قیمت شیشه اچ سی کراس

شیشه هایما
قیمت شیشه هایما
آگوست 24, 2021
شیشه چانگان
قیمت شیشه چانگان cs35
آگوست 24, 2021

شیشه اچ سی کراس ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو اچ سی کراس ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران و یا هیتر می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.

اچ سی کراس محصول مشترک شرکت ایران خودرو و شرکت چینی دانگ فنگ می باشد که در ایران فروش خوبی را نیز تجربه کرده است.این خودرو از سال 95 عرضه شده است.


قیمت شیشه جلو اچ سی کراس

در تصویر زیر نمونه ای از شیشه جلو h30 کراس را مشاهده می فرمایید.

همانطور که قبلا اشاره شد، شیشه جلو این خودرو تمام رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این خودرو چینی ساده و فاقد آپشن خاصی می باشد. این محصول ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه بهنور و شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. از آنجایی که این خودرو محصول مشترک ایران خودرو و دانگ فنگ میباشد ، تمامی شیشه های این خودرو توسط شرکت های داخلی تامین می شود.

قیمت شیشه جلو اچ سی کراس
شیشه جلو h30 کراس

شیشه جلو اچ سی کراس قیمت

مارک بهنورقیمت شیشه جلوهزینه چسب پلی یورتان مصرفی هزینه نصب شیشه جلو قیمت تمام شده ( ریال)
شیشه جلو اچ سی کراس قیمت25,500,0002,000,0003,500,00031,000,000

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.

قیمت شیشه اچ سی کراس
قیمت شیشه درب اچ سی کراس

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی عقب است و خبری از شیشه لچکی جلو و یا عقب نیست. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت ( نشکن ) ساخته شده اند. برای دودی کردن شیشه ها می توانید از برچسب دودی سولار برای شیشه های بغل استفاده فرمایید. تمامی این شیشه ها به صورت تولید ایران در سبد فروش قرار دارد .


قیمت شیشه عقب اچ سی کراس

قیمت شیشه عقب اچ سی کراس

شیشه عقب این خودروی هاچ بک ، از جنس سکوریت ، دورمشکی و دارای خطوط هیتر ( گرمکن ) و نیز برف پاک کن می باشد. این شیشه بصورت سبز و دوی عرضه می شود. این کالا نیز بصورت فابریک توسط شرکت های داخلی همچون شرکت بهنور تولید و عرضه شده اند . شیشه عقب نیز مانند شیشه جلو با چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.

مارک بهنورقیمت شیشه عقبهزینه چسب پلی یورتان مصرفی هزینه نصب شیشه جلو قیمت تمام شده ( ریال)
قیمت شیشه عقب اچ سی کراس15,500,0002,000,0003,500,00021,000,000

شیشه عقب h30 cross ، بصورت فابریک سبز رنگ عرضه می شود. بنابراین برای دودی کردن شیشه ، می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید. این برچسب ها با درصد های دودی متنوع عرضه می شود. لازم به ذکر است که ، برچسب های دودی از داخل شیشه و روی خط گرمکن چسبیده می شود ، لذا بعد از مدتی ، اگر قصد کندن برچسب را داشته باشید ، به احتمال فراوان ، هیتر شیشه دچار آسیب جدی شده و کارایی خود را از دست خواهد داد.

شیشه آینه بغل اچ سی کراس

شیشه آینه بغل اچ سی کراس

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل دانگ فنگ h30 کراس

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه بغل اچ سی کراس

قیمت شیشه درب عقب اچ سی کراس
قیمت شیشه درب عقب اچ سی کراس

قیمت شیشه عقب اچ سی کراس

در تصویر زیر نمونه ای از قبل و بعد تعویض شیشه عقب این خودرو به نمایش در آمده است. این شیشه بصورت فابریک ، ایرانی است و توسط شرکت شیشه بهنور عرضه می شود. البته شرکت های دیگر مانند شرکت شیشه آسیا نیز این شیشه را تولید و عرضه می کنند. تمامی شیشه های این خودرو ایرانی هستند و مشتریان عزیز به دنبال شیشه چینی نباشند.

شیشه عقب اچ سی کراس
شیشه عقب اچ سی کراس
شیشه عقب اچ سی کراس

تعویض شیشه جلو اچ سی کراس

در تصویر زیر قبل و بعد تعویض شیشه جلو این خودرو به نمایش در آمده است. این محصول توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه بهنور ( بصورت فابریک و اصلی ) ، شرکت شیشه امید و آسیا نیز تولید و عرضه می شود.

شیشه جلو اچ سی کراس
شیشه جلو اچ سی کراس
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: اچ سی کراس
  • مدل سال خودرو : –
  • نوع شیشه : شیشه عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه جلو h30 کراس


شیشه عقب اچ سی کراس


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

قیمت شیشه جلو اچ سی کراس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس