kia rio windshield
شیشه ریو
آگوست 28, 2021
kia soul windshield
شیشه کیا سول
آگوست 28, 2021

شیشه سراتو سایپا ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول مشترک سایپا و شرکت کره ای کیا در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو سراتو 2010 سایپا از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند و فقط سنسور تهویه هوا دارد.


Kia Cerato 2010 – 2014

سراتو نام محصول سدان کوچک شهری کیا می باشد . در سال 2008 نسل دوم از این خودرو توسط شرکت کیا در جهان عرضه شد و در ابتدا این نسل از سراتو تنها بصورت وارداتی به بازار ایران راه پیدا کرد و در ادامه شرکت سایپا بین سال های 93 تا 97 اقدام به مونتاژ این سدان خوش فروش گرفت. سراتو مونتاژ در 4 مدل عرضه شده است. دو مدل آپشنال و معمولی با دو موتور 1600 سی سی و 2 لیتری که از نظر سطح امکانات متفاوت هستند.

قیمت شیشه جلو سراتو 2000

سراتو 2 لیتری از نظر فنی ، از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1998 سی سی بهره می برد که قادر است 156 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتومات به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو 195 کیلومتر بر ساعت تخمین زده شده و دارای شتابی برابر با 9.5 ثانیه می باشد.

از نظر ابعاد : طول خودرو : 4530 میلیمتر ، عرض خودرو : 1775 میلیمتر و ارتفاع خودرو : 1460 میلیمتر است.

قيمت شيشه جلو سراتو سايپا

قیمت شیشه جلو سراتو مونتاژ

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو سراتو سایپا بالا رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این خودرو ساده و فاقد آپشن خاصی می باشد. این محصول ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه ونوس و شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.

شیشه عقب سراتو سایپا
شیشه عقب سراتو سایپا

قیمت شیشه عقب سراتو سایپا

شیشه عقب این خودروی سدان کره ای از جنس سکوریت ، دورمشکی و سبز رنگ و دارای خطوط گرمکن است. این شیشه توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه ونوس تولید و عرضه شده است ولی به هر حال ، نمونه چینی و اصلی کره این محصول نیز با کیفیت متفاوت و قیمت بالاتر در سبد فروش قرار دارد. شیشه عقب نیزبا چسب پلی اورتان اروپایی نصب و آب بندی می شود. برای دودی کردن نیز می توانید از برچسب دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید که درصد های متنوعی هم دارد.

قیمت شیشه بغل سراتو
قیمت شیشه بغل سراتو

شیشه بغل سراتو سایپا

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو و شیشه درب عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت سبز رنگ هستند .برای خرید این شیشه ها گزینه های متنوعی پیش روی شما می باشد . شیشه های ساخت ایران مانند شیشه های ساخت شرکت شیشه آسیا ، شرکت شیشه اتومبیل ونوس و یا شیشه های وارداتی متفرقه چینی و نیز شیشه های اصلی جنیون کره . به هر حال تمامی این شیشه ها کیفیت لازم را برای نصب دارند ولی اختلاف قیمت و نیز کیفیت شیشه متنوع است و برای همین لازم است قبل از خرید با کارشناسان ما در این امر مشورت داشته باشید.

در ضمن برای دودی کردن این شیشه ها لازم است از برچسب های دودی سولار با کیفیت مناسب استفاده فرمایید که درصدهای متنوعی نیز دارند.

قیمت شیشه سانروف سراتو
قیمت شیشه سانروف سراتو

فروش و نصب آینه بغل سراتو سایپایی

تعویض شیشه آینه بغل سراتو
تعویض شیشه آینه بغل سراتو

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل سراتو 2010

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

تعویض شیشه جلو سراتو سایپا

شیشه جلو سراتو سایپا

قیمت شیشه بغل کیا سراتو

شیشه درب جلو سراتو 2010
شیشه درب جلو سراتو 2010

قیمت شیشه عقب سراتو سایپا

شیشه عقب سراتو سایپا
شیشه عقب سراتو سایپا
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: سراتو سایپا
  • مدل سال خودرو : 2011
  • نوع شیشه : شیشه درب جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه جلو سراتو وارداتی


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس