قیمت شیشه سانتافه

SABRINA windshield
شیشه سابرینا
آگوست 25, 2021
SANTA FE 2007 windshield
شیشه سانتافه 2008
آگوست 25, 2021

قیمت شیشه جلو سانتافه ۲۰۱۴ الی قیمت شیشه جلو سانتافه ۲۰۱۷ یکی است. تفاوت در برند شیشه عرضه شده و سطح آپشن های روی شیشه جلو می باشد. شیشه جلو سانتافه ۲۰۱۵ از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی است یعنی بالای شیشه دودی رنگ است . از لحاظ آپشن های روی شیشه جلو ، با سه مدل شیشه سر و کار داریم. شیشه جلو فاقد آپشن و امکانات یعنی شیشه فقط پایه آینه دارد . در حالت دیگر ، شیشه جلو دارای سنسور باران نیز می باشد و حتی خط هیتر در پایین شیشه . در حالت فول آپشن ، شیشه جلو دارای سنسور باران و دوربین رادار ( دوربین بین خطوط ) است.

  • قیمت شیشه جلو سانتافه 2015 ایرانی : 32,000,000 ریال
  • قیمت شیشه جلو سانتافه 2016 چینی : 65,000,000 ریال
  • قیمت شیشه جلو سانتافه 2017 سفارش اروپا با لوازم : 135,000,000 ریال
  • قیمت شیشه جلو سانتافه 2015 اصلی جنیون کره : تماس
قیمت شیشه جلو سانتافه
  • شیشه جلو سانتافه دارای سنسور باران و خط گرمکن
  • هزینه نصب و چسب پلی یورتان مصرفی جداگانه می باشد.
  • این شیشه بصورت ایرانی ، چینی درجه یک ، سفارش اروپا و اصلی جنیون کره قابل عرضه می باشد.
  • شیشه سانتافه ایرانی مارک آسیا می باشد. ( مورد تایید است ) .
  • مدت زمان نصب شیشه جلو حدود یک ساعت می باشد.
  • بعد از نصب شیشه ، اتومبیل می تواند تردد داشته باشد.
  • برای نصب و آب بندی صحیح از چسب پلی یورتان مشکی اروپایی استفاده می شود که اهمیت زیادی دارد.
  • نصب و آب بندی در شیشه اتومبیل پرشین ضمانت کتبی دارد.
  • نکته مهم : تا 48 ساعت پس از نصب شیشه ، امکان مراجعه به کارواش وجود ندارد.
  • امکان ارسال شیشه به سایر شهرها نیز وجود دارد.
در انتهای این مقاله ، ویدئویی کوتاه از چگونگی تعویض شیشه این خودرو را قرار داده ایم که شما را به دیدن این کلیپ کوتاه دعوت می نماییم.

شیشه جلو سانتافه ۲۰۱۵

شیشه جلو سانتافه ix45
قیمت شیشه جلو سانتافه ۲۰۱۷

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودرو را به نمایش گذاشته که شیشه دارای سنسور باران و دوربین رادار در کنار پایه آینه است. همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد.

نحوه ی محاسبه شیشه جلو این خودرو با هزینه چسب و اجرت آن ، طبق جدول زیر می باشد. توجه بفرمایید که برای استعلام روز قیمت محصولات ، حتما با ما در تماس باشید .

قیمت درج شده در جدول زیر ، مربوط به شیشه جلو این خودرو ، سنسور دار و محصول شرکت ایرانی است . قیمت شیشه های وارداتی چینی و اصلی بالاتر می باشد . ( تماس بگیرید)

قیمت شیشه جلو سانتافه ۲۰۱۴هزینه چسب پلی یورتان خارجی مصرفی ( ریال )اجرت نصب شیشه جلو ( ریال )قیمت تمام شده ( ریال )
ایرانی32,000,0002,000,0006,000,00040,000,000
شیشه جلو سانتافه 2014
شیشه جلو سانتافه 2014

قیمت شیشه جلو سانتافه ۲۰۱۶

خب با این توضیحات متوجه شدید که سانتافه ix45 ، از لحاظ شیشه جلو متنوع است و برای انتخاب شیشه جلو مناسب ، اولین قدم ، آشنایی با امکانات این خودرو می باشد. قدم بعدی ، انتخاب شرکت سازنده آن محصول است. شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی کره ای این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهند داشت. لازم به ذکر است که برندهای چینی نیز از لحاظ قیمت و کیفیت متنوع هستند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در تماس باشید.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.


قیمت شیشه عقب سانتافه 2016

قیمت شیشه عقب سانتافه 2016

شیشه عقب این خودرو شاسی ، از جنس سکوریت ، دورمشکی ، دارای خطوط هیتر و سوراخ برف پاک کن عقب می باشد. این شیشه به صورت سبز و یا دودی سولار عرضه می شود. در ایران نیز این شیشه توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید با کیفیت مطلوب تولید و عرضه شده است.

البته نمونه چینی و اصلی کره ای این شیشه نیز در سبد فروش با قیمت بالاتر قرار گرفته است. البته بهتر است این شیشه حتی المقدور بصورت اصلی جنیون تهیه شود که قطعا نسبت به نمونه های ایرانی و چینی از هر نظر کیفیت بهتری دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.

قیمت شیشه عقب سانتافه 2017

جدول زیر ، نحوه ی محاسبه قیمت شیشه عقب با هزینه نصب را نشان می دهد. البته شیشه های دودی مدنظر می باشد ولی شیشه سبز نیز موجود می باشد که قیمت پایینتری دارد.

قیمت شیشه عقب سانتافه ۲۰۱۵قیمت شیشه هزینه چسب پلی یورتان خارجی مصرفی اجرت نصب شیشه عقبقیمت تمام شده با نصب
شیشه عقب دودی ایرانی29,000,0002,000,0006,000,00037,000,000
شیشه عقب دودی سولار خارجی61,000,0002,000,0006,000,00069,000,000
شیشه عقب دودی سولار اصلی جنیون165,000,0002,000,0006,000,000173,000,000

قیمت شیشه سانتافه 2015
قیمت شیشه سانتافه 2015

شیشه های بغل

تصویر بالا شیشه های درب جلو و درب عقب این خودرو را نشان میدهد که همگی از جنس سکوریت ( نشکن ) ساخته شده اند و لازم به ذکر است که معمولا شیشه های کابین عقب مثل شیشه درب عقب بصورت دودی سولار عرضه می شوند . این شیشه توسط شرکت های داخلی ( همچون شرکت شیشه آسیا ) با قیمت پایینتر از محصول اصلی ( وارداتی ) تولید و عرضه شده اند ولی در بازار نمونه چینی و اصلی نیز وجود دارد تا تمام سلایق را تحت پوشش قرار دهد.

تصویر زیر نمونه شیشه روستونی این خودرو را نشان میدهد.

قیمت شیشه بغل سانتافه

قیمت شیشه سانروف سانتافه ix45

تصویر پایین نیز نمونه ای از شیشه سانروف این خودرو را نشان میدهد. شیشه سقف سانتافه ix45 شامل : شیشه ثابت ( در عقب ) ، شیشه سانروف متحرک ( وسطی ) و پنل بیست سانتی ( یا اصطلاحا ابرویی ) می باشد. تمامی این شیشه ها بهتر است بصورت اصلی تهیه شدود و به دنبال جنس متفرقه نباشید.

شیشه سانروف سانتافه 2016

شیشه ابرویی سانروف سانتافه

در تصویر زیر نمونه ای از تعویض شیشه ابرویی سانروف را مشاهده می فرمایید. این شیشه از جنس سکوریت ساخته شده و دودی است و جلوی شیشه سانروف متحرک نصب می شود. عرض این شیشه حدود بیست سانت است و اصطلاحا پنل 20 سانتی سانروف گفته می شود. توجه داشته باشید که بهتر است این شیشه بصورت اصلی تهیه شود.

شیشه سانروف سانتافه 2016

Hyundai Santa fe ix45

نسل سوم سانتافه مربوط به مدل های سال 2013 تا 2018 می شود.این نسل از سال 2012 رونمایی و در سال 2013 به بازار عرضه شد. آسان موتور بعنوان نمایندگی هیوندای در ایران می باشد.

هیوندای سانتافه در بازارهای جهانی با موتورهای متنوعی عرضه می‌شود اما نسخه در نظر گرفته شده برای بازار ایران، از یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که قادر است 190 اسب بخار قدرت و 242 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو و یا هر چهار چرخ انتقال پیدا می‌کند. 

سانتافه ix45 با موتور های متنوعی عرضه می شود ولی موتور عرضه شده در ایران : یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری با حداکثر قدرت 190 اسب بخار می باشد که این قدرت توسط گیربکس 6 سرعته اتومات به هر چهار چرخ و یا دو چرخ جلو انتقال پیدا می کند.

ابعاد خودرو :

طول خودرو : 4689 میلیمتر ، عرض خودرو : 1880 میلیمتر و ارتفاع خودرو : 1679 میلیمتر است.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه هیوندای سانتافه ix45

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.

قیمت شیشه بغل سانتافه
قیمت شیشه بغل سانتافه

در صورتیکه شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو سانتافه ۲۰۱۷

شیشه جلو سانتافه 2014
شیشه جلو سانتافه 2014

قیمت شیشه عقب سانتافه 2015

شيشه عقب سانتافه ٢٠١٥
شيشه عقب سانتافه ٢٠١٥

تعویض شیشه روگلگیری

در تصویر زیر نمونه ای از تعویض شیشه رو ستونی یا روگلگیری سانتافه را مشاهده می فرمایید. البته به اشتباه به این شیشه لچکی هم می گویند. این شیشه با فرم عرضه می شود و فرم دور آن بصورت پرسی است و توجه داشته باشید که بهتر است این شیشه بصورت اصلی و فابریک تهیه شود. این محصول شیشه بصورت دودی سولار و سبز عرضه می شود.

قیمت شیشه بغل سانتافه 2016

تعویض شیشه جلو سانتافه

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: هیوندای سانتافه ix45
  • مدل سال خودرو : 2016
  • نوع شیشه : شیشه عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی : دودی سولار
برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


قیمت شیشه جلو سانتافه 2016


قیمت شیشه عقب سانتافه 2014


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.


شیشه عقب سانتافه ۲۰۱۷

قیمت شیشه عقب سانتافه 2017
قیمت شیشه عقب سانتافه 2017

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس