حاضر این شیشه تنها بصورت داخلی در سبد فروش قرار دارد. زیرا از نظر قیمت و نیز کیفیت ، در حد بالایی قرار دارند.

لازم به ذکر است که ، شیشه جلو و نیز شیشه عقب خودرو توسط چسب پلی اورتان مشکی رنگ اروپایی نصب و آب بندی می شود. استفاده از چسب های متفرقه ارزان قیمت ، باعث عدم آب بندی صحیح شیشه می شود و قطعا صاحب خودرو را با مشکلات متعدد مواجه خواهد کرد. لذا توجه ویژه به این نکته داشته باشید.

قیمت شیشه بغل زانتیا

قیمت شیشه بغل زانتیا
قیمت شیشه بغل زانتیا

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو و شیشه درب عقب است. تمامی این شیشه های از جنس سکوریت و به صورت سبز رنگ عرضه می شوند. این شیشه ها توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه سایپا تولید شده اند ولی نمونه اصلی فرانسوی نیز قابل عرضه هستند.

شیشه عقب زانتیا اصلی

گرمکن دار همراه با نوار فابریک دور شیشه

قیمت شیشه عقب زانتیا
قیمت شیشه عقب زانتیا

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت دور مشکی سبز رنگ و دارای برف پاک کن عقب و نیز خطوط هیتر می باشد. این شیشه توسط شرکت هایی داخلی با کیفیت متوسط تولید و عرضه شده اند ولی نمونه اصلی اروپایی نیز در سبد فروش قرار دارد و از لحاظ کیفیت و قیمت در سطح بالاتری قرار میگیرد.

شیشه آینه بغل زانتیا
شیشه آینه بغل زانتیا

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل زانتیا

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو زانتیا
شیشه جلو زانتیا

تعویض شیشه عقب زانتیا

شیشه عقب زانتیا قیمت
شیشه عقب زانتیا قیمت
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: زانتیا
  • مدل سال خودرو : –
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : –

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.



تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس