Renault Captur windshield
قیمت شیشه رنو کپچر
آگوست 28, 2021
Toyota Rav4 windshield
قیمت شیشه راوفور
آگوست 29, 2021

شیشه لندکروز ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول کراس اوور ژاپنی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو لندکروز از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.

در این صفحه با دو نسل مختلف از تویوتا لندکروز مواجه هستیم.


Toyota Land Cruiser 2005

شیشه جلو لندکروز

قیمت شیشه جلو تویوتا لندکروز

قیمت شیشه جلو تویوتا لندکروز

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این کراس اوور تویوتا ساده و فاقد آپشن خاصی می باشد. این محصول ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.

قیمت شیشه عقب تویوتا لندکروز
قیمت شیشه عقب تویوتا لندکروز

شیشه عقب لندکروز مدل 2005 ، از جنس سکوریت ، دورمشکی ، دارای خطوط هیتر والبته برف پاک کن عقب می باشد. این شیشه به صورت سبز و یا دودی سولار عرضه می شود. در ایران نیز این شیشه با کیفیت مطلوب تولید و عرضه شده است.البته نمونه چینی و اصلی ژاپنی نو و حتی استوک این شیشه نیز در سبد فروش با قیمت بالاتر قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.


شیشه درب لندکروز

شیشه لندکروز 2005
شیشه لندکروز 2005

نگاهی به بغل این خودرو داشته باشیم. شیشه های بغل لندکروز شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب ، شیشه لچکی عقب و شیشه روستونی است. شیشه های روستونی هیتر دار هستند.

تصویر زیر نمونه ای از شیشه روستونی این خودرو را نشان می دهد که دارای خطوط گرمکن هستند.

شیشه روگلگیری تویوتا لندکروز
شیشه روگلگیری تویوتا لندکروز
شیشه لچکی لندکروز
شیشه لچکی لندکروز

Toyota Land Cruiser 2008

قیمت شیشه جلو لندکروز 2010

در ادامه به بررسی شیشه های نسل بعدی این خودروی شاسی بلند می پردازیم.

قیمت شیشه جلو لندکروز
قیمت شیشه جلو لندکروز

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این نسل از لندکروز نیز بالا رنگ و دور مشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو ساده و فاقد آپشن خاصی می باشد. این محصول ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.


شیشه عقب لندکروز 2012

قیمت شیشه عقب لندکروز
قیمت شیشه عقب لندکروز

شیشه عقب این شاسی بلند جذاب ژاپنی ، از جنس سکوریت ، دور مشکی و سبز رنگ می باشد و دارای سوراخ برف پاککن و خط هیتر است. این شیشه در ایران، توسط شرکت هایی چون شرکت امید ، نیز تولید می شود و قابل عرضه است که کیفیت متوسطی دارد . البته این محصول بصورت چینی و البته اصلی نیز قابل عرضه می باشد که نسبت به نمونه ایرانی قیمت بالاتری دارند.

شیشه درب لندکروز

شیشه های بغل شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب ، شیشه لچکی عقب و شیشه روستونی است. شیشه های روستونی هیتر دار هستند.

این شیشه ها همگی از جنس سکوریت و سبز رنگ هستند و در ایران نیز تولید شده اند . به هر حال مشتریان عزیز می توانند از بین محصولات اصلی ، متفرقه چینی و یا ایرانی حق انتخاب داشته باشند که البته از نظر کیفیت و قیمت تفاوت هایی دارند. لازم به ذکر است که ، معمولا شیشه های کابین عقب بصورت دودی نیز عرضه می شوند.

آینه بغل لندکروز

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه تویوتا

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه عقب لندکروز

تصویر زیر نمونه ای از تعویض شیشه عقب تویوتا لندکروز اتاق 200 را نشان می دهد. این شیشه از جنس سکوریت است و از لحاظ رنگ ، دور مشکی و سبز رنگ و دارای سوراخ برف پاک کن و خط گرمکن . این شیشه بصورت اصلی ، وارداتی چینی و ایرانی قابل عرضه است . شیشه های ایرانی از لحاظ قیمت ، نسبت به سایر محصولات ، در رنج پایین تری قرار گرفته و مقرون به صرفه می باشند و از لحاظ کیفیت ، متوسط هستند.

شیشه عقب لندکروز
شیشه عقب لندکروز

تعویض شیشه درب جلو

شیشه درب جلو این خودرو ، سبز رنگ سولار و از جنس سکوریت می باشد. این شیشه ها نشکن محسوب می شوند و فقط در اثر ضربه بسیار شدید ، خرد شده و به ذرات ریز تقسیم می شود. وجود برچسب دودی روی شیشه ، باعث می شود که این ذرات شیشه ، به اطراف پخش نشود.

قیمت شیشه لندکروز

تعویض شیشه جلو

شیشه جلو این خودرو آپشن خاصی ندارد و تنها پایه آینه روی شیشه نصب است . این شیشه از جنس لمینت است و بالا رنگی. توجه داشته باشید که این شیشه بصورت ایرانی ، چینی و اصلی قابل عرضه می باشد و نمونه ایرانی قیمت پایین تری نسبت به سایر محصولات دارد.

تویوتا لندکروز اتاق 200

قیمت شیشه جلو لندکروز
قیمت شیشه جلو لندکروز

شیشه جلو تویوتا لندکروز

تویوتا لندکروز اتاق 100

شیشه جلو لندکروز 2005
شیشه جلو لندکروز 2005
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تویوتا لندکروز
  • مدل سال خودرو : 2011
  • نوع شیشه : شیشه درب جلو راست
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو تعویض شیشه درب جلو مدل 2011


ویدئو تعویض شیشه جلو لندکروز


ویدئو تعویض شیشه عقب ( اتاق 200 )

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس