شیشه تویوتا کرولا

Toyota Corolla 2008 windshield
قیمت شیشه کرولا
ژوئن 19, 2022
خدمات شیشه اتومبیل
خدمات شیشه اتومبیل
آگوست 16, 2022

شیشه تویوتا کرولا 2014 الی 2016 ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این سدان جذاب ژاپنی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو تویوتا کرولا 2014 الی 2016 ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از لحاظ امکانات روی شیشه ، شیشه فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران و یا رادار است و تنها پایه آینه دارد.


قیمت شیشه جلو تویوتا کرولا

شیشه جلو کرولا 2015 توسط چه شرکت هایی تولید می شود و از لحاظ قیمت و کیفیت چه تفاوت هایی دارند؟ آیا شیشه اصلی این خودرو نیز یافت می شود یا خیر؟ این سوال هایی است که توسط مراجعین مطرح می شود .

شیشه جلو این خودرو سدان جذاب ژاپنی بسیار ساده است و فقط پایه آینه دارد. یک شیشه از جنس لمینت ، دور مشکی تمام رنگ که آپشن خاصی همچون سنسور باران و یا دوربین رادار ندارد. در تصویر زیر نمونه ای از این شیشه را مشاهده می فرمایید.

قیمت شیشه جلو تویوتا کرولا
قیمت شیشه جلو تویوتا کرولا

شیشه جلو تویوتا کرولا

این محصول شیشه خودروی کرولا مدل 2014 ( نسل یازدهم ) ، توسط شرکت های داخلی همچون : شرکت شیشه آسیا و یا شرکت شیشه امید اصفهان ،با کیفیت نسبتا مطلوب ، تولید و عرضه شده است ولی نمونه های وارداتی چینی نیز در سبد فروش قرار دارد. توجه داشته باشید که شیشه های وارداتی چینی ، نسبت به شیشه های ساخت داخل قیمت بالاتری خواهند داشت. البته نمونه های اصلی ژاپنی این خودرو نیز در بازار موجود می باشد که قیمت و کیفیت بالاتری دارند. لازم به ذکر است که برندهای چینی متنوع هستند و کیفیت متفاوتی دارند .

بروز رسانی قیمت (مهرماه 1402)

قیمت شیشه جلو تویوتا کرولاهزینه چسب پلی یورتان مصرفیهزینه نصب شیشه جلوقیمت تمام شده (ریال)
ایرانی درجه یک27,000,0002,000,0005,000,00034,000,000
وارداتی چینیتماس2,000,0005,000,000تماس

این شیشه توسط چسب پلی یورتان اصلی مشکی رنگ خارجی ، نصب و آب بندی می شود. استفاده از چسب اصلی پلی یورتان ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است . استفاده از چسب های ارزان قیمت متفرقه آکواریوم برای نصب شیشه جلو و شیشه عقب ، قطعا نصب شیشه را با مشکلات آب بندی مواجه خواهد کرد.


شیشه بغل تویوتا کرولا

شیشه تویوتا کرولا 2014
شیشه تویوتا کرولا

بریم سراغ شیشه های بغل این خودرو. شیشه های بغل تویوتا کرولا 2014 شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب می باشد. تمامی این شیشه ها سبز رنگ و از جنس سکوریت می باشند. برای دودی کردن شیشه ها ، می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید.

این شیشه ها ، بصورت وارداتی متفرقه ایرانی و چینی و نیز اصلی در سبد فروش موجود است. لازم به ذکر است که شیشه های ساخت داخل از قیمت پایین تری نسبت به نمونه های وارداتی برخوردار می باشند.


قیمت شیشه عقب تویوتا کرولا ۲۰۱۵

شیشه عقب تویوتا کرولا 2014
شیشه عقب تویوتا کرولا 2014

به نمای عقب خودرو می رسیم. شیشه عقب تویوتا کرولا ۲۰۱۵ از جنس سکوریت ، دور مشکی ، سبز رنگ می باشد. این محصول شیشه فقط بصورت چینی و اصلی ژاپنی در سبد فروش قرار دارد و قابل عرضه می باشد. شیشه های وارداتی چینی کیفیت نسبتا مطلوبی دارند و نسبت به شیشه اصلی قیمت پایین تری دارند. توجه داشته باشید که برندهای چینی متنوع و کیفیت متفاوتی دارند. این شیشه نیز توسط چسب پلی یورتان اصلی نصب و آب بندی می شود. استفاده از این نوع چسب ، برای آب بندی شیشه ، اهمیت زیادی دارد.

شیشه بالابر تویوتا کرولا


Toyota Corolla 2013-2016

تویوتا کرولا نام محصول سدان شهری شرکت تویوتا است که به جرات می توان گفت که محبوب ترین خودرو در جهان محسوب می شود. آمار فروش این خودرو در 50 سال اخیر این نکته را اثبات می کند. این خودرو اولین بار در سال 1966 رونمایی شده است که ما در این مقاله به 11 امین نسل این خودرو می پردازیم. این خودرو در سه نسخه 1.6 لیتری ، 1.8 لیتری و 2 لیتری عرضه شده است که نسخه 2 لیتری آن در ایران عرضه شده است.

تویوتا کرولا 2014 از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2 لیتری بهره می برد که قادر است 143 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 4 سرعته اتوماتیک ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت اسمی این خودرو 195 کیلومتر بر ساعت می باشد و شتابی معادل 9.7 ثانیه، برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت ، دارد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4620 میلیمتر ، عرض خودرو : 1775 میلیمتر و ارتفاع آن : 1460 میلیمتر می باشد.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل تویوتا کرولا 2014 – 2016

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو کرولا 2014
قیمت شیشه جلو کرولا 2014
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تویوتا کرولا
  • مدل سال خودرو : 2014
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس