قیمت شیشه تیوولی
آگوست 31, 2021
Mitsubishi asx windshield
شیشه میتسوبیشی asx
آگوست 31, 2021

شیشه ویتارا ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو سوزوکی ویتارا ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران و یا هیتر می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.

در انتهای این مقاله نمونه ای از ویدئو تعویض شیشه های این خودرو را مشاهده می فرمایید. شما را به دیدن این کلیپ های کوتاه دعوت می نماییم.


شیشه جلو ویتارا

برای شروع به سراغ شیشه جلو این خودرو می رویم که این شیشه مهمترین شیشه در یک خودرو محسوب می شود. همواره ، طبق استاندارد جهانی ، شیشه جلو از شیشه لمینت تولید می شود که امنیت بالایی نسبت به انواع شیشه های دیگر دارد.

شیشه جلو سوزوکی ویتارا
شیشه جلو سوزوکی ویتارا

قیمت شیشه جلو ویتارا

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو تمام رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو ویتارا ساده و فاقد آپشن خاصی می باشد. شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی با درجه کیفی مختلف این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

در جدول زیر ، نحوه ی محاسبه ی قیمت نصب شیشه جلو این خودرو به نمایش در آمده است. البته برای اطلاع از قیمت روز هر شیشه ، با ما در تماس باشید. قیمتها متغیر می باشد.

بروزرسانی قیمت ( مهر ماه 1402)

خرید شیشه جلو ویتارا هزینه چسب پلی یورتان خارجی مصرفی (ریال )اجرت نصب شیشه جلو (ریال)قیمت تمام شده با نصب (ریال)
ایرانی درجه یک25,000,0002,000,0005,000,00032,000,000

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.


قیمت شیشه عقب ویتارا

قیمت شیشه عقب ویتارا
قیمت شیشه عقب ویتارا

شیشه عقب ویتارا ، از جنس سکوریت ، دور مشکی و دارای خطوط هیتر ( گرمکن ) و نیز سوراخ برف پاک کن می باشد. این شیشه به صورت سبز و دودی عرضه می شود. این کالا نیز توسط شرکت های داخلی نیز تولید و عرضه شده اند ولی نمونه چینی و حتی اصلی ژاپنی نیز با قیمت بالاتر در سبد فروش قرار گرفته است. شیشه عقب نیز مانند شیشه جلو با چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.

در جدول زیر ، نحوه ی محاسبه ی قیمت نصب شیشه عقب این خودرو به نمایش در آمده است. البته برای اطلاع از قیمت روز هر شیشه ، با ما در تماس باشید. قیمتها متغیر می باشد.

بروزرسانی قیمت ( مهر ماه 1402)

قیمت شیشه عقب سوزوکی ویتاراهزینه چسب پلی یورتان خارجی مصرفی (ریال )اجرت نصب شیشه جلو (ریال)قیمت تمام شده با نصب (ریال)
ایرانی درجه یک17,000,0002,000,0005,000,00024,000,000

شیشه درب سوزوکی ویتارا

قیمت شیشه ویتارا
قیمت شیشه ویتارا

شیشه های بغل ویتارا شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب ، شیشه لچکی درب عقب و شیشه روستونی می باشد.تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت ( نشکن ) تهیه می شوند. معمولا شیشه های کابین عقب دودی عرضه می شوند . تمامی این شیشه ها نمونه ساخت داخل را دارند ولی نمونه اصلی و چینی نیز در انبار موجود می باشد. البته از نظر کیفیت و قیمت متفاوت خواهند بود لذا لازم است با همکاران ما مشورت کنید.


قیمت شیشه لچکی ویتارا

قیمت شیشه لچکی سوزوکی ویتارا ، تصویر زیر نمونه ای از شیشه روستونی ویتارا را به نمایش گذاشته است. البته به این شیشه با نام شیشه لچکی روی ستون نیز معرفی می شود. این شیشه بهتر است بصورت اصلی و با فریم اصلی تهیه شود که البته قیمت بالایی هم دارد.

قیمت شیشه سوزوکی ویتارا
قیمت شیشه سوزوکی ویتارا


Suzuki Vitara 1385-98

سوزوکی ویتارا نام محصول کراس اوور نام آشنای شرکت سوزوکی می باشد که از سال 1385 توسط شرکت ایران خودرو به بازار ایران راه پیدا کرده است و تا کنون عرضه آن ادامه داشته است. این خودروی شاسی بلند ژاپنی اولین بار در سال 1988 معرفی شد و تا کنون 4 نسل آن عرضه شده است . نسل دوم آن در سال 1998 و نسل سوم آن در سال 2005 معرفی شد که دقیقا همین نسل به بازار ایران عرضه شده است و روی خط تولید ایران خودرو قرار گرفت.

نسل سوم ویتارا در سال 2008 دچار تغییر چهره عمده شد و همین مدل توسط ایران خودرو در چند تیپ عرضه شد . البته تفاوت آنها در آپشن های عرضه شده است.

سوزوکی ویتارا با دو موتور متفاوت 2.4 لیتری 4 سیلندر و 2.7 لیتری 6 سیلندری قابل عرضه است که ایران خودرو تنها مدل 2.4 لیتری را به بازار روانه کرد. البته لازم به ذکر است که ایران خودرو از موتور 2 لیتری 4 سیلندر هم روی این خودرو استفاده کرده است. این خودرو 4 چرخ متحرک است .


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت شیشه اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل سوزوکی

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو سوزوکی ویتارا

تعویض شیشه جلو ویتارا
تعویض شیشه جلو ویتارا

شیشه درب عقب سوزوکی ویتارا

شیشه درب عقب این خودرو از جنس سکوریت و سبز رنگ است. این محصول بصورت ایرانی ، چینی و اصلی موجود است . ارزانترین قیمت مربوط به محصول ایرانی می باشد که کیفیت نسبتا خوبی هم دارد.

تعویض شیشه درب ویتارا
تعویض شیشه درب ویتارا

تعویض شیشه درب جلو سوزوکی

تصویر زیر نمونه ای نصب شیشه درب جلو این خودرو را نشان می دهد. این شیشه از جنس سکوریت سبز رنگ است که در اثر ضربه شدید ، کاملا به ذره های ریز تقسیم می شود.

شيشه درب جلو ويتارا
شيشه درب جلو ويتارا

شیشه عقب ویتارا

در تصویر ذیل نمونه ای از شکست شیشه عقب این خودرو را مشاهده می فرمایید. چون شیشه عقب از جنس سکوریت تولید می شود ، در اثر شکست ، کاملا خرد شده و به اطراف پخش می شود. وجود برچسب دودی روی شیشه ، باعث می شود شیشه سرجای خود باقی مانده و خرده شیشه ها پخش نشود.

شیشه عقب سوزوکی ویتارا
شیشه عقب سوزوکی ویتارا
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: سوزوکی ویتارا
  • مدل سال خودرو : 2016
  • نوع شیشه : شیشه عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی : ایرانی -چینی – اصلی

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.

قیمت شیشه عقب سوزوکی ویتارا

شیشه جلو سوزوکی ویتارا



شیشه درب عقب سوزوکی ویتارا



قیمت شیشه عقب ویتارا


شیشه جلو سوزوکی فابریک


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس