قیمت شیشه رنو کپچر

Renault Fluence windshield
شیشه فلوئنس
آگوست 28, 2021
Toyota Land Cruiser windshield
شیشه لندکروز
آگوست 29, 2021

شیشه کپچر ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این محصول کراس اوور کوچک شرکت رنو فرانسه در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو رنو کپچر از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از نظر آپشن ، شیشه جلو دارای سنسور باران گرد می باشد.


Renault Captur

رنو کپچر نام محصول کراس اوور کوچک رنو است که از سال 2014 الی 2017 و توسط نگین خودرو به بازار ایران راه پیدا کرد. این خودرو موتور کوچک و کم مصرفی دارد.

از لحاظ فنی باید گفت که ، رنو کپچر از یک موتور 1.2 لیتری بهره می برد که قادر است 120 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 دنده اتومات به چرخ های جلو این نیرو را انتقال دهد.

قیمت شیشه جلو رنو کپچر

قیمت شیشه جلو رنو کپچر
قیمت شیشه جلو رنو کپچر

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این کراس اوور کوچک رنو ، تمام رنگ و دارای سنسور باران گرد در زیر پایه آینه وسط است. این شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و عرضه شده است ولی در سبد فروش نمونه های چینی و اروپایی این شیشه نیز قرار گرفته و عرضه می شود. البته شیشه های ایرانی از نمونه های وارداتی قیمت پایین تری دارند.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور نیز با چسب مخصوص ژله ای سنسور نصب می شود تا عملکرد درستی داشته باشد.

شیشه عقب کپچر
شیشه عقب کپچر

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت ، دور مشکی و دارای خطوط هیتر و سوراخ برف پاک کن عقب است. این شیشه بصورت سبز رنگ و نیز دودی سولار عرضه می شود. در حال حاضر این شیشه در ایران توسط شرکت شیشه اتومبیل امید و سایر شرکت ها تولید و عرضه می شود. البته نمونه چینی و اروپایی این شیشه نیز در سبد فروش قرار گرفته است.

برای نصب این شیشه از چسب پلی اورتان مشکی اروپایی استفاده می شود که باعث آب بندی صحیح شیشه می شود.

قیمت شیشه رنو کپچر
قیمت شیشه رنو کپچر

نگاهی به بغل خودرو داشته باشیم. شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو و شیشه درب عقب و شیشه روستونی و شیشه لچکی جلو است.

تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت سبز رنگ هستند . البته معمولا شیشه های کابین عقب بصورت دودی سولار نیز عرضه می شوند. توجه داشته باشید که شیشه های درب جلو و شیشه درب عقب این خودرو در داخل و توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و عرضه شده اند. البته که نمونه های چینی و اروپایی این شیشه ها نیز قابل عرضه هستند که نسبت به نمونه ایرانی قیمت بالاتری دارند.

در ضمن برای دودی کردن این شیشه ها لازم است از برچسب های دودی سولار با کیفیت مناسب استفاده فرمایید که درصدهای متنوعی نیز دارند.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

شیشه جلو رنو کپچر
شیشه جلو رنو کپچر

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل رنو کپچر

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو کپچر
شیشه جلو کپچر

شیشه عقب کپچر

شیشه عقب کپچر
شیشه عقب کپچر

شیشه لچکی رنو کپچر
شیشه لچکی رنو کپچر

قیمت شیشه درب عقب رنو کپچر
قیمت شیشه درب عقب رنو کپچر

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: رنو کپچر
  • مدل سال خودرو : 2015
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو تعویض شیشه جلو


ویدئو تعویض شیشه عقب

تعویض شیشه درب عقب دودی سولار خارجی


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس