شیشه سوناتا وای اف

Tucson ix35 windshield
شیشه توسان ۲۰۱۴
آگوست 26, 2021
Tucson 2007 windshield
قیمت شیشه توسان 2008
آگوست 26, 2021

شیشه سوناتا وای اف ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در مورد شیشه جلو سوناتا وای اف : از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند . شیشه جلو این خودرو در فولترین حالت دارای سنسور باران و هیتر می باشد.

در انتهای این مقاله ، ویدئویی کوتاه از چگونگی تعویض شیشه این خودرو را قرار داده ایم که شما را به دیدن این کلیپ کوتاه دعوت می نماییم.

Hyundai Sonata yf

هیوندای سوناتا نام محصول سدان سایز متوسط نیم لوکس شرکت کره ای هیوندای است که اولین بار در سال 1985 رونمایی شد و تا کنون هفت نسل از آن رونمایی شده و در این مقاله قصد داریم ، در مورد نسل ششم آن صحبت کنیم که در سال 2010 رونمایی شد. این خودرو با نام سوناتا وایف یا سوناتا YF معرفی شده است که بین سال های 2011 الی 2014 عرضه شده است.

از لحاظ فنی ، سوناتا وایف از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2.4 لیتر بهره می برد که قادر است 197 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس  6 دنده اتوماتیک شیفت ترونیک ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت اسمی این خودرو در حدود 210 کیلومتر بر ساعت می باشد و شتابی برابر با 9.5 ثانیه دارد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4821 میلیمتر ، عرض خودرو : 1834 میلیمتر و ارتفاع آن : 1471 میلیمتر می باشد.

حال به بررسی شیشه های این خودرو می پردازیم.

قیمت شیشه جلو سوناتا وای اف

شیشه جلو سوناتا وای اف
شیشه جلو سوناتا yf

شیشه جلو سوناتا yf

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودرو را به نمایش گذاشته که شیشه جلو این سوناتا ، دارای سنسور باران در کنار پایه آینه و هیتر در پایین شیشه است.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دور مشکی می باشد. شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت متوسط عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی کره ای این محصول شیشه نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهند داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.

شیشه بغل سوناتا وای اف
شیشه بغل سوناتا yf

تصویر بالا نمونه شیشه های درب جلو و درب عقب این خودرو را نشان میدهد که همگی از جنس سکوریت ( نشکن ) و سبز رنگ ساخته شده اند . این شیشه توسط شرکت های داخلی ( همچون شرکت شیشه آسیا ) با قیمت پایینتر از محصول اصلی ( وارداتی ) تولید و عرضه شده اند ولی در بازار نمونه چینی و اصلی نیز وجود دارد تا تمام سلایق را تحت پوشش قرار دهد. برای تهیه شیشه سولار بهتر است شیشه اصلی تهیه شود. در کابین عقب نیز شیشه روستونی قرار گرفته است ولی این خودرو شیشه لچکی ندارد.

شیشه عقب سوناتا وای اف

قیمت شیشه عقب سوناتا yf
قیمت شیشه عقب سوناتا yf

شیشه عقب این خودرو سدان کره ای ، از جنس سکوریت ، دورمشکی ، دارای خطوط هیتر و سبز رنگ می باشد. در ایران نیز این شیشه با کیفیت متوسط تولید و عرضه شده است .

البته نمونه چینی و اصلی کره ای این شیشه نیز در سبد فروش با قیمت بالاتر قرار گرفته است. البته بهتر است این شیشه حتی المقدور بصورت اصلی جنیون و سولار تهیه شود که قطعا نسبت به نمونه های ایرانی و چینی از هر نظر کیفیت بهتری دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه هیوندای سوناتا وای اف

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


چگونه شیشه این خودرو را تهیه کنم؟

در صورتی که که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو سوناتا وای اف

راهنمایی خرید : برای خرید شیشه جلو سوناتا وای اف ، گزینه های مختلفی پیش روی مشتریان عزیز می باشد. ارزانترین شیشه ها مربوط به شرکت های داخلی می باشند. این محصول شیشه سوناتا وای اف توسط شرکت های داخلی همچون : شرکت شیشه آسیا و یا امید اصفهان تولید شده اند. البته کارخانه های متفرقه دیگری نیز ، با کیفیت پایینتر، اقدام به تولید این محصول کرده اند.

برای این خودرو ، شیشه های وارداتی نیز قابل عرضه هستند. شیشه های وارداتی متفرقه چینی و نیز اصلی فابریک . رنج قیمت شیشه های چینی ، بالاتر از تولیدات داخلی و پایین تر از محصول اصلی قرار می گیرد. البته شیشه های چینی نیز با درجه کیفیت های یک و دو وارد شده اند. برای استعلام قیمت های دقیق با ما در تماس باشید.

شیشه جلو سوناتا وای اف
شیشه جلو سوناتا وای اف
قیمت شیشه جلو سوناتا yf
قیمت شیشه جلو سوناتا yf

تعویض شیشه درب جلو سوناتا yf

شیشه درب جلو سوناتا وای اف
شیشه درب جلو سوناتا وای اف
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: هیوندای سوناتا وای اف
  • مدل سال خودرو : 2013
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : ………..
برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدیو چگونگی تعویض شیشه جلو سوناتا yf

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس