خدمات شیشه اتومبیل
شیشه اتومبیل غرب تهران
سپتامبر 29, 2022
lexus nx 300 windshield
قیمت شیشه لکسوس nx
دسامبر 20, 2022

قیمت شیشه پرادو ، انواع آن ، چگونگی طرز تهیه و نحوه ی نصب انواع شیشه این خودرو ، از جمله سوالاتی است که در این مقاله سعی داریم به پاسخ آن بپردازیم. تویوتا پرادو به دو نسل تقسیم می شود. مدل 2005 الی 2010 و مدل 2012 الی 2013 که هر کدام از این نسل ها ، بصورت چهار درب و دو درب عرضه شده است. در این صفحه ما با مدل 2005 تا 2010 سروکار داریم . شیشه جلو پرادو 2005 – 2010 ، از جنس لمینت ، دور مشکی بالا رنگی است و از لحاظ امکانات روی شیشه ، فاقد آپشن خاص همچون سنسور باران است. در کل شیشه ساده ای دارد و تنها پایه اینه روی شیشه قرار دارد.


Toyota Land Cruiser Prado


تویوتا پرادو
 یکی از اولین محصولاتی بود که تب خرید خودروهای شاسی بلند را در میان ایرانیان تشدید کرد و اگرچه قیمت بالایی را در بازار خودرو داشت اما فروش بسیار خوبی را تجربه کرد. پرادو 2005 الی 2010 در دو نوع دو درب و چهار درب و با موتورهای 4 و 6 سیلندر قابل خریداری است که البته مدل ‏های چهار سیلندر آن از لحاظ ، کشش و شتاب گیری، ضعیف و کند هستند. از مزایا پرادو می ‏توان به قابلیت آفرود رضایت بخش و فضای بار نسبتا خوب اشاره کرد. البته مدل دو درب این خودرو بیشتر مورد استقبال جوانان قرار دارد.

از لحاظ فنی ، پرادو 4 لیتری VX ، از یک موتور 6 سیلندر 24 سوپاپ بهره می برد که قادر است 240 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 5 سرعته اتوماتیک ، این نیرو را به هر چهار چرخ انتقال دهد. در مدل 2.7 لیتر GX ، از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ بهره می برد که قادر است تنها 160 اسب بخار نیرو تولید کند.


تویوتا ‏پرادو دو در 2006-2009

قیمت شیشه جلو پرادو 2007

شیشه جلو پرادو 2007 به دو صورت تمام رنگ و یا بالارنگی عرضه می شود. همانطور که قبلا هم اشاره شد ، این شیشه از لحاظ آپشن و امکانات، بسیار ساده بوده و فاقد آپشن خاص همچون سنسور باران می باشد. این محصول شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا نیز تولید و عرضه می شوند که کیفیت مطلوبی دارند و نسبت به نمونه های وارداتی بسیار مقرون به صرفه هستند. البته نمونه های اصلی و متفرقه چینی نیز در سبد فروش قرار گرفته ولی قیمت بالاتری نسبت به محصول ساخت داخل دارند.

قیمت شیشه جلو پرادو 2007
قیمت شیشه جلو پرادو 2007

بطور کلی با توجه به کیفیت مطلوب شیشه های داخلی و نیز ساده بودن شیشه جلو این خودرو ، محصولات ساخت داخل پیشنهاد می شود و نیازی به هزینه برای شیشه های وارداتی نیست.

این شیشه ها با چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شوند که اهمیت ویژه ای در نصب اصولی دارند. لازم به ذکر است که شیشه جلو مدل دو درب و چهار درب تفاوتی ندارد.

شیشه روستونی پرادو دو در
شیشه روستونی پرادو دو در

تصویر بالا نمونه ای از شیشه روگلگیری پرادو 2005 مدل دو درب را به نمایش گذاشته است. این شیشه دورمشکی سبز رنگ است و دارای خط گرمکن. این محصول بصورت اصلی و چینی قابل عرضه می باشد.

شیشه فابریک پرادو

شیشه عقب پرادو دو در
شیشه عقب پرادو دو در

شیشه عقب پرادو به دو صورت بدون سوراخ و سوراخ دار ( منظور سوراخ برف پاک کن است) قابل عرضه می باشد. این شیشه از جنس سکوریت ، دورمشکی و سبز رنگ تولید می شود . در کل بهتر است شیشه عقب بصورت اصلی تهیه شود زیرا کیفیت بسیار بهتری دارد ولی از لحاظ قیمت ، نسبت به محصولات چینی و ایرانی ، هزینه بسیار بیشتری را به گردن صاحب خودرو می اندازد. در تصویر بالا ، شیشه عقب پرادو دو درب 2007 بدون سوراخ را مشاهده می فرمایید.


تویوتا ‏پرادو چهار در 2005-2009

قیمت شیشه عقب پرادو

قیمت شیشه عقب پرادو
قیمت شیشه عقب پرادو

در تصویر بالا نمونه سوراخ دار آن را مشاهده می فرمایید. این شیشه نیز دورمشکی سبز رنگ و دارای خطوط هیتر می باشد و توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید تولید و عرضه شده اند. البته نمونه اصلی و متفرقه چینی نیز در سبد فروش قرار دارد که نسبت به محصول ایرانی کیفیت و قیمت بالاتری دارند.

توصیه می شود در صورت امکان ، شیشه عقب بصورت اصلی و اورجینال تهیه و نصب شود زیرا از لحاظ کیفیت نسبت به نمونه های متفرقه ، تفاوت زیادی دارند.

قیمت شیشه پرادو
قیمت شیشه پرادو

نگاهی به شیشه های بغل این خودرو داشته باشیم. در مدل چهار درب ، شیشه های بغل شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب ، شیشه لچکی و شیشه روستونی می باشد که همگی از جنس سکوریت بوده و به صورت سبز رنگ تولید و عرضه می شوند. این شیشه ها توسط شرکت های داخلی نیز تولید و عرضه شده اند ولی نمونه های وارداتی متفرقه و اصلی نیز در سبد فروش قرار دارد. به هر حال شیشه های ساخت داخل نیز کیفیت قابل قبولی دارند و از لحاظ قیمت ، نسبت به نمونه های وارداتی ، بسیار مقرون به صرفه می باشند.

برای دودی کردن این شیشه ها می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده بفرمایید.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل پرادو 2005

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر که در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو پرادو 2007

قیمت شیشه جلو پرادو 2007

تعویض شیشه درب جلو پرادو

قیمت شیشه درب جلو پرادو 2007
قیمت شیشه درب جلو پرادو 2007

تعویض شیشه عقب پرادو دو در 2005

شیشه عقب پرادو دو در
شیشه عقب پرادو دو در

قیمت شیشه جلو پرادو

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تویوتا پرادو
  • مدل سال خودرو : 2007
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


قیمت شیشه جلو پرادو 2007



تعویض شیشه عقب پرادو 2005



تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس