Proton Gen2 windshield
شیشه جنتو
سپتامبر 1, 2021
قیمت شیشه جلو ولوو xc90
شیشه ولوو xc90
سپتامبر 1, 2021

شیشه شاهین ، معرفی انواع شیشه آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودروی شرکت سایپا در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو شاهین از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از لحاظ امکانات ، دارای آپشن سنسور باران در کنار پایه آینه می باشد. در ادامه بیشتر خواهید خواند.


شاهین سایپا

سایپا شاهین نام محصول جدید سدان شرکت سایپا است که در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شاهین برای اولین بار در سال 97 با نام رهام رونمایی شد و بعدها بنام شاهین تغییر نام گرفت.

از لحاظ فنی ، شاهین از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ توربو با حجم موتور 1.5 لیتر بهره می برد که قادر است 110 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 5 دنده دستی ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4446 میلیمتر ، عرض خودرو : 1771 میلیمتر، ارتفاع آن : 1490 میلیمتر است.

برخی امکانات خودرو : شیشه سانروف برقی ، شیشه جلو مجهز به سنسور باران ، آینه بغل تاشو برقی راهنمادار، شیشه بالابر های برقی جلو و عقب

شیشه جلو شاهین

شیشه جلو شاهین
شیشه جلو شاهین

نگاهی به نمای جلو این خودرو داشته باشیم. همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید ، شیشه جلو این خودرو تمام رنگ ، دورمشکی و دارای سنسور باران است. این شیشه توسط شرکت های معتبر داخلی همچون شرکت شیشه ونوس و یا شرکت سایپا شیشه ، تولید و عرضه می شود. این شیشه از جنس لمینت تمام رنگ است.

قیمت شیشه جلو شاهین

قیمت شیشه جلو شاهین سایپا اصلیهزینه چسب ( ریال )اجرت نصب ( ریال )قیمت نهایی با نصب (ریال )
25,000,0002,000,0005,000,00032,000,000

برای نصب شیشه جلو ، از چسب پلی یورتان مشکی رنگ اروپایی استفاده می شود که در نصب شیشه و آب بندی صحیح ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است . توجه داشته باشید که استفاده از چسب های متفرقه ارزان قیمت و یا چسب آکواریوم برای نصب شیشه ، شاید قیمت تمام شده را پایین بیاورد ولی در آینده ، مشکلاتی را در آب بندی بوجود خواهد آورد.

شیشه عقب شاهین سایپا
شیشه عقب شاهین سایپا

شیشه عقب شاهین

در تصویر بالا نمونه ای از شیشه عقب این خودرو را مشاهده می فرمایید. این شیشه از جنس سکوریت ، دور مشکی سبز رنگ و دارای خطوط هیتر می باشد. این شیشه نیز توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه ونوس و یا شرکت شیشه سایپا تولید و عرضه می شود.

برای نصب این شیشه نیز از چسب پلی یورتان مشکی رنگ خارجی استفاده می شود که در نصب و آب بندی شیشه اهمیت ویژه ای دارد.

قیمت شیشه عقب شاهینهزینه چسب ( ریال )اجرت نصب ( ریال )قیمت نهایی با نصب (ریال )
15,000,0002,000,0005,000,00022,000,000

قیمت شیشه شاهین

قیمت شیشه شاهین

قیمت شیشه بغل شاهین

نگاهی به بغل این خودرو داشته باشیم. شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و سبز رنگ ساخته می شود.برای دودی کردن این شیشه ها ، می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید.

شیشه بغل شاهینقیمت شیشه اجرت نصب شیشه قیمت نهایی با نصب
شیشه درب جلو اصلی 6,500,0002,000,0008,500,000
شیشه درب عقب اصلی 6,000,0002,000,0008,000,000

برای اطلاع از قیمت شیشه اتومبیل اینجا کلیک کنید


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل شاهین

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه فابریک جلو شاهین

شیشه جلو شاهین
شیشه جلو شاهین

قیمت شیشه لچکی شاهین

شیشه لچکی شاهین
شیشه لچکی شاهین
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: شاهین
  • مدل سال خودرو : 1400
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : –

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس