Nissan Teana windshield
قیمت شیشه نیسان تیانا
آگوست 30, 2021
Nissan Qashqai windshield
شیشه نیسان قشقایی
آگوست 30, 2021

شیشه مورانو ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو شاسی بلند ژاپنی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در مورد شیشه جلو مورانو : از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند و دارای آپشن سنسور باران ( از نوع گرد ) نیز می باشد.

در انتهای این مقاله ، ویدئویی کوتاه از چگونگی نصب شیشه این خودرو را قرار داده ایم که شما را به دیدن این کلیپ دعوت می نماییم.

Nissan Murano

ما با دو نسل از نیسان مورانو در این مقاله سر و کار داریم که از نظر شیشه اتومبیل کاملا متفاوت هستند.

نیسان مورانو نام محصول کراس اوور سایز متوسط شرکت نیسان است که اولین بار در سال 2002 اولین نسل آن رونمایی شد. نسل اول این خودرو در سال 2008 توسط پارس خودرو به بازار ایران راه پیدا کرد.

از لحاظ فنی ، مورانو مدل 2008 از یک پیشرانه 6 سیلندر 24 سوپاپ با حجم موتور 3.5 لیتر بهره می برد که قادر است 234 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس CVT اتومات ایکس ترونیک قابلیت تبدیل به 6 دنده دستی ، این نیرو را به هر چهار چرخ انتقال دهد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4470 میلیمتر ، عرض خودرو: 1880 میلیمتر و ارتفاع آن : 1685 میلیمتر است.

شیشه جلو نیسان مورانو

شیشه جلو مورانو
شیشه جلو مورانو

نمای جلو خودرو : شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دور مشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این محصول کراس اوور دارای آپشن سنسور باران نیز می باشد. این محصول شیشه ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید اصفهان و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت متوسط عرضه شده اند. البته نمونه وارداتی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.

شیشه عقب مورانو 2008
شیشه عقب مورانو 2008

نگاهی به نمای عقب خودرو داشته باشیم . شیشه عقب این خودرو ژاپنی ، از جنس سکوریت ، دورمشکی ، دارای خطوط هیتر و سوراخ برف پاک کن عقب می باشد. این شیشه به صورت سبز و یا دودی سولار عرضه می شود. در ایران نیز این شیشه توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید با کیفیت مطلوب تولید و عرضه شده است.البته نمونه چینی و اصلی کره ای این شیشه نیز در سبد فروش با قیمت بالاتر قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.

لازم به ذکر است که خصوصیات فیزیکی شیشه های مورانو مدل 2008 و مدل بالاتر با هم کاملا متفاوت می باشد.


نیسان مورانو 2012 – 2009

قیمت شیشه جلو نیسان مورانو

قیمت شیشه جلو نیسان مورانو
قیمت شیشه جلو نیسان مورانو

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این محصول کراس اوور ژاپنی نیسان دارای آپشن سنسور باران نیز می باشد. شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی ژاپنی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.

فروش شیشه مورانو 2009
فروش شیشه مورانو 2009

تصویر بالا شیشه های درب جلو و درب عقب این خودرو را نشان میدهد که همگی از جنس سکوریت ( نشکن ) ساخته شده اند و لازم به ذکر است که معمولا شیشه های کابین عقب مثل شیشه درب عقب بصورت دودی سولار عرضه می شوند .

شیشه های بغل این خودرو بصورت وارداتی و خارجی در سبد فروش قرار دارد.

قیمت شیشه عقب مورانو

شیشه عقب مورانو

نمای عقب خودرو : شیشه عقب این خودرو کراس اوور نیسان ، از جنس سکوریت ، دورمشکی ، دارای خطوط هیتر و سوراخ برف پاک کن عقب می باشد. این شیشه به صورت سبز و یا دودی سولار عرضه می شود. نمونه چینی و اصلی ژاپنی این شیشه بصورت سبز و دودی در سبد فروش قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل نیسان مورانو

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو نیسان مورانو

مدل 2010

شیشه جلو مورانو
شیشه جلو مورانو

نیسان مورانو مدل 2008

قیمت شیشه جلو نیسان مورانو
قیمت شیشه جلو نیسان مورانو

قیمت شیشه عقب مورانو 2012

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت ، دور مشکی و سبز رنگ است.

شیشه عقب نیسان مورانو
شیشه عقب نیسان مورانو
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: نیسان مورانو
  • مدل سال خودرو 2010
  • نوع شیشه : شیشه درب عقب چپ
  • سایر توضیحات تکمیلی : دودی سولار

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه جلو مورانو 2010


شیشه جلو مورانو 2008


شیشه عقب نیسان مورانو 2012

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس