kia sorento windshield
قیمت شیشه کیا سورنتو
آگوست 28, 2021
Kia Optima windshield
شیشه اپتیما
آگوست 28, 2021

قیمت شیشه سورنتو ، معرفی انواع شیشه آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو شاسی بلند کیا موتورز در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در مورد شیشه جلو : شیشه جلو سورنتو مدل 2013 ، از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند . شیشه جلو این خودرو با توجه به سطح امکانات متنوع می باشد و در فولترین حالت دارای سنسور باران و هیتر است . در ادامه بیشتر خواهید خواند.

برای استعلام قیمت شیشه سورنتو با ما در تماس باشید.


Kia Sorento 2012-13

کیا سورنتو نام محصول شاسی بلند سایز متوسط شرکت کیا است که اولین بار در سال 2002 معرفی شد و در این صفحه قصد داریم درباره نسل دوم آن صحبت کنیم. نسل دوم این خودرو در سال 2010 رونمایی شد .این خودرو بینن سال های 2012 الی 2013 به بازار ایران نیز راه پیدا کرد.

از لحاظ فنی، سورنتو نسل دوم از یک پیشرانه 6 سیلندر 24 سوپاپ با حجم موتور 3.5 لیتری بهره مند است که قادر است 277 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک ، این نیرو را به هر چهار چرخ انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو در حدود 190 کیلومتر بر ساعت است و شتابی برابر با 9.2 ثانیه دارد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4685 میلیمتر ، عرض خودرو : 1885 میلیمتر و ارتفاع آن : 1710 میلیمتر است .

شیشه جلو سورنتو 2013

قیمت شیشه جلو سورنتو

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این محصول کیا را به نمایش گذاشته که شیشه دارای سنسور باران در کنار پایه آینه و هیتر در پایین شیشه است.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دورمشکی می باشد. شیشه جلو این محصول کره ای ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی کره ای این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.

قیمت شیشه بغل سورنتو 2013
قیمت شیشه بغل سورنتو 2013

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی عقب می باشد. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت تولید می شوند. معمولا شیشه های کابین عقب این خودرو بصورت دودی سولار عرضه شده است. تمامی این شیشه ها توسط شرکت های داخلی نیز تولید و عرضه می شود ولی نمونه های اصلی کره ای و نیز متفرقه چینی نیز در سبد فروش قرار دارد.


قیمت شیشه عقب سورنتو

قیمت شیشه عقب کیا سورنتو
قیمت شیشه عقب کیا سورنتو

شیشه عقب این خودرو ، از جنس سکوریت ، دور مشکی و دارای خط گرمکن و برف پاک کن عقب است. این شیشه بصورت سبز رنگ و دودی سولار قابل عرضه است.

در حال حاضر نمونه های متفرقه داخلی و خارجی و نیز نمونه اصلی کره ای این محصول کره ای در سبد فروش قرار دارد و قابل عرضه است. البته پیشنهاد می شود حتی المقدور شیشه عقب بصورت اصلی جنیون تهیه و نصب شود. زیرا از لحاظ کیفیت سکوریت شیشه ، خط گرمکن و خم شیشه با نمونه های متفرقه تفاوت اساسی دارد.

این شیشه باید با چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی شود که در نصب شیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


قیمت شیشه سانروف سورنتو

شیشه سانروف سورنتو

Kia Sorento 2015-18

برای اطلاعات بیشتر روی تصویر ذیل کلیک بفرمایید. قیمت شیشه سورنتو 2017

شیشه جلو سورنتو ۲۰۱۷
شیشه جلو سورنتو ۲۰۱۷

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل سورنتو 2013

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و به صورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو سورنتو 2012

شیشه جلو سورنتو
شیشه جلو سورنتو

شیشه عقب سورنتو  2013
شیشه عقب سورنتو 2013

قیمت شیشه سورنتو 2013

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: کیا سورنتو
  • مدل سال خودرو : 2013
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس