بهترین مارک شیشه خودرو
بهترین مارک شیشه اتومبیل
سپتامبر 11, 2021
opel windshield
شیشه اپل
سپتامبر 12, 2021

ارسال شیشه خودرو به شهرستان

ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان ها ، از دیگر خدمات شیشه اتومبیل پرشین می باشد . اگر شیشه اتومبیل شما به هر دلیلی شکسته است و در شهر خود قادر به تهیه آن نیستید، در قدم اول ، به مرکز استان خود و نزدیکترین شیشه اتومبیل ها  برای تهیه شیشه مراجعه بفرمایید .

دلیل این امر این است که ، خرید شیشه از شهرهای دیگر ، باعث افزایش هزینه خرید می شود. هزینه ها شامل : هزینه ارسال و ایاب ذهاب و حتی انبار داری ترمینال ، هزینه بسته بندی شیشه و مهمتر از هرچیزی ، ( زمان ) .  در ضمن ، ریسک شکست شیشه در مسیر شهر به شهر نیز وجود دارد. به هر حال ، هر چه قدر هم بسته بندی شیشه اصولی و حرفه ای باشد، باز هم کالای ارسالی،  شیشه خودرو  است و امکان صدمه شیشه وجود دارد.

اگر پس از جستجوی کافی ، از پیدا کردن شیشه مدنظر در شهر و مرکز استان خود ناامید شدید ، با ما در تماس باشید. شیشه اتومبیل پرشین وظیفه خود میداند که شیشه را ( هرچند کمیاب )   تهیه و برای شما ارسال نماید.

ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان

ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان
ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان

البته برای ارسال شیشه خودرو به سایر شهرهای ایران به چند نکته توجه فرمایید:

  • بهتر است ارسال شیشه ماشین فقط مربوط به شیشه های سکوریت باشد. شیشه های درب جلو و درب عقب ، شیشه های لچکی و روستونی ، شیشه عقب خودرو و نیز شیشه سقف خودرو( شیشه سانروف ) .البته امکان ارسال سایر کالاهای مربوطه از جمله : شیشه آینه بغل خودرو ، آینه کامل خودرو ، شیشه بالابر نیز وجود دارد.
  • از آنجایی که شیشه جلو خودرو از نوع لمینت است و در مسیر انتقال شیشه ، امکان ترک شیشه جلو با ریسک بالا وجود دارد، بهتر است در خواست ارسال  شیشه جلو را نداشته باشید. در غیر این ، هیچ مسئولیتی به عهده شیشه اتومبیل پرشین نخواهد بود. ( ارسال شیشه جلو اتومبیل به شهرستان ، تنها با پذیرش مسئولیت خریدار ، امکانپذیر است. )
  • امکان ارسال شیشه به صورت عمده به   سایر شهرها وجود ندارد. ارسال شیشه بصورت تکی انجام می شود.
  • ارسال شیشه اتومبیل به سایر شهرها به طرق مختلف امکان دارد: ارسال شیشه با اتوبوس در طریق پایانه اتوبوس های بین شهری  – ارسال برخی کالاهای مربوطه از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس  – ارسال شیشه از طریق هواپیما ( البته بهترین روش ارسال شیشه خودرو ، ارسال از طریق اتوبوس بین شهری می باشد. )
  • شیشه ها بصورت اصولی و حرفه ای بسته بندی و ارسال می شود. بسته به نوع شیشه ، با پلاستیک های ضربه گیر حبابدار و کارتن بسته بندی می شود.
ارسال شیشه آینه تیگو 5
ارسال شیشه آینه تیگو 5

در صورتی که نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر دارید ، با ما در تماس باشید. لطفا  از طریق ارسال پیام در واتساپ به شماره 09122721364 نیزبا ما در ارتباط باشید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.  

نمونه ای تصاویر بسته بندی اصولی شیشه خودرو

ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان
ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان

ارسال شیشه عقب آریسان

شیشه عقب آریسان
شیشه عقب آریسان
ارسال شیشه ماشین به شهرستان
ارسال شیشه ماشین به شهرستان

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس