شیشه فلوئنس

Renault Symbol windshield
شیشه رنو سیمبل
آگوست 28, 2021
Renault Captur windshield
قیمت شیشه رنو کپچر
آگوست 28, 2021

شیشه فلوئنس ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودروی سدان شرکت رنو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو رنو فلوئنس ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از لحاظ امکانات روی شیشه ، با دو مدل شیشه روبرو هستیم. با و بدون سنسور باران . در مدل فول سنسور باران نیز روی شیشه جلو قرار میگیرد.


Renault Fluence

رنو فلوئنس نام محصول سدان سایز متوسط شرکت رنو است که در دو تیپ E2 و E4 و توسط نگین خودرو با بازار ایران عرضه شده است . این دو مدل از یک پیشرانه بهره می برند و تنها از نظر سطح امکانات متفاوت هستند.

از لحاظ فنی ، این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2 لیتر تنفس طبیعی بهره می برد که قادر است 143 اسب بخار و 195 نیوتن متر گشتاور تولید کرده و توسط گیربکس اتومات CVT این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو 195 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

برخی امکانات خودرو: شیشه جلو دارای سنسور باران ( برف پاک کن اتوماتیک ) ، سنسور نور ، شیشه سانروف برقی ، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب ، آینه های بغل تاشو برقی راهنمادار و ….

قیمت شیشه جلو فلوئنس

قیمت شیشه جلو فلوئنس
قیمت شیشه جلو فلوئنس

به نمای جلو خودرو نگاهی خواهیم داشت. شیشه جلو این خودرو تمام رنگی و دور مشکی و از جنس لمینت می باشد. این شیشه در مدل فول، دارای آپشن سنسور باران نیز می باشد.

شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اروپایی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.

قیمت شیشه عقب فلوئنس
قیمت شیشه عقب فلوئنس

قیمت شیشه عقب فلوئنس

نگاهی به نمای عقب این خودرو داشته باشیم. تصویر شیشه گویای همه چیز هست. شیشه عقب این خودروی صندوقدار ، از جنس سکوریت و دورمشکی و به رنگ سبز ساخته می شود. این شیشه دارای خطوط هیتر یا گرمکن روی شیشه است.

در حال حاضر نمونه های وارداتی چینی و اروپایی این محصول در سبد فروش قرار دارد و تولید این محصول توسط شرکت های داخلی در دست اقدام است .

برای دودی کردن شیشه می توانید از برچسب های دودی سولار اصلی و با کیفیت استفاده فرمایید.

قیمت شیشه بغل فلوئنس
قیمت شیشه بغل فلوئنس

شیشه های بغل رنو فلوئنس شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب می باشد. تمامی این شیشه ها بصورت فابریک از جنس سکوریت و سبز رنگ هستند و برای خرید می توانید بین محصولات شرکت های ایرانی و متفرقه چینی و اروپایی حق انتخاب داشته باشید.

به هر حال اگر نیاز به اطلاعات تکمیلی و یا مشاوره داشتید ، با شماره های درج شده در سایت در تماس باشید .


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل رنو فلوئنس

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه رنو فلوئنس
شیشه رنو فلوئنس
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: رنو فلوئنس
  • مدل سال خودرو : 2015
  • نوع شیشه : شیشه درب عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.



تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس