قیمت شیشه چانگان cs35

شیشه دانگ فنگ
قیمت شیشه اچ سی کراس
آگوست 24, 2021
شیشه سوزوکی
قیمت شیشه سوزوکی
آگوست 24, 2021

قیمت شیشه جلو چانگان cs35 ، بصورت فابریک سایپایی است به این معنا که شیشه چانگان تولید داخل می باشد و فابریک آن چینی محسوب نمی شود. البته که این شیشه بصورت مارک اصلی ( یعنی مارک چانگان ) نیز قابل عرضه می باشد ولی فابریک آن برند سایپا است. شیشه جلو این خودرو تمام رنگ است و روی شیشه فقط پایه آینه وسط قرار می گیرد و آپشن و امکانات خاصی ندارد. جنس شیشه جلو از لمینت است یعنی شیشه ای ایمن و سه لایه که در اثر ضربه ، خرد نمی شود و ترک می خورد.


شیشه جلو چانگان cs35

نکات مهم در مورد نصب شیشه جلو خودرو
شیشه جلو چانگان cs35
  • این محصول با مارک سایپایی و مارک اصلی قابل عرضه است.
  • نصب شیشه توسط چسب پلی یورتان اروپایی مشکی رنگ انجام می شود که اهمیت زیادی در نصب و آب بندی شیشه  دارد.
  • هزینه اجرت نصب شیشه و همچین چسب پلی یورتان اروپایی، جداگانه محاسبه می شود.
  • نصب شیشه در خدمات شیشه اتومبیل پرشین ، دارای ضمانت آب بندی و نصب می باشد. ( گارانتی نصب )
  • امکان ارسال شیشه به سایر شهرهای ایران نیز میسر می باشد. با بسته بندی اصولی .
  • مدت زمان نصب شیشه جلو چانگان ، حدود یک ساعت می باشد. 
  • تا 48 ساعت بعد از نصب شیشه جلو ، امکان رفتن به کارواش وجود ندارد. لذا در صورت نیاز ، قبل از نصب شیشه ، به کارواش مراجعه فرمایید.
  • بلافاصله پس از نصب شیشه ، چسب های پهن شیشه ای روی شیشه قرار داده می شود برای نگه داشتن شیشه ، لازم است این چسب ها به مدت 24 ساعت روی شیشه باقی بمانند تا شیشه به خوبی آب بندی شود.
  • از آنجایی که از چسب پلی یورتان مخصوص استفاده می شود، نیاز  به پارک ماشین ( ساکن بودن خودرو)  نیست و بعد از نصب شیشه جلو ، اتومبیل می تواند در خیابان تردد داشته باشد. 

قیمت شیشه جلو چانگان cs35

شیشه جلو چانگان cs35

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو تمام رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این خودرو ساده و فاقد آپشن خاصی می باشد. شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت سایپا شیشه و شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی اصلی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.


شیشه عقب چانگان cs35

قیمت شیشه عقب چانگان

شیشه عقب این خودروی شاسی بلند ، از جنس سکوریت ، دورمشکی و دارای خطوط هیتر ( گرمکن ) و نیز برف پاک کن می باشد. این شیشه بصورت سبز و دوی عرضه می شود. این کالا نیز توسط شرکت های داخلی تولید و عرضه شده اند ولی نمونه چینی اصلی نیز با قیمت بالاتر در سبد فروش قرار گرفته است.

در مورد آب بندی شیشه : شیشه عقب نیز مانند شیشه جلو با چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.

شیشه بغل چانگان

شیشه چانگان cs35
شیشه چانگان cs35

نگاهی به شیشه های جانبی این خودرو داشته باشیم. شیشه های بغل چانگان شامل: شیشه در جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی عقب است. شیشه های درب این خودرو بصورت فابریک سایپایی حساب شده و توسط شرکت های داخلی تولید و عرضه می شوند. مثل شرکت سایپا شیشه و یا شرکت شیشه آسیا . تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت بوده و از لحاظ رنگ ، سبز رنگ هستند.

از آنجایی که این شیشه ها دودی نیستند، می توانید با استفاده از برچسب های دودی سولار ، شیشه ها را دودی کنید . البته تنوع زیادی در بازار وجود دارد که از لحاظ کیفیت جنس و درصد دودی متنوع هستند.

شیشه بالابر چانگان cs35
قیمت آینه بغل چانگان cs35

changan cs35 – چانگان cs35

چانگان cs35 نام محصول کراس اوور کوچک شهری شرکت چانگان چین است که اولین بار در سال 2012 رونمایی و عرضه شد و از سال 1394 و توسط سایپا به بازار ایران عرضه گردید. البته در ابتدا به صورت وارداتی و در ادامه بصورت مونتاژ سایپا در بازار ایران عرضه شد.

چانگان cs35 از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.6 لیتر بهره می برد که قادر است 123 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 4 سرعته اتومات این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. شتاب این خودرو در حدود 15 ثانیه برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت است.

از لحاظ ابعاد خودرو : طول خودرو : 4160 میلیمتر ، عرض خودرو : 1810 میلیمتر و ارتفاع خودرو : 1670 میلیمتر می باشد.

قیمت شیشه جلو چانگان cs35
قیمت شیشه جلو چانگان cs35

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل چانگان

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو چانگان قیمت

شیشه جلو چانگان
شیشه جلو چانگان

شیشه عقب چانگان

در تصویر زیر ، نمونه ای از تعویض شیشه عقب این خودروی شاسی بلند شرکت سایپا را مشاهده می فرمایید. در حال حاضر این شیشه بصورت فابریک و توسط شرکت های معتبری همچون شرکت شیشه ونوس تولید و عرضه می شوند. چانگان از آن دسته خودروهایی است که تمامی شیشه های آن بصورت فابریک ایرانی تولید و عرضه شده و نیازی به خرید شیشه های چینی نیست.

شیشه عقب این خودرو سبز رنگ دور مشکی نصب شده است . این شیشه سوراخ برف پاک کن و خط هیتر دارد. برای نصب و آب بندی صحیح ، از چسب پلی یورتان مشکی رنگ خارجی استفاده می شود.

شیشه عقب چانگان
شیشه عقب چانگان
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: چانگان cs35
  • مدل سال خودرو : –
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.



نمونه ویدئو تعویض شیشه عقب این خودرو


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس