Kia Sportage 2017 windshield
شیشه اسپورتیج
آگوست 28, 2023
frit
نقطه های سیاه رنگ روی شیشه اتومبیل چیست؟
اکتبر 23, 2023

شیشه فونیکس fx ، معرفی و چگونگی طرز تهیه شیشه های این محصول جدید و لوکس خانواده چری در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو فونیکس fx ، از جنس لمینت ساخته شده و از لحاظ رنگ ، دور مشکی و تمام رنگی است و از نظر آپشن و امکانات روی شیشه ، این خودرو ، دارای سنسور باران و دوربین رادار است.


FOWNIX FX

فونیکس fx ، نام محصول جدید و لوکس شرکت چری است که توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران راه پیدا کرده است و در ایران با این نام شناخته می شود. شرکت چری در سال 2021 و در نمایشگاه خودرو گوانگژو از این خودرو رونمایی کرد که امروزه آن را با نام چری اومودا 5 می‌شناسیم. تولید و عرضه این محصول در سال 2022 آغاز شد و به ایران نیز راه پیدا کرد. فونیکس اف ایکس در کنار تیگو 7 پرو، تیگو 8 پرو و آریزو 6 پرو اعضای خانواده لوکس مدیران خودرو را تشکیل می‌دهند.

شیشه جلو فونیکس fx

این خودرو در دو تیپ ، اکسلنت و پریمیوم  وارد ایران شده که از نظر فنی و موتوری با تیگو 7 پرو و تیگو 8 مشترک است. تیپ پریمیوم به پیشرانه 1.6 لیتری TGDI و گیربکس 7 سرعته DCT تر مجهز است و تیپ اکسلنت از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و گیربکس 9 سرعته CVT بهره می‌برد که با تیگو 7 پرو مشترک است.

فونیکس fx در تیپ پرمیوم ( تیپ گرانتر ) ، از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.6 لیتری توربو شارژر با تزریق مستقیم سوخت ، بهره می برد که قادر است تا 197 اسب بخار نیرو تولید کرده و این قدرت را توسط گیربکس هفت سرعته دوکلاچه ، به چرخ های جلو انتقال دهد. شتاب صفر تا صد این خودرو در حدود 8 ثانیه می باشد .

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4400 میلیمتر ، عرض خودرو : 1830 میلیمتر و ارتفاع آن 1585 میلیمتر است.

برخی از امکانات این خودرو شامل : آینه الکتروکرومیک، دوربین 360 درجه ، سنسور باران و نور ، سانروف پاناروما ، دو صفحه نمایشگر و ….


قیمت شیشه جلو فونیکس

شیشه جلو فونیکس fx
شیشه جلو فونیکس fx

شیشه جلو فونیکس fx ، همانطور که قبلا نیز اشاره شد ، شیشه جلو این خودرو ، دارای آپشن سنسور باران و دوربین رادار می باشد. این شیشه ، از جنس لمینت ، دورمشکی و تمام رنگ است و در حال حاضر این محصول بصورت اصلی و وارداتی قابل عرضه می باشد و نمونه ایرانی آن ، توسط شرکت های داخلی در دست تولید بوده و بزودی عرضه می شود.

برای نصب این شیشه ، از چسب پلی یورتان مشکی اروپایی استفاده می شود که در نصب شیشه و آب بندی صحیح ، نقش مهمی را ایفا می کند. توجه فرمایید که سنسور باران با چسب ژله ای مخصوص نصب می شود و نصب آن نیاز به تجربه فنی دارد.


شیشه عقب فونیکس fx

قیمت شیشه عقب فونیکس fx
قیمت شیشه عقب فونیکس fx

شیشه عقب فونیکس fx ، نگاهی به نمای عقب خودرو داشته باشیم. شیشه عقب این خودرو شاسی بلند چینی ، از جنس سکوریت بوده و از لحاظ رنگ ، دورمشکی ، سبز رنگ و دارای خط هیتر و البته سوراخ برف پاک کن عقب می باشد. در حال حاضر ، برای خرید این شیشه ، گزینه اصلی چینی پیش روی مشتریان عزیز می باشد. . این شیشه ، توسط شرکت های داخلی در دست تولید است و بزودی قابل عرضه می باشد. شیشه های ایرانی نسبت به شیشه های وارداتی قیمت به مراتب پایین تری دارند.

برای دودی کردن این شیشه می توانید از برچسب های دودی سولار استفاده فرمایید که درصد های مختلفی از نظر رنگ دودی دارند. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان مشکی اروپایی نصب و آب بندی می شود.


قیمت شیشه بغل فونیکس fx
قیمت شیشه بغل فونیکس fx

حال نگاهی به نمای بغل این خودرو شاسی بلند داشته باشیم. شیشه های جانبی فونیکس اف ایکس ، شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه رو ستونی عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و از لحاظ رنگ ، سبز رنگ هستند. شیشه های درب این خودرو بصورت وارداتی اصلی چینی موجود است . بزودی شیشه های بغل نیز ، توسط شرکت های داخلی ، تولید و عرضه خواهند شد. البته شیشه روستونی این خودرو دودی و غیر قابل استفاده است.مثل ام وی ام 315 .

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، این شیشه ها همگی سبز رنگ هستند لذا برای دودی کردن شیشه ها ، نیاز است که از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل فونیکس

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه بغل فونیکس fx
شیشه بغل فونیکس fx

شیشه جلو فونیکس fx

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: فونیکس fx
  • مدل سال خودرو : 1402
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : …

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس