Mazda 3 windshield
شیشه مزدا 3
آگوست 30, 2021
Mazda 323 windshield
شیشه مزدا 323
آگوست 30, 2021

شیشه مزدا نیو ، معرفی انواع شیشه آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودروی سدان ژاپنی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو مزدا نیو از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شود و از لحاظ امکانات روی شیشه ، شیشه جلو این خودرو دارای سنسور باران نیز میباشد.

در انتهای این مقاله ، ویدئویی کوتاه از چگونگی نصب شیشه این خودرو را قرار داده ایم که شما را به دیدن این کلیپ دعوت می نماییم.

Mazda 3 new

بعد از موفقیت نسل اول مزدا 3 در فروش ، نسل دوم آن با نام مزدا 3 نیو و یا مزدا 3 جدید راهی بازار شد. این خودرو در دو نسخه هاچ بک و سدان به بازار عرضه شد. گروه بهمن نیز از سال 1389 تا 1397 این خودرو را مونتاژ و راهی بازار ایران کرد که فروش موفقی را تجربه نمود.

از لحاظ فنی ، مزدا نیو از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2 لیتر بهره می برد که قادر است 147 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 5 دنده اتومات به چرخ های جلو انتقال دهد. مشخصات فنی مدل هاچ بک نیز همین است ولی نمونه معمولی مزدا نیو دارای موتور 1.6 لیتر است که تنها 103 اسب بخار نیرو تولید می کند.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4580 میلیمتر ، عرض خودرو : 1755 میلیمتر و ارتفاع خودرو : 1470 میلیمتر است.

قیمت شیشه جلو مزدا نیو
قیمت شیشه جلو مزدا نیو

شیشه جلو مزدا نیو

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو سدان ژاپنی تمام رنگ و دور مشکی و از جنس لمینت می باشد. این شیشه دارای سنسور باران نیز می باشد. این محصول ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی ژاپنی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

لازم به ذکر است که ، شیشه جلو مزدا 3 نیو تیپ 3 و تیپ 4 متفاوت است .

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور نیز توسط چسب مخصوص ژله ای سنسور باید نصب شود.

شیشه مزدا نیو
شیشه مزدا نیو

بررسی نمای بغل خودرو : شیشه های بغل این خودرو سدان مزدا شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی است.

شیشه لچکی مزدا نیو
شیشه لچکی مزدا نیو

لازم به ذکر است که ، شیشه های درب جلو و عقب توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا ، تولید و عرضه شده اند . تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت ( نشکن ) و سبز رنگ تولید می شوند. البته نمونه اصلی ژاپنی این شیشه ها نیز در سبد فروش قرار دارد.

برای دودی کردن شیشه ها می توانید ، از برچسب های دودی سولار با کیفیت و اصلی استفاده فرمایید که درصدهای متنوعی نیز دارد. عدد 35 درصد برای دودی کردن مناسب است و پیشنهاد می شود.

قیمت شیشه عقب مزدا ۳ نیو
قیمت شیشه عقب مزدا ۳ نیو

قیمت شیشه عقب مزدا ۳ نیو

نگاهی به نمای عقب خودرو داشته باشیم. شیشه عقب این خودروی سدان ژاپنی از جنس سکوریت ، دور مشکی و سبز رنگ و دارای خطوط گرمکن است. این شیشه توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید اصفهان تولید و عرضه شده است ولی به هر حال ، نمونه چینی و اصلی کره این محصول نیز با کیفیت متفاوت و قیمت بالاتر در سبد فروش قرار دارد.

شیشه عقب نیز با چسب پلی اورتان اروپایی نصب و آب بندی می شود. برای دودی کردن نیز می توانید از برچسب دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید که درصد های متنوعی هم دارد.

موتور آینه مزدا نیو تاشو برقی
موتور آینه مزدا نیو تاشو برقی

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل مزدا نیو

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو مزدا نیو
شیشه جلو مزدا نیو

شیشه عقب مزدا نیو

لازم به ذکر است که ، شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت و دارای خط هیتر می باشد. این شیشه دور مشکی و سبز رنگ می باشد لذا برای دودی کردن می توانید از برچسب های دودی سولار روی شیشه استفاده فرمایید.

قیمت شیشه عقب مزدا ۳ نیو
قیمت شیشه عقب مزدا ۳ نیو
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: مزدا نیو
  • مدل سال خودرو : –
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی تیپ 4

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو تعویض شیشه جلو خودرو


ویدئو تعویض شیشه عقب خودرو

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس