optima 2017 windshield
شیشه اپتیما ۲۰۱۶
ژانویه 26, 2022
sorento 2016 windshield
شیشه سورنتو 2016
ژانویه 29, 2022

قیمت شیشه اپتیما 2013 ، 2014 ، 2015 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو شرکت کره ای کیا در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو اپتیما 2013 -2015 از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند و از لحاظ آپشن دارای امکاناتی همچون سنسور باران می باشد.


Kia Optima 2012-15

کیا اپتیما Optima SL ، نام محصول سدان سایز متوسط شرکت کره ای است که اولین بار در سال 2000 رونمایی شد و تا کنون 4 نسل از آن عرضه شده است. در این مقاله در مورد نسل سوم این خودرو صحبت خواهیم کرد.

این نسل از اپتیما اولین بار در سال 2010 رونمایی شد و تولید آن تا سال 2015 ادامه پیدا کرد. البته این نسل از اپتیما یک بار هم در سال 2013 فیس لیفت شد. این خودرو در سال 2012 و توسط اطلس خودرو به بازار ایران راه پیدا کرد.

اپتیما 2012 از لحاظ فنی از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2.4 لیتر بهره می برد که قادر است 177 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتومات تیپ ترونیک ، این قدرت را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو در حدود 200 کیلومتر بر ساعت می باشد و برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت ، 9.5 ثانیه زمان لازم دارد.

ابعاد خودرو :

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4845 میلیمتر ، عرض خودرو : 1830 میلیمتر و ارتفاع آن : 1455 میلیمتر است.

قیمت شیشه جلو اپتیما 2013

قیمت شیشه جلو اپتیما 2014
قیمت شیشه جلو اپتیما 2014

قیمت شیشه جلو اپتیما ۲۰۱۵

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودرو را به نمایش گذاشته که شیشه دارای سنسور باران در کنار پایه آینه است.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دورمشکی می باشد. شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی کره ای این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.

قیمت شیشه اپتیما 2012
قیمت شیشه اپتیما 2013

شیشه های بغل این خودروی سدان کره ای ، شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت ( نشکن ) و سبز رنگ تولید و عرضه می شوند.

این محصول نیز توسط شرکت های داخلی همچون : شرکت شیشه آسیا نیز تولید شده اند .البته به هر حال برای خرید این نوع شیشه ، گزینه های دیگری نیز در سبد فروش قرار گرفته است . شیشه های متفرقه چینی و نیز شیشه های فابریک اصلی کره .

برای دودی کردن این شیشه ها نیز می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید که از لحاظ رنگ و درصد دودی متنوع می باشند.

قیمت شیشه عقب اپتیما

شیشه عقب اپتیما 2014
شیشه عقب اپتیما 2014

شیشه عقب این خودرو سدان کره ای ، از جنس سکوریت ، دورمشکی ، دارای خطوط هیتر و سبز رنگ می باشد. در ایران نیز این شیشه با کیفیت متوسط تولید و عرضه شده است .

البته نمونه چینی و اصلی کره ای این شیشه نیز در سبد فروش با قیمت بالاتر قرار گرفته است. البته بهتر است این شیشه حتی المقدور بصورت اصلی جنیون و سولار تهیه شود که قطعا نسبت به نمونه های ایرانی و چینی از هر نظر کیفیت بهتری دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل اپتیما 2013 – 2015

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو اپتیما ۲۰۱۶

قیمت شیشه جلو اپتیما 2014
قیمت شیشه جلو اپتیما 2014
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: کیا اپتیما
  • مدل سال خودرو : 2013
  • نوع شیشه : شیشه درب جلو سمت شاگرد
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئویی از تعویض شیشه جلو اپتیما

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس