شیشه فردا sx5
شیشه فردا sx5
ژوئن 12, 2023
قیمت شیشه تیارا
شیشه تیارا
جولای 20, 2023

شیشه تیگو ۷ پرو ، معرفی و چگونگی طرز تهیه شیشه های این محصول جدید شاسی بلند شرکت چری و مدیران خودرو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو تیگو ۷ پرو ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از نظر آپشن ، شیشه جلوی این خودرو ، دارای سنسور باران و نور است.


شیشه جلو تیگو ۷ پرو

همانطور که قبلا نیز اشاره شد ، شیشه جلو این خودرو ، به مانند تیگو 7 قدیم ، دارای آپشن سنسور باران می باشد. این شیشه ، از جنس لمینت ، دورمشکی و تمام رنگ است و در حال حاضر این محصول توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا تولید و عرضه می شود که کیفیت مطلوبی دارد و نسبت به نمونه اصلی چینی قیمت پایین و مقرون به صرفه ای دارد. توجه داشته باشید که در نمونه ایرانی ، پایه سنسور ، از شیشه قبلی به شیشه جدید انتقال پیدا می کند ولی در شیشه اصلی ، پایه سنسور روی شیشه قرار دارد و نیازی به انتقال نیست.

شیشه جلو تیگو ۷ پرو
شیشه جلو تیگو ۷ پرو

قیمت شیشه جلو تیگو ۷ پرو

برای نصب این شیشه ، از چسب پلی یورتان مشکی اروپایی استفاده می شود که در نصب شیشه و آب بندی صحیح ، نقش مهمی را ایفا می کند. توجه فرمایید که سنسور باران با چسب ژله ای مخصوص نصب می شود و نصب آن نیاز به تجربه فنی دارد.

مراجعین عزیز ، برای اطلاع از قیمت روز محصولات ، لطفا با ما در تماس باشید. قیمت های درج شده قابل تغییر می باشد.

قیمت شیشه جلو تیگو ۷ پروهزینه چسب پلی یورتان مصرفی هزینه نصب شیشه جلوقیمت تمام شده با نصب ( ریال )
شرکتی33,000,0002,500,0006,500,00042,000,000

شیشه عقب تیگو ۷ پرو

شیشه عقب تیگو ۷ پرو از جنس سکوریت ساخته می شود و دارای خط گرمکن و سوراخ برف پاک کن عقب است و از لحاظ رنگ ، سبز رنگ است .

شیشه عقب تیگو ۷ پرو
شیشه عقب تیگو ۷ پرو

قیمت شیشه عقب تیگو ۷ پرو

تصویر بالا نمونه ای از شیشه عقب این خودرو شاسی بلند چینی را به نمایش گذاشته است. این شیشه نیز از جنس سکوریت می باشد و از لحاظ رنگ ، دور مشکی ، سبز رنگ و از لحاظ امکانات ، دارای خط هیتر و البته سوراخ برف پاک کن عقب می باشد. در حال حاضر ، برای خرید این شیشه ، گزینه اصلی چینی پیش روی مشتریان عزیز می باشد. . این شیشه ، توسط شرکت های داخلی در دست تولید است و بزودی قابل عرضه می باشد. شیشه های ایرانی نسبت به شیشه های وارداتی قیمت به مراتب پایین تری دارند.

مراجعین عزیز ، برای اطلاع از قیمت روز محصولات ، لطفا با ما در تماس باشید. قیمت های درج شده قابل تغییر می باشد.

قیمت شیشه عقب تیگو ۷ پروهزینه چسب پلی یورتان مصرفی هزینه نصب شیشه جلوقیمت تمام شده با نصب ( ریال )
شرکتی34,500,0002,000,0006,000,00042,500,000

برای دودی کردن این شیشه می توانید از برچسب های دودی سولار استفاده فرمایید که درصد های مختلفی از نظر رنگ دودی دارند. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان مشکی اروپایی نصب و آب بندی می شود.

شیشه درب تیگو ۷ پرو
شیشه درب تیگو ۷ پرو

حال نگاهی به نمای بغل این خودرو شاسی بلند داشته باشیم. شیشه های جانبی تیگو 7 پرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه رو ستونی عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و از لحاظ رنگ ، سبز رنگ هستند. شیشه های درب این خودرو بصورت وارداتی اصلی چینی موجود است . این شیشه های توسط شرکت های ونوس و شرکت شیشه آسیا نیز تولید و عرضه شده اند .

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، این شیشه ها همگی سبز رنگ هستند لذا برای دودی کردن شیشه ها ، نیاز است که از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید.

شیشه لچکی تیگو 7 پرو

شیشه دودی تیگو ۷ پرو

شیشه های این خودرو ، بصورت فابریک کارخانه ، سبز رنگ است و دودی نیست. لذا صاحبان این خودرو ، برای دودی کردن شیشه های این خودرو ، چاره ای جز نصب برچسب های دودی سولار ندارند. البته این برچسب های دودی از لحاظ کیفیت و رنگ متنوع هستند و جنس های متفرقه ارزان قیمت و ضعیف موجود در بازار ، دردسر ساز خواهند بود. بنابراین در انتخاب این برچسب ها باید دقت کنید.


Fownix tiggo 7 pro

فونیکس تیگو 7 پرو نام محصول جدید شرکت چری است که در اصل نسل دوم از تیگو 7 می باشد که با برند لوکس مدیران خودرو یعنی فونیکس عرضه شده است. تیگو 7 پرو با ظاهر زیباتر، کابین لوکس‌تر و پیشرانه قوی‌تر نسبت به نسل قبلی تولید و عرضه شده .

از لحاظ فنی ، تیگو 7 پرو ، از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.5 لیتر توربوشارژ بهره می برد که قادر است 157 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس CVT جدید 9 سرعته ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت اسمی این خودرو 185 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

ابعاد این خودرو : طول خودرو : 4500 میلیمتر ، عرض خودرو : 1842 میلیمتر و ارتفاع آن : 1746 میلیمتر می باشذ.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل تیگو

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو تیگو ۷ پرو

شیشه جلو تیگو ۷ پرو
شیشه جلو تیگو ۷ پرو

قیمت شیشه جلو تیگو ۷ پرو
قیمت شیشه جلو تیگو ۷ پرو
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تیگو 7 پرو
  • مدل سال خودرو : 1401
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : …

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه جلو تیگو ۷ پرو

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس