شیشه رنو سفران

Renault Talisman windshield
شیشه تالیسمان
آگوست 28, 2021
Renault Symbol windshield
شیشه رنو سیمبل
آگوست 28, 2021

شیشه رنو سفران ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودروی سدان شرکت رنو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو رنو سفران ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از لحاظ امکانات روی شیشه ، شیشه جلوی آن دارای سنسور باران نیز می باشد.

در انتهای این مقاله نمونه ای از ویدئو تعویض شیشه جلو این خودرو به نمایش در آمده است که شما را به دیدن این ویدئو کوتاه دعوت می کنیم.


Renault Safrane

رنو سفران نام محصول خودروی صندوقدار شرکت رنو فرانسه است که در اصل نسخه تغییر یافته رنو لتیتود می باشد و توسط شرکت نگین خودرو به بازار ایران راه پیدا کرده است.

این خودرو با دو موتور 2 و 2.5 لیتر عرضه شده است که موتور 2 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ است و 140 اسب بخار نیرو تولید می کند و موتور 2.5 لیتری 6 سیلندر 24 سوپاپ است و قادر است 177 اسب بخار نیرو تولید کند. گیربکس این خودرو اتومات CVT است.

شیشه جلو رنو سفران

شیشه جلو رنو سفران
قیمت شیشه جلو رنو سفران

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این محصول رنو را نشان می دهد. شیشه جلو این سدان فرانسوی ، تمام رنگ و دارای سنسور باران گرد در زیر پایه آینه وسط است. شیشه های این خودرو از جمله شیشه جلو با رنو سفران یکی است .

این شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا با کیفیت قابل قبول تولید و عرضه شده است ولی در سبد فروش نمونه های چینی و اروپایی این محصول نیز قرار گرفته و قاب عرضه می باشد.. البته شیشه های ایرانی از نمونه های وارداتی قیمت پایین تری دارند.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور نیز با چسب مخصوص ژله ای سنسور نصب می شود تا عملکرد درستی داشته باشد.

شیشه عقب رنو سفران
قیمت شیشه عقب رنو سفران

شیشه عقب رنو سفران

نگاهی به نمای عقب این خودرو داشته باشیم. تصویر شیشه گویای همه چیز هست. شیشه عقب این خودروی صندوقدار ، از جنس سکوریت و دورمشکی و به رنگ سبز ساخته می شود. این شیشه دارای خطوط هیتر یا گرمکن روی شیشه است. البته این مشخصات مربوط به تمامی شیشه های عقب خودروهای سدان می باشد.

در حال حاضر نمونه های وارداتی چینی و اروپایی این محصول در سبد فروش قرار دارد و تولید این محصول توسط شرکت های داخلی در دست اقدام است .

برای دودی کردن شیشه می توانید از برچسب های دودی سولار اصلی و با کیفیت استفاده فرمایید. لازم به ذکر است که بعد از نصب برچسب دودی روی شیشه عقب ، بهتر است این برچسب کنده نشود زیرا احتمال صدمه دیدن هیتر بسیار زیاد است. بنابراین انتخاب برچسب با کیفیت و نیز تجربه نصاب اهمیت زیادی دارد.

شیشه های بغل رنو سفران شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب می باشد. تمامی این شیشه ها بصورت فابریک از جنس سکوریت و سبز رنگ هستند و برای خرید می توانید بین محصولات شرکت های ایرانی و متفرقه چینی و اروپایی حق انتخاب داشته باشید.

به هر حال اگر نیاز به اطلاعات تکمیلی و یا مشاوره داشتید ، با شماره های درج شده در سایت در تماس باشید .


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل رنو سفران

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو رنو سفران

در تصویر زیر نمونه ای از قبل و بعد تعویض شیشه جلو سفران را مشاهده می فرمایید. شیشه جلو این خودرو تمام رنگ و فاقد آپشن است و تنها پایه آینه روی شیشه جلو قرار دارد. برای تهیه این شیشه گزینه های ایرانی و چینی پیش روی مشتریان است که محصول ایرانی نسبت به نمونه وارداتی چینی قیمت پایینتری دارد.

شیشه جلو رنو سفران
شیشه جلو رنو سفران
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: رنو سفران
  • مدل سال خودرو : 2015
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه جلو رنو سفران

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس