kmc j7
قیمت شیشه کی ام سی j7
فوریه 19, 2024
قیمت شیشه کی ام سی x5
آوریل 17, 2024

شیشه بک x3 پرو ، محصول جدید و کراس اوور بم خودرو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. قیمت شیشه جلو بک x3 پرو ، بسته به این که محصول ایرانی باشد و یا چینی متفاوت است. شیشه جلو بک ایکس ۳ پرو ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ است و از لحاظ امکانات روی شیشه جلو ، فاقد آپشن خاصی است و تنها پایه آینه روی شیشه قرار می گیرید.


Bac x3 pro

بک x3 پرو نام محصول کراس اوور اقتصادی جدید جیلی است که توسط شرکت بم خودرو تولید و عرضه می شود. این خودرو در سال 2017 رونمایی شد و در سال 2021 یک فیس لیفت روی آن انجام شد که همین محصول توسط بم خودرو عرضه می شود.

از لحاظ فنی، این خودروی هاچ بک کراس جیلی ، از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر 16 سوپاپ بهره می برد که قادر است 102 اسب بخار و 140 نیوتن متر گشتاور تولید کند و این نیرو را توسط گیربکس cvt به چرخ های جلو انتقال دهد. شتاب این خودرو برای رسیدن به صد کیلومتر در حدود 11.5 ثانیه می باشد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4005 میلیمتر ، عرض خودرو : 1760 میلیمتر و ارتفاع آن : 1575 میلیمتر است.


شیشه جلو بک ایکس ۳ پرو

قیمت شیشه جلو بک x3 پرو
قیمت شیشه جلو بک x3 پرو

شیشه جلو بک x3 پرو از جنس لمینت و دور مشکی تمام رنگ است. این شیشه فاقد آپشن هایی چون سنسور باران و یا دوربین رادار است و شیشه ساده ای محسوب می شود. برای اطلاع از قیمت روز شیشه با ما در تماس باشید.

نصب شیشه جلو توسط چسب پلی یورتان اروپایی انجام می شود که در نصب و آب بندی شیشه نقش مهمی را دارد. نصب شیشه در شیشه اتومبیل پرشین دارای گارانتی می باشد.


قیمت شیشه عقب بک x3 پرو

قیمت شیشه عقب بک x3 پرو
قیمت شیشه عقب بک x3 پرو

شیشه عقب بک x3 پرو ، بصورت وارداتی چینی قابل عرضه است. این محصول از جنس شیشه سکوریت است و از لحاظ رنگ ، دور مشکی سبز رنگ است. این شیشه دارای خط گرمکن و دارای سوراخ برف پاک کن عقب است. برای دودی کردن شیشه عقب می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید.

نصب شیشه عقب نیز با چسب پلی یورتان اروپایی انجام می شود.


شیشه درب بغل بک ایکس ۳ پرو

قیمت شیشه بغل بک x3 پرو
قیمت شیشه بغل بک x3 پرو

شیشه بغل بک ایکس ۳ پرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی جلو ( شیشه ی روستونی جلو بک x3 پرو ) است . کابین عقب این خودرو شیشه لچکی ندارد. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و سبز رنگ هستند.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه بک ایکس ۳ پرو

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: بک x3 پرو
  • مدل سال خودرو : 1403
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : …

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس