Prado windshield
شیشه پرادو
آگوست 29, 2021
Toyota chr windshield
قیمت شیشه تویوتا chr
آگوست 29, 2021

شیشه کمری ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودروی سدان تویوتا ژاپن در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو کمری از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.


تویوتا کمری 2011-2007

تویوتا کمری نام محصول سدان سایز متوسط شهری نیمه لوکس شرکت تویوتا است که اولین بار در سال 1979 نسل اول آن رونمایی و تا کنون نسل های مختلف آن معرفی شده است که در این مقاله قصد داریم در مورد نسل ششم آن صحبت کنیم که در سال 2007 معرفی و عرضه شد. این خودرو در ایران نیز بین سال های 2007 الی 2011 عرضه شد و مورد استقبال قرار گرفت و فروش خوبی را تجربه کرد. این خودرو در سه تیپ : GL , GLX و SE عرضه می شود.

از لحاظ فنی ، کمری مدل 2007 از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2.4 لیتر بهره می برد که قادر است 157 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 5 دنده دستی(5 دنده اتوماتیک) ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد . حداکثر سرعت این خودرو : 205 کیلومتر بر ساعت می باشد و شتابی معادل 9.6 ثانیه دارد.

از لحاظ ابعاد : طول خودرو : 4815 میلیمتر ، عرض خودرو : 1820 میلیمتر و ارتفاع آن : 1460 میلیمتر می باشد.

شیشه جلو کمری 2007

قیمت شیشه جلو تویوتا کمری 2007

قیمت شیشه جلو تویوتا کمری 2007

شیشه جلو این نسل از تویوتا کمری نیز بالا رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این سدان تویوتا مدل 2007 ساده و فاقد آپشن خاصی است. این محصول شیشه ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا و یا شرکت شیشه امید اصفهان تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی کیفیت و البته قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.


قیمت شیشه عقب تویوتا کمری 2007

شیشه عقب تویوتا کمری 2007

شیشه عقب این مدل از تویوتا کمری از جنس سکوریت ، دور مشکی و سبز رنگ و دارای خطوط گرمکن است. این شیشه توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید تولید و عرضه شده است ولی به هر حال ، نمونه چینی و اصلی کره این محصول نیز با کیفیت متفاوت و قیمت بالاتر در سبد فروش قرار دارد. شیشه عقب نیزبا چسب پلی اورتان اروپایی نصب و آب بندی می شود. برای دودی کردن نیز می توانید از برچسب دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید که درصد های متنوعی هم دارد.

شیشه درب کمری 2007
شیشه درب کمری 2007

شیشه های بغل این مدل نیز شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و سبز رنگ هستند. این شیشه ها در ایران نیز تولید می شوند . شیشه های بغل سبز رنگ هستند لذا برای دودی کردن نیاز به برچسب دودی سولار است.



خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

تعویض شیشه درب جلو کمری

شیشه درب جلو کمری ۲۰۰۷
شیشه درب جلو کمری ۲۰۰۷

شیشه جلو کمری 2007

شیشه جلو کمری ۲۰۰۷
شیشه جلو کمری ۲۰۰۷
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تویوتا کمری گرند
  • مدل سال خودرو : 2008
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه جلو کمری ۲۰۰۷

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس