Nissan juke windshield
شیشه نیسان جوک
آگوست 30, 2021
Nissan Teana windshield
قیمت شیشه نیسان تیانا
آگوست 30, 2021

شیشه رونیز ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این محصول شاسی بلند نیسان در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو رونیز از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند .

در انتهای این مقاله ، ویدئویی کوتاه از چگونگی نصب شیشه این خودرو را قرار داده ایم که شما را به دیدن این کلیپ دعوت می نماییم.

Nissan Roniz

نیسان رونیز نام یک محصول شاسی بلند آفرودی است که بین سال های 1382 الی 1389 و توسط پارس خودرو عرضه گردید .

این خودرو از یک موتور 2.4 لیتری بهره می برد که قادر است 160 اسب بخار نیرو تولید کند. گیربکس این خودرو 5 دنده دستی و دو دیفرانسیل است.

قیمت شیشه جلو رونیز

قیمت شیشه جلو نیسان رونیز

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو تمام رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. این شیشه ساده و فاقد آپشن خاصی می باشد. این محصول ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه ونوس و شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب و فابریک عرضه شده اند.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.

قیمت شیشه عقب رونیز
قیمت شیشه عقب رونیز

شیشه عقب این خودروی شاسی ژاپنی نیسان از جنس سکوریت ، دور مشکی و سبز رنگ و دارای خطوط گرمکن است. این شیشه نیز در ایران و توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید تولید و عرضه شده است ولی به هر حال ، نمونه چینی و اصلی ژاپنی این محصول نیز با کیفیت متفاوت و قیمت بالاتر در سبد فروش قرار دارد. شیشه عقب نیز با چسب پلی اورتان اروپایی نصب و آب بندی می شود. برای دودی کردن نیز می توانید از برچسب دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید که درصد های متنوعی هم دارد.

قیمت شیشه عقب رونیز

قیمت شیشه نیسان رونیز
قیمت شیشه نیسان رونیز

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب ، شیشه لچکی و شیشه روستونی کابین عقب است . تمامی این شیشه ها در داخل تولید و عرضه می شوند . جنس این شیشه ها از جنس سکوریت و سبز رنگ هسستند.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

شیشه جلو نیسان رونیز
شیشه جلو نیسان رونیز

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل نیسان رونیز

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو رونیز
شیشه جلو رونیز
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: نیسان رونیز
  • مدل سال خودرو : –
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.

قیمت شیشه جلو رونیز
قیمت شیشه جلو رونیز


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس