شیشه اسپورتیج 2014

Kia Cadenza windshield
شیشه کادنزا
آگوست 28, 2021
Opirus windshield
شیشه اپیروس
آگوست 28, 2021

قیمت شیشه اسپورتیج 2014 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه خودرو کیا در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در مورد شیشه جلو اسپورتیج مدل 2011 الی 2015 : از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند . شیشه جلو این خودرو آپشن خاصی ندارد و تنها پایه آینه دارد. البته مد نظر ما تنها نسل سوم از این خودرو است .

در انتهای این مطلب ، شما را به دیدن ویدئو کوتاه از تعویض شیشه جلو این خودرو دعوت میکنم.


شیشه جلو اسپورتیج 2014

در ادامه در مورد شیشه های این خودرو اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. ابتدا شیشه جلو این خودرو را مورد بررسی قرار می دهیم. سوالی که ذهن مشتری را درگیر می کند این است که شیشه مورد نظر محصول کجا است و قیمت و کیفیت آن چگونه است؟ آیا شیشه های غیر اصلی مناسب هستند و چه تفاوتی با شیشه اصلی دارند؟

دقت بفرمایید که شیشه های متفرقه ( یعنی محصولات ایرانی و چینی وارداتی ) از لحاظ ظاهری مطابق شیشه اصلی ساخته می شوند و الگویی یکسان دارند. متریال ساخت متفاوت است که تاثیر خود را روی رنگ و احتمالا شفافیت شیشه می گذارد. بنابراین شیشه های شرکت های مختلف ، ظاهری یکسان دارند .

قیمت شیشه جلو اسپورتیج 2014
قیمت شیشه جلو اسپورتیج 2014

شیشه جلو اسپورتیج ۲۰۱۴

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودرو شاسی کیا را به نمایش گذاشته که شیشه تنها پایه آینه دارد.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دورمشکی می باشد. این شیشه سنسور باران ندارد . شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی کره ای این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت. سوال اینجاست که چه تفاوتی با هم دارند و از لحاظ قیمت چگونه هستند.

توجه : قیمت درج شده در جدول زیر ، مربوط به شیشه درجه یک ایرانی است . قیمت شیشه های خارجی ، چینی و اصلی کره بالاتر می باشد. ( تماس بگیرید )

قیمت شیشه جلو اسپورتیج 2014هزینه چسب ( ریال )اجرت نصب ( ریال )قیمت نهایی با نصب (ریال )
26,000,0002,000,0006,000,00034,000,000

شیشه های ساخت داخل ، از لحاظ قیمت ، نسبت به نمونه های وارداتی چینی و اصلی قیمت به مراتب پایین تر دارند. کیفیت شیشه های ایرانی متوسط هستند و البته با توجه به قیمت رقابتی که دارند ، مورد تایید می باشند. کیفیت شیشه های چینی ، بسته به نوع برند ، متفاوت هستند و تنوع کیفیت دارند . لذا باید درجه کیفی این محصولات مورد بررسی قرار گیرند. ولی در کل ، شیشه های چینی با درجه کیفی بالا، قیمت و البته کیفیت بالاتری نسبت به نمونه های ایرانی دارند. شیشه های اصلی هم که مسلما از لحاظ کیفیت حرف اول را می زنند و البته قیمت بسیار بالاتری دارند.

البته با توجه به اینکه شیشه های غیر اصلی ، کاملا از روی شیشه اصلی کپی شده اند، تشخیص اصلی و غیر اصلی بودن این محصول ، برای مشتریان غیر ممکن بوده و حتما باید توسط کارشناس معتبر مورد تایید قرار گیرند. لذا در هنگام خرید محصول اصلی ، دقت بفرمایید.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.


قیمت شیشه عقب اسپورتیج 2014

قیمت شیشه عقب اسپورتیج 2014
قیمت شیشه عقب اسپورتیج 2014

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت یا نشکن ، دورمشکی و دارای برف پاک کن عقب و نیز خطوط هیتر می باشد. این شیشه بصورت دودی و سبز قابل عرضه است. لازم به ذکر است که این محصول شیشه ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل امید اصفهان نیز تولید و عرضه شده است و البته نمونه های وارداتی چینی و هم اصلی نیز در سبد فروش قرار گرفته که تمام سلایق را تحت پوشش قرار دهیم. شیشه های ساخت داخل کیفیت متوسطی دارند و البته نسبت به نمونه های وارداتی بسیار مقرون به صرفه هستند.

( لطفا برای استعلام قیمت روز این محصول، تماس بگیرید) ( قیمت بروز شده : مهر 1402)

توجه داشته باشید که قیمت های درج شده برای اقلام غیر اصلی ( کره ای ) است .


قیمت شیشه بغل اسپورتیج 2014

قیمت شیشه اسپورتیج 2012
قیمت شیشه بغل اسپورتیج

نگاهی به بغل این خودرو داشته باشیم. همانطور که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی که روی درب عقب قرار دارد. معمولا شیشه های کابین عقب بصورت دودی سولار عرضه می شوند. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و نشکن هستند که با کیفیت متوسط ، توسط شرکت های داخلی تولید و عرضه می شوند. البته که نمونه های وارداتی چینی و نیز اصلی کره نیز در سبد فروش قرار گرفته اند . توجه داشته باشید که محصولات داخلی قیمت بسیار پایین تری نسبت به نمونه های وارداتی دارند.


Kia Sportage SL 2011-16

کیا اسپورتیج نام محصول کراس اوور خوش فروش شرکت کره ای است که نسل سوم آن بین سال های 2011 الی 2016 در بازار ایران توسط اطلس خودرو عرضه گردید.

اسپورتیج از لحاظ فنی ، دارای موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2.4 لیتر می باشد که قادر است 177 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتومات تیپ ترونیک به هر چهار چرخ این نیرو را انتقال دهد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4440 میلیمتر ، عرض خودرو : 1855 میلیمتر و ارتفاع آن : 1635 میلیمتر است.

شیشه بالابر های برقی جلو و عقب ، آینه های بغل تاشو برقی دارای راهنما و گرمکن ، شیشه سانروف برقی پانوراما و … از امکانات این خودرو می باشد.


مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو اسپورتیج ۲۰۱۵

شیشه جلو این مدل از اسپورتیج نسل سوم یعنی مدل 2014 ، لوآپشن می باشد یعنی تنها پایه آینه دارد و بالا رنگی می باشد. این محصول شیشه خودرو ، توسط شرکت هایی همچون : شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا با کیفیت مطلوب تولید و عرضه می شود. البته نمونه های اصلی کره ای و حتی وارداتی چینی نیز موجود است. البته برندهای چینی متنوع هستند و از لحاظ کیفیت و قیمت متفاوت. بنابراین برای خرید لازم است با مشاورین ما در تماس باشید.

قیمت شیشه جلو اسپورتیج 2014

قیمت شیشه عقب اسپورتیج 2014

شیشه عقب این خودرو ، همانطور که قبلا هم اشاره شد ، بصورت سبز یا دودی سولار و دودی معمولی عرضه می شود. این محصول بصورت ایرانی با کیفیت متوسط ، شیشه چینی و شیشه اصلی کره قابل عرضه است. پایین ترین قیمت مربوط به تولیدات داخلی است که بصورت دودی و سبز عرضه می شود. شیشه های وارداتی چینی ، در قیاس با شیشه های ایرانی ، کیفیت نسبتا بهتری دارند و رنگ دودی بهتری هم دارند. بهترین محصول ، اصلی است که البته قیمت به مراتب بالاتری دارند.

قیمت شیشه عقب اسپورتیج 2014
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: اسپورتیج
  • مدل سال خودرو : 2013
  • نوع شیشه : شیشه درب عقب چپ
  • سایر توضیحات تکمیلی :. دودی سولار

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


قیمت شیشه جلو اسپورتیج 2014


شیشه عقب اسپورتیج 2014

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس