toyota hiace windshield
شیشه تویوتا هایس
فوریه 9, 2022
قیمت شیشه جلو لیفان x70
شیشه لیفان x70
آوریل 17, 2022

شیشه جیلی x7 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو شاسی بلند چینی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو جیلی x7 از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران می باشند. به زبان دیگر شیشه جلو بسیار ساده ای دارند .


geely emgrand x7

جیلی امگرند x7 نام یک محصول شاسی بلند چینی است که در سال 2014 توسط شرکت جیلران موتور وارد بازار ایران شد که البته فروش موفقی را تجربه نکرد.

از لحاظ فنی ، جیلی شاسی بلند ، از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2.4 لیتر بهره می برد که قادر است 162 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو در حدود 185 کیلومتر بر ساعت می باشد و شتابی معادل 12 ثانیه دارد.

ابعاد این خودرو : طول خودرو : 4541 میلیمتر ، عرض خودرو : 1833 میلیمتر و ارتفاع آن :1700 میلیمتر می باشد.

قیمت شیشه جلو جیلی x7

قیمت شیشه جلو جیلی امگرند x7
قیمت شیشه جلو جیلی شاسی بلند

شیشه جلو این خودرو شاسی بلند نیز فاقد آپشن خاصی همچون سنسور باران است و در کل شیشه ساده ای دارد و تنها پایه آینه روی شیشه قرار می گیرد.

این شیشه نیز توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا و یا امید تولید و عرضه شده اند ولی نمونه چینی نیز در سبد فروش با قیمت بالاتر قرار دارد.

قیمت شیشه عقب جیلی x7

قیمت شیشه عقب جیلی امگرند x7

به نمای عقب جیلی امگرند ایکس 7 نگاه می اندازیم. شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت ، سبز رنگ و دورمشکی و دارای سوراخ برف پاک کن عقب و خطوط هیتر می باشد.

این شیشه توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید اصفهان تولید و عرضه می شود و البته نمونه چینی آن نیز قابل عرضه است.

شیشه درب جیلی

این شیشه نیز به مانند شیشه جلو ، توسط چسب پلی اورتان مشکی نصب و آب بندی می شود.

حال نگاهی به نمای بغل خودروها داشته باشیم . شیشه های بغل شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی عقب می باشد.

تمامی این شیشه از جنس سکوریت و سبز رنگ تولید می شوند. شیشه های درب این خودرو توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و عرضه شده اند ولی نمونه های وارداتی این محصولات نیز در سبد فروش قرار دارد.

شیشه سانروف جیلی شاسی


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل جیلی امگرند x7

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو جیلی شاسی بلند

قیمت شیشه جلو جیلی x7
قیمت شیشه جلو جیلی x7

شیشه جلو جیلی امگرند x7

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: جیلی امگرند شاسی
  • مدل سال خودرو : –
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : –

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو تعویض شیشه جلو

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس