Honda Civic windshield
شیشه هوندا سیویک
سپتامبر 3, 2021
Honda Accord windshield
شیشه هوندا اکورد
سپتامبر 3, 2021

شیشه هوندا crv، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این محصول کراس اوور هوندا در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو هوندا crv ، از جنس لمینت ، دور مشکی و دو رنگ تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران و یا هیتر می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.


Honda CR-V 2015-16

هوندا سی آر وی نام محصول کراس اوور کامپکت شرکت هوندا است که اولین بار در سال 1995 معرفی شد و تا امروز 5 نسل از آن معرفی شده است. البته خودرویی که توسط شرکت فامیلی موتور به ایران عرضه شد مربوط به نسل چهارم آن است که در سال 2012 برای اولین بار رونمایی گردید و در سال 2015 و به تعداد محدود به بازار ایران عرضه شد.

هوندا crv از یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ بهره می برد که قادر است 185 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس CVT به هر چهار چرخ این نیرو را انتقال دهد.

قیمت شیشه جلو هوندا crv

شیشه جلو هوندا سی آر وی
شیشه جلو هوندا سی آر وی

در بالا نمای جلوی خودرو هوندا crv را مشاهده می فرمایید. شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت و دو رنگ دور مشکی می باشد. این شیشه فاقد آپشن هایی همچون : سنسور باران و یا دوربین بین خطوط است و در کل جز شیشه های لو آپشن و ساده محسوب می شود.

این محصول توسط شرکت های داخلی تولید و عرضه نشده است و تنها نمونه های وارداتی چینی و اروپایی آن در سبد فروش قرار دارد.

قیمت شیشه عقب هوندا crv

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت ، دور مشکی و دارای خطوط هیتر ( گرمکن ) و برف پاک کن عقب می باشد. این شیشه نیز در ایران تولید نشده و تنها نمونه های اصلی و وارداتی چینی در سبد فروش قرار دارد. این محصول بصورت دودی و سبز رنگ قابل عرضه است.

لازم به ذکر است که ، شیشه جلو و نیز شیشه عقب خودرو توسط چسب پلی اورتان مشکی رنگ اروپایی نصب و آب بندی می شود. استفاده از چسب های متفرقه ارزان قیمت ، باعث عدم آب بندی صحیح شیشه می شود و قطعا صاحب خودرو را با مشکلات متعدد مواجه خواهد کرد. لذا توجه ویژه به این نکته داشته باشید.

شیشه عقب هوندا سی آر وی
شیشه عقب هوندا سی آر وی

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل هوندا crv

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: هوندا crv
  • مدل سال خودرو : 2015
  • نوع شیشه : شیشه عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی : …

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

تعویض شیشه جلو هوندا crv
تعویض شیشه جلو هوندا crv

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس