Kyron windshield
قیمت شیشه کایرون
سپتامبر 5, 2021
Lexus RX 350 windshield
شیشه لکسوس rx350
سپتامبر 5, 2021

شیشه کوراندو ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول سانگ یانگ کره در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو نیو کوراندو ، از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند و در مدل نیو دارای سنسور باران نیز می باشد.


Ssangyong Korando

تصویر ذیل مربوط به کوراندو مدل قدیم می باشد.

شیشه جلو کوراندو

شیشه جلو کوراندو
شیشه جلو کوراندو

به تصویر بالا توجه فرمایید. شیشه جلو این خودرو ، از جنس لمینت ، دورمشکی بالارنگی و دارای خط آنتن بالای شیشه است. این محصول شیشه ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل امید اصفهان تولید و عرضه شده است. البته نمونه متفرقه چینی نیز در سبد فروش قرار دارد.

این شیشه توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود. استفاده ازاین چسب اهمیت ویژه ای در آب بندی شیشه اتومبیل دارد. لذا از استفاده چسب متفرقه ارزان قیمت و چسب آکواریوم جدا پرهیز کنید.


شیشه عقب کوراندو

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت و دارای هیتر می باشد. این شیشه بصورت وارداتی در سبد فروش قرار دارد.

شیشه عقب کوراندو
شیشه عقب کوراندو

قیمت شیشه نیو کوراندو

همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این محصول کراس اوور کره ای در مدل نیو کوراندو دارای آپشن سنسور باران نیز می باشد. شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی کره این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.

شیشه جلو نیو کوراندو

شیشه جلو نیو کوراندو
شیشه جلو نیو کوراندو

شیشه عقب این خودرو شاسی ، از جنس سکوریت ، دورمشکی ، دارای خطوط هیتر و سوراخ برف پاک کن عقب می باشد. این شیشه به صورت سبز و یا دودی سولار عرضه می شود. نمونه چینی و اصلی کره ای این شیشه در سبد فروش با قیمت متنوع قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.

شیشه عقب نیو کوراندو
شیشه عقب نیو کوراندو

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو و شیشه درب عقب است و خبری از شیشه لچکی و یا شیشه روستونی نیست. این شیشه ها از جنس سکوریت ( نشکن ) و سبز رنگ هستند لذا برای دودی کردن استفاده از برچسب دودی سولار با کیفیت توصیه می شود. البته در مواردی شیشه های کابین عقب بصورت فابریک دودی سولار عرضه می شوند.

برخی امکانات خودرو : آینه تاشو برقی همراه راهنما و گرمکن ، شیشه بالابر های برقی چهار درب ، شیشه سانروف برقی


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل کوراندو

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو کوراندو

قیمت شیشه جلو کوراندو 2007
قیمت شیشه جلو کوراندو 2007

شیشه جلو نیو کوراندو
شیشه جلو نیو کوراندو
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: کوراندو قدیم
  • مدل سال خودرو : –
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو کوتاه از نصب شیشه اتومبیل


نیو کوراندو


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس