قیمت شیشه وراکروز ix55

Hyundai i30 windshield
شیشه هیوندای i30
آگوست 25, 2021
Hyundai i20 windshield
شیشه هیوندای i20
آگوست 25, 2021

قیمت شیشه وراکروز ix55 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو شاسی هیوندای در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در مورد شیشه جلو وراکروز : از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند . شیشه جلو این خودرو دارای سنسور باران و هیتر می باشد.

در انتهای این مقاله ، ویدئویی کوتاه از چگونگی تعویض شیشه این خودرو را قرار داده ایم که شما را به دیدن این کلیپ کوتاه دعوت می نماییم.

قیمت شیشه جلو وراکروز

قیمت شیشه جلو هیوندای وراکروز

قیمت شیشه جلو هیوندای وراکروز

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودرو را به نمایش گذاشته که شیشه دارای سنسور باران در کنار پایه آینه و هیتر در پایین شیشه است.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دورمشکی می باشد. شیشه جلو این محصول کره ای ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی کره ای این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.


قیمت شیشه عقب وراکروز

قیمت شیشه عقب وراکروز
قیمت شیشه عقب وراکروز

شیشه عقب این خودرو کره ای ، از جنس سکوریت ، دورمشکی ، دارای خطوط هیتر و سوراخ برف پاک کن عقب می باشد. این شیشه به صورت سبز و یا دودی سولار عرضه می شود. در ایران نیز این شیشه توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید یا شرکت آسیا با کیفیت متوسط تولید و عرضه شده است.

البته نمونه چینی و اصلی کره ای این شیشه نیز در سبد فروش با قیمت بالاتر قرار گرفته است. البته بهتر است این شیشه حتی المقدور بصورت اصلی جنیون و دودی سولار تهیه شود که قطعا نسبت به نمونه های ایرانی و چینی از هر نظر کیفیت بهتری دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.

شیشه اتومبیل وراکروز
شیشه اتومبیل وراکروز

تصویر بالا شیشه های درب جلو و درب عقب این خودرو را نشان میدهد که همگی از جنس سکوریت ( نشکن ) ساخته شده اند و لازم به ذکر است که معمولا شیشه های کابین عقب مثل شیشه درب عقب بصورت دودی سولار عرضه می شوند . این شیشه توسط شرکت های داخلی ( همچون شرکت شیشه آسیا ) با قیمت پایینتر از محصول اصلی ( وارداتی ) تولید و عرضه شده اند ولی در بازار نمونه چینی و اصلی نیز وجود دارد تا تمام سلایق را تحت پوشش قرار دهد.

شیشه آینه بغل وراکروز ix55

Hyundai Veracruz ix55

هیوندای وراکروز یا هیوندای ix55 نام محصول کراس اوور سایز بزرگ کره ای است که بین سال های 2009 الی 2013 توسط شرکت آسان موتور به بازار ایران راه پیدا کرد.

این خودرو برای اولین بار در سال 2006 معرفی شد و عنوان بزرگترین شاسی بلند شرکت هیوندای را به خود اختصاص داد.

آینه وسط الکتروکرومیک ، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب ، شیشه سانروف برقی ، آینه بغل برقی همراه با گرمکن و راهنما ، برف پاک کن های اتومات ( سنسور باران ) از جمله امکانات این خودروی شاسی می باشند.

از لحاظ فنی : وراکروز از یک موتور 6 سیلندر 24 سوپاپ با حجم موتور 3.8 لیتر بهره می برد که قادر است 260 اسب بخار و نیز 347 نیوتن متر گشتاور تولید کرده و توسط گیربکس 6 دنده اتومات تیپ ترونیک به هر چهار چرخ این نیرو را انتقال دهد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4840 میلیمتر ، عرض خودرو : 1945 میلیمتر و ارتفاع آن : 1750 میلیمتر است.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل وراکروز ix55

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.

شیشه جلو وراکروز

قیمت شیشه جلو ix55
قیمت شیشه جلو ix55

در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو هیوندای وراکروز

قیمت شیشه جلو وراکروز
قیمت شیشه جلو وراکروز
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: هیوندای وراکروز ix55
  • مدل سال خودرو : 2010
  • نوع شیشه : شیشه درب عقب چپ
  • سایر توضیحات تکمیلی : دودی سولار
برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه جلو وراکروز


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

شیشه عقب وراکروز

قیمت شیشه عقب ix55
تعویض شیشه عقب ix55

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس