Hyundai i10 windshield
شیشه هیوندای i10
آگوست 25, 2021
Hyundai i40 windshield
شیشه هیوندای i40
آگوست 25, 2021

شیشه اکسنت ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این محصول سدان شرکت هیوندای در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو اکسنت از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند و از نظر آپشن ، فاقد آپشن سنسور باران و یا هیتر است.


شیشه جلو اکسنت

شیشه جلو اکسنت اصلی یا متفرقه ؟ سوالی که ذهن صاحب خودرو را مشغول می کند این است که ، شیشه جلو موجود در بازار برای این خودرو ، توسط چه شرکت هایی تولید شده اند و کجایی هستند و آیا تفاوت قیمتی و البته کیفیتی هم دارند یا خیر؟ اول باید به این نکته اشاره کنیم که شیشه های متفرقه موجود در بازار، چه ایرانی و چه وارداتی چینی ، دقیقا از شیشه اصلی الگو برداری می شوند و به همین دلیل، از لحاظ ظاهری با شیشه اصلی تفاوتی نخواهد داشت. البته از لحاظ متریال ساخت شیشه ، تفاوت دارند که اثر خود را روی رنگ و شفافیت شیشه می گذارند. در ضمن ؛ معمولا شیشه های اصلی خاصیت سولار یا آنتی یو وی دارند که این خاصیت در شیشه های غیر اصلی کم رنگ است.

شیشه جلو اکسنت
شیشه جلو اکسنت

قیمت شیشه جلو هیوندای اکسنت

جدول زیر ، نحوه ی محاسبه قیمت تمام شده ، نصب شیشه جلو این خودرو را نشان می دهد. البته برای استعلام روز قیمت شیشه خودرو ، نیاز است که با ما در تماس باشید.

قیمت شیشه جلو اکسنتاجرت نصب هزینه چسب پلی یورتان خارجی مصرفی (ریال )هزینه تمام شده (ریال )
ایرانی 25,000,0005,000,0002,000,00032,000,000

شیشه جلو اکسنت ، تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودروی سدان کوچک را نشان می دهد که فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران و یا هیتر و سایر است.

این محصول شیشه خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا و یا شرکت شیشه امید اصفهان نیز تولید و عرضه شده است که کیفیت قابل قبولی دارند و نسبت به نمونه های وارداتی چینی و اصلی قیمت پایین و مقرون به صرفه ای دارند. ما در مورد بهترین مارک شیشه اتومبیل مقاله ای را ارائه داده ایم که می توانید مطالعه فرمایید. شیشه های چینی نسبت به نمونه های ایرانی قیمت و البته کیفیت بالاتری دارند . البته نمونه های چینی نیز متنوع هستند. گزینه بعدی خرید، شیشه اصلی کره ای است که قطعا بالاترین کیفیت را نسبت به نمونه های ایرانی و چینی دارند و بهترین گزینه از جهت کیفیت می باشد . لازم به ذکر است که ، شیشه اصلی ، قیمت بسیار بالاتری نسبت به نمونه های دیگر خواهد داشت.

وجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.


شیشه عقب اکسنت

شیشه عقب اکسنت
شیشه عقب اکسنت

نگاهی به نمای عقب این خودرو داشته باشیم. شیشه عقب این خودروی صندوقدار ، از جنس سکوریت و دورمشکی و به رنگ سبز ساخته می شود. این شیشه دارای خطوط هیتر یا گرمکن روی شیشه است. البته این مشخصات مربوط به تمامی شیشه های عقب خودروهای سدان می باشد.

قیمت شیشه عقب اکسنت

جدول زیر ، نحوه ی محاسبه قیمت تمام شده ، نصب شیشه عقب این خودرو را نشان می دهد. البته برای استعلام روز قیمت شیشه خودرو ، نیاز است که با ما در تماس باشید.

قیمت شیشه عقب (ریال)اجرت نصب هزینه چسب پلی یورتان خارجی مصرفی (ریال )هزینه تمام شده (ریال )
ایرانی 21,000,0005,000,0002,000,00028,000,000
چینی 55,000,0005,000,0002,000,00062,000,000

در حال حاضر نمونه های شرکت های ایرانی همچون شرکت امید و نیز وارداتی چینی و حتی اصلی کره این محصول، در سبد فروش قرار دارد . برای خرید ، این گزینه ها روبروی مشتری هستند که از لحاظ کیفیت و قیمت کاملا متفاوت می باشند. تصویر زیر نمونه اصلی این شیشه را نمایش می دهد. حالا اصلی بخریم یا متفرقه ؟ برای شیشه عقب بهتر است که شیشه حتی المقدور اصلی تهیه شود.

شیشه عقب اکسنت
شیشه عقب اکسنت

برای دودی کردن شیشه می توانید از برچسب های دودی سولار اصلی و با کیفیت استفاده فرمایید. لازم به ذکر است که بعد از نصب برچسب دودی روی شیشه عقب ، بهتر است این برچسب کنده نشود زیرا احتمال صدمه دیدن هیتر بسیار زیاد است. بنابراین انتخاب برچسب با کیفیت و نیز تجربه نصاب اهمیت زیادی دارد.


شیشه بغل اکسنت

شیشه بغل اکسنت
شیشه بغل اکسنت

شیشه های بغل اکسنت شامل : شیشه درب جلو و شیشه درب عقب می باشد. تمامی این شیشه ها بصورت فابریک از جنس سکوریت و سبز رنگ سولار هستند و برای خرید می توانید بین محصولات شرکت های ایرانی و متفرقه چینی و اصلی کمپانی حق انتخاب داشته باشید.

همانطور که اشاره شد ، شیشه های بغل این خودرو، سبز رنگ هستند و معمولا صاحبان خودرو ، برای فرار از گرما و اشعه مضر یو وی ، بدنبال شیشه های دودی سولار هستند. لذا برای اینکار می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده کنید زیرا شیشه های دودی برای این خودرو موجود نیست و اگر هم تولید شود ، توسط شرکت های متفرقه اینکار انجام می شود و کیفیت شیشه اصلی را نخواهند داشت.

شیشه اکسنت
شیشه اکسنت

به تصویر بالا توجه داشته باشید. شیشه درب عقب اکسنت ، بر اثر ضربه شدید ، خرد شده ( شیشه از جنس سکوریت می باشد ) ولی بخاطر وجود برچسب دودی روی شیشه ، سرجای خود باقی مانده است و نتیجتا به اطراف پخش نشده است.

به هر حال اگر نیاز به اطلاعات تکمیلی و یا مشاوره داشتید ، با شماره های درج شده در سایت در تماس باشید .


2013-2017 Hyundai Accent

هیوندای اکسنت نام محصول سدان شهری و سایز کوچک اقتصادی شرکت هیوندای است که بین سال های 2013 تا 2016 به بازار ایران راه پیدا کرد و نمونه مونتاژ آن نیز توسط کرمان موتور عرضه شد. این خودرو نسل چهارم خود را تجربه می کند و در اصل نمونه بهبود یافته ورنا است. نام اکسنت از سال 2006 معرفی شد و البته این خودرو نمونه هاچ بک نیز دارد که وارد ایران نشده است.

هیوندای اکسنت از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.6 لیتر بهره می برد که این موتور قادر است 128 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 4 سرعته اتومات این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو 185 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو اکسنت کرمان موتور

شیشه جلو اکسنت
شیشه جلو اکسنت

شیشه عقب اکسنت

قیمت شیشه عقب اکسنت
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: هیوندای اکسنت
  • مدل سال خودرو : 2016
  • نوع شیشه : شیشه عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی : اصلی
برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


قیمت شیشه عقب اکسنت


قیمت شیشه جلو اکسنت


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس