fj cruiser windshield
شیشه اف جی کروز
آگوست 29, 2021
Prado windshield
شیشه پرادو
آگوست 29, 2021

شیشه پریوس ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودرو شرکت تویوتا در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو پریوس از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از لحاظ امکانات ، این شیشه متفاوت است و در فولترین حالت ، دارای سنسور باران ، دوربین بین خطوط یا رادار و همچنین هدآپ نیز می باشد.


Toyota Prius

تویوتا پریوس نام محصول هیبریدی شرکت تویوتا است که اولین بار در سال 1997 متولد شد و اولین خودروی هیبریدی است که به تولید انبوه رسید. تا امروز 4 نسل از این خودرو در جهان معرفی شده است که چهارمین نسل در سال 2015 رونمایی شد و همین مدل از پریوس توسط شرکت ایرتویا و از سال 2016 به بازار ایران راه پیدا کرد.

قیمت شیشه جلو تویوتا پریوس
قیمت شیشه جلو تویوتا پریوس

شیشه جلو تویوتا پریوس

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودرو را نشان می دهد که تنها سنسور باران روی شیشه نصب می شود، شیشه جلو تویوتا پریوس تمام رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. این محصول ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید اصفهان و شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی ژاپنی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت. شیشه های فول آپشن بهتر است بصورت اصلی و یا درجه یک چینی تهیه شود.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. برای نصب سنسور باران نیز ، چسب ژله ای مخصوص سنسور لازم است.

شیشه جلو تویوتا پریوس 2017

به تصویر بالا دقت بفرمایید. نمونه ای شیشه جلو تویوتا پریوس می باشد که دارای آپشن هایی همچون : سنسور باران ، دوربین رادار و هدآپ می باشد. یعنی مدلی از شیشه جلو که فول آپشن است . این شیشه ها از لحاظ قیمت ، نسبت به نمونه معمولی ، بسیار اختلاف قیمت دارند. این شیشه ها فقط بصورت وارداتی موجود می باشند.

قیمت شیشه عقب تویوتا پریوس
قیمت شیشه عقب تویوتا پریوس

قیمت شیشه عقب تویوتا پریوس

در تصویر بالا نمونه ای از شیشه عقب این محصول سدان تویوتا را مشاهده می فرمایید که از جنس سکوریت ، دور مشکی سبز رنگ و دارای برف پاک کن و خطوط هیتر است. این شیشه در ایران تا امروز ، تولید نشده و نمونه اصلی تویوتا و نیز متفرقه چینی آن در سبد فروش مجموعه ی ما قرار گرفته است.

تعویض شیشه تویوتا پریوس
تعویض شیشه تویوتا پریوس

نمای بغل خودرو :

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو و شیشه درب عقب و شیشه لچکی است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت سبز رنگ هستند . برای خرید این شیشه ها گزینه های متنوعی پیش روی شما می باشد . شیشه های ساخت ایران مانند شیشه های ساخت شرکت شیشه آسیا و یا شیشه های وارداتی متفرقه چینی و نیز شیشه های اصلی ژاپنی .

به هر حال تمامی این شیشه ها کیفیت لازم را برای نصب دارند ولی اختلاف قیمت و نیز کیفیت شیشه متنوع است و برای همین لازم است قبل از خرید با کارشناسان ما در این امر مشورت داشته باشید.

در ضمن برای دودی کردن این شیشه ها لازم است از برچسب های دودی سولار با کیفیت مناسب استفاده فرمایید که درصدهای متنوعی نیز دارند.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل تویوتا پریوس

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

تعویض شیشه جلو تویوتا پریوس

شیشه جلو تویوتا پریوس
شیشه جلو تویوتا پریوس

شیشه جلو پریوس
شیشه جلو پریوس

شیشه عقب تویوتا پریوس

قیمت شیشه عقب تویوتا پریوس
قیمت شیشه عقب تویوتا پریوس
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تویوتا پریوس
  • مدل سال خودرو : 2017
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


قیمت شیشه جلو تویوتا پریوس


ویدئو از تعویض شیشه عقب پریوس


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس