Peugeot 301 windshield
شیشه پژو 301
ژانویه 29, 2023
شیشه کیا سونت
فوریه 1, 2023

شیشه کیا سلتوس ، معرفی انواع شیشه آن و چگونگی طرز تهیه و نصب شیشه های این خودروی کراس اوور کوچک شرکت کیا در این مقاله کوتاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو کیا سلتوس از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی است و از لحاظ آپشن ، بسته به تیپ خودرو و سطح امکانات ، متنوع است. این خودرو در سه تیپ استاندارد ، نیم فول و فول امکانات عرضه می شود.


KIA Seltos 2023

کیا سلتوس نام محصول کراس اوور ساب کامپکت شرکت کیا است که برای اولین بار در سال 2019 در دهلی نو معرفی شد. این خودرو در دو نسخه فول آپشن و معمولی عرضه می شود . سلتوس در حال حاضر توسط شرکت کوشا خودرو به بازار ایران عرضه می شود.

خب بریم سراغ مشخصات فنی این محصول جدید کیا . کیا سلتوس از یک موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.6 لیتر بهره می برد که قادر است 123 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس  6 سرعته اتوماتیک، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. شتاب این خودرو برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت ، حدود 12.3 ثانیه می باشد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4315 میلیمتر ، عرض خودرو : 1800 میلیمتر و ارتفاع آن :1620 میلیمتر می باشد.

قیمت شیشه جلو کیا سلتوس

شیشه جلو کیا سلتوس
شیشه جلو کیا سلتوس

شیشه جلو این خودرو در نسخه معمولی ، از جنس لمینت ، دورمشکی تمام رنگ می باشد و از لحاظ امکانات ، فاقد آپشن خاص می باشد. البته نسخه فول آپشن ، دارای سنسور باران و دوربین بین خطوط می باشد. اطلاعات تکمیلی در آینده ای نزدیک ارائه خواهد شد.

قیمت شیشه عقب کیا سلتوس

شیشه عقب کیا سلتوس
شیشه عقب کیا سلتوس

شیشه عقب این خودرو شاسی بلند ، از جنس سکوریت ، دورمشکی و دارای خط گرمکن و سوراخ برف پاک کن می باشد. از لحاظ رنگ نیز ، بصورت دودی سولار و سبز رنگ عرضه شده است.

قیمت شیشه کیا سلتوس
قیمت شیشه کیا سلتوس

نگاهی به شیشه های جانبی این خودرو داشته باشیم. شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی است که تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت هستند و سبز رنگ. البته در نسخه فول آپشن ، شیشه های کابین عقب بصورت دودی سولار عرضه شده است.

با توجه به اینکه این خودرو تازه عرضه شده ، اطلاعات تکمیلی بزودی ارائه می شود.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل کیا سلتوس

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: کیا سلتوس
  • مدل سال خودرو : 2023
  • نوع شیشه : شیشه درب جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :. –

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس