تعویض شیشه پراید
قیمت شیشه پراید
آگوست 26, 2021
تعویض شیشه تیبا
شیشه تیبا
آگوست 26, 2021

شیشه ساینا ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو سایپا در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو ساینا، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران و یا هیتر می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.


Saipa Saina

ساینا در واقع مورد فیس لیفت و بروز شده تیبا هست که از سال 95 در سبد فروش شرکت سایپا قرار گرفت. از لحاظ فنی نیز این خودرو تفاوتی با تیبا ندارد.

موتور به کار رفته در ساینا ، چهار سیلندر 8 سوپاپ با حجم موتور 1.5 لیتر است که قادر است 87 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 5 دنده دستی و یا 4 سرعته اتومات CVT این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر بر ساعت است و شتابی برابر با 14 ثانیه دارد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4215 میلیمتر ، عرض خودرو : 1663 میلیمتر و ارتفاع خودرو : 1484 میلیمتر است.


قیمت شیشه جلو ساینا

شیشه جلو ساینا

شیشه جلو ساینا شرکتی

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید ، شیشه جلو این محصول سدان شرکت سایپا ، تمام رنگ دور مشکی و فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران است. به زبان دیگر ، شیشه ساده است و تنها پایه آینه روی شیشه نصب می شود. این شیشه توسط شرکت های مختلفی در ایران تولید و عرضه می شود. شرکت هایی همچون : شرکت شیشه سایپا ؛ شرکت شیشه ونوس ، شرکت سپهر گیلان و یا شرکت شیشه اتومبیل بهنور . تمامی این برندهای نام برده شده ، فابریک محسوب می شوند و از لحاظ کیفیت مورد تایید هستند و از لحاظ قیمت ، در یک رنج قرار می گیرند.

این شیشه توسط چسب پلی اورتان اروپایی نصب و آب بندی می شود که استفاده از این چسب اهمیت بسزایی دارد. لطفا از چسب های متفرقه و آکواریوم ارزان قیمت استفاده نفرمایید.

سنسور شیشه جلو ساینا
سنسور شیشه جلو ساینا

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو سنسوردار این خودرو را نشان می دهد. این سنسور ، سنسورنور می باشد که به تازگی در محصولات جدید سایپا نصب می شود و از لحاظ ظاهری ، این شیشه با شیشه های بدون سنسور متفاوت است.


شیشه عقب ساینا قیمت

نگاهی به نمای عقب خودرو داشته باشیم. شیشه عقب این خودروی سدان از جنس سکوریت ، دور مشکی و سبز رنگ و دارای خطوط گرمکن است.

این شیشه توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه سایپا بصورت فابریک عرضه شده است . شیشه عقب نیز با چسب پلی اورتان اروپایی نصب و آب بندی می شود. برای دودی کردن نیز می توانید از برچسب دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید که درصد های متنوعی هم دارد.

شیشه عقب ساینا قیمت

شیشه درب جلو ساینا

قیمت شیشه بغل ساینا

قیمت شیشه درب ساینا

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب است و با شیشه های تیبا و کوییک یکسان می باشند. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت ( نشکن ) تولید می شوند و سبز رنگ هستند. این شیشه ها نیز توسط شرکت های متعدد در ایران تولید و عرضه می شوند. شرکت هایی همچون : سایپا شیشه و یا شرکت شیشه سپهر گیلان و شرکت بهنور.

این شیشه ها سبز رنگ هستند و برای داشتن شیشه های دودی می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت با درصدهای متنوع استفاده فرمایید. البته شیشه های دودی نیز در سبد فروش قرار دارند که قابل عرضه می باشند که قیمت بالاتری نسبت به شیشه های سبز رنگ دارند.


مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو ساینا اس

شیشه جلو ساینا
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: ساینا
  • مدل سال خودرو : 1399
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس