Nissan x trail windshield
شیشه نیسان ایکس تریل
آگوست 30, 2021
Nissan Roniz windshield
قیمت شیشه رونیز
آگوست 30, 2021

شیشه نیسان جوک ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودرو کراس اوور نیسان در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو نیسان جوک ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و در مدل آپشنال دارای سنسور باران نیز می باشد.

در انتهای این مقاله ، ویدئویی کوتاه از چگونگی نصب شیشه این خودرو را قرار داده ایم که شما را به دیدن این کلیپ دعوت می نماییم.


Nissan juke

نیسان جوک نام محصول کراس اوور ژاپنی است که در سال 2010 برای اولین بار توسط شرکت نیسان رونمایی شد و از سال 2016 و توسط شرکت جهان نوین آریا به بازار ایران راه پیدا کرد. این خودرو در سه تیپ : اسپرت ، اسکای پک و پلاتینیوم عرضه شده است. مدل اسپرت از قوای محرکه قوی تری نسبت به دو مدل دیگر برخوردار است.

از لحاظ فنی ، نیسان جوک اسپرت ، از یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتر توربو بهره می برد که قادر است 190 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس اتومات CVT-XTRONIC این نیرو را به هر چهار چرخ انتقال دهد. این موتور روی نسخه اسپرت از نسخه های دیگر قوی تر است.

قیمت شیشه جلو نیسان جوک

قیمت شیشه جلو نیسان جوک

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این محصول کراس اوور نیسان تمام رنگ و دور مشکی و از جنس لمینت می باشد. این شیشه دارای آپشن سنسور باران نیز می باشد. البته در نیپ دیگر این خودرو ، شیشه ساده است و فاقد سنسور باران .

شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی ژاپنی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.


شیشه عقب نیسان جوک

شیشه عقب نیسان جوک
شیشه عقب نیسان جوک

شیشه عقب این خودرو ، از جنس سکوریت ، دور مشکی و دارای سوراخ برف پاک کن عقب و خطوط هیتر می باشد. این شیشه بصورت دودی سولار و سبز رنگ عرضه می شود. در حال حاضر نمونه چینی و اصلی این محصول در سبد فروش قرار دارد و قابل عرضه است.

قیمت شیشه درب نیسان جوک
قیمت شیشه درب نیسان جوک

تصویر بالا شیشه های درب جلو و درب عقب این خودرو را نشان میدهد که همگی از جنس سکوریت ( نشکن ) ساخته شده اند و لازم به ذکر است که معمولا شیشه های کابین عقب مثل شیشه درب عقب بصورت دودی سولار عرضه می شوند . این شیشه توسط شرکت های داخلی ( همچون شرکت شیشه آسیا ) با قیمت پایینتر از محصول اصلی ( وارداتی ) تولید و عرضه شده اند ولی در بازار نمونه چینی نیز وجود دارد تا تمام سلایق را تحت پوشش قرار دهد.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل نیسان جوک

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه عقب نیسان جوک

شیشه عقب این خودروی کراس اوور ژاپنی ، هم به صورت دودی و هم به صورت سبز رنگ موجود می باشد. این شیشه در حل حاضر بصورت وارداتی چینی در سبد فروش قرار گرفته است که کیفیت نسبتا مطلوبی هم دارد. شیشه عقب از جنس سکوریت ساخته شده و دارای خط گرم کن می باشد. شیشه های سکوریت بر اثر ضربه شدید کاملا خرد می شوند.

شیشه عقب نیسان جوک
شیشه عقب نیسان جوک

شیشه بغل نیسان جوک

در تصویر زیر ، نمونه ای از تعویض شیشه درب جلو این خودرو را مشاهده می فرمایید. این شیشه از جنس سکوریت می باشد و از لحاظ رنگ سبز می باشد. این محصول بصورت ایرانی و چینی موجود است.

قیمت شیشه درب جلو نیسان جوک
قیمت شیشه درب جلو نیسان جوک

شیشه جلو نیسان جوک

قیمت شیشه جلو نیسان جوک
قیمت شیشه جلو نیسان جوک
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: نیسان جوک
  • مدل سال خودرو : 2016
  • نوع شیشه : شیشه درب جلو چپ
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو تعویض شیشه عقب جوک


ویدئو تعویض شیشه جلو جوک

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس