Maxima windshield
شیشه ماکسیما
آگوست 30, 2021
Nissan juke windshield
شیشه نیسان جوک
آگوست 30, 2021

شیشه نیسان ایکس تریل ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودرو شاسی بلند نیسان ژاپن در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در مورد شیشه جلو این خودرو : شیشه جلو نیسان ایکس تریل ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند . شیشه جلو این خودرو در فولترین حالت دارای سنسور باران ، دوربین بین خطوط ( رادار ) می باشد.


در ابتدا به سراغ شیشه جلو این خودرو می رویم. سوال اینجاست که ، این محصول توسط چه برندهایی تولید می شوند و چه قیمتی دارند؟ و اینکه آیا شیشه اصلی این خودرو در بازار ایران یافت می شود یا خیر؟

شیشه جلو نیسان ایکس تریل
شیشه جلو نیسان ایکس تریل

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودرو کراس اوور را به نمایش گذاشته که شیشه دارای سنسور باران و دوربین در کنار پایه آینه است.

شیشه جلو نیسان ایکس تریل ،در تصویر بالا به نمایش در آمده است، شیشه جلو این خودرو تمام رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. این شیشه ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و با کیفیت نسبتا مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی کره ای این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت به مراتب بالاتری خواهند داشت. البته برندهای مختلفی از محصولات چینی در بازار موجود می باشد که کیفیت و قیمت متنوعی دارند.

قیمت شیشه جلو نیسان ایکس تریل

جدول زیر ، نحوه ی محاسبه قیمت تمام شده نصب شیشه جلو این خودرو را به نمایش گذاشته است. توجه بفرمایید که برای استعلام قیمت روز ، حتما با ما در تماس باشید.

بروزرسانی قیمت شیشه جلو ایکس تریل : مهرماه 1402

قیمت شیشه جلو نیسان ایکس تریلهزینه چسب پلی یورتان خارجی مصرفی (ریال)اجرت نصب شیشه جلو (ریال)قیمت تمام شده با نصب (ریال )
ایرانی درجه یک 31,000,0002,000,0006,000,00039,000,000
چینیتماس2,000,0006,000,000تماس

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.


شیشه عقب نیسان ایکس تریل

شیشه عقب نیسان ایکس تریل

قیمت شیشه عقب نیسان ایکس تریل

در تصویر بالا ، نمای عقب را مشاهده می کنیم. شیشه عقب این خودرو شاسی ، از جنس سکوریت ، دورمشکی ، دارای خطوط هیتر و سوراخ برف پاک کن عقب است. این شیشه به صورت سبز و یا دودی سولار عرضه می شود. در حال حاضر این شیشه در ایران تولید نشده و تنها نمونه های وارداتی چینی و اصلی ژاپنی این محصول در سبد فروش قرار گرفته است. البته تولید آن در داخل در دست اقدام است. البته بهتر است از شیشه های دودی استفاده بفرمایید که نیازی به نصب برچسب های دودی نداشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.


شیشه بغل نیسان ایکس تریل
شیشه بغل نیسان ایکس تریل

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی کابین عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت تولید می شوند. شیشه های کابین عقب بصورت دودی سولار نیز عرضه شده اند و در سبد فروش قرار دارند.

در حال حاضر شیشه های درب این خودرو ، بصورت شیشه های ساخت داخل ، شیشه های وارداتی چینی و اصلی قابل عرضه هستند که تفاوت قیمت و کیفیت دارند. برای اطلاعت تکمیلی با ما در تماس باشید.


Nissan x trail

نیسان ایکس تریل نام محصول شاسی بلند و جذاب ژاپنی است که از سال 2016 تا 2018 توسط شرکت جهان نوین آریا به بازار ایران عرضه گردید.

این خودرو از لحاظ فتی ، از یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتر بهره می برد که قادر است 171 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس CVT شیفت ترونیک به هر چهار چرخ این قدرت را انتقال دهد.


مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل ایکس تریل

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو ایکس تریل

در تصویر ذیل نمونه ای تعویض شیشه جلو این خودرو را مشاهده می فرمایید. شیشه این خودرو دارای آپشن هایی چون : سنسور باران گرد و دوربین رادار می باشد. این شیشه در ایران نیز تولید شده و به طبع نسبت به نمونه های وارداتی چینی و اصلی قیمت پایینتری دارد. نمونه های متفرقه چینی این شیشه نیز موجود است که البته از لحاظ برند متنوع هستند.

بهتر است قبل از خرید ، برای مشاوره با ما در تماس باشید.

شیشه جلو نیسان ایکس تریل
شیشه جلو نیسان ایکس تریل

تصویر زیر ، قبل و بعد نصب شیشه درب جلو این خودرو را به نمایش گذاشته است. شیشه سبز رنگ است و البته نمونه چینی آن. البته این شیشه بصورت ایرانی نیز موجود است که قیمت و تا حدودی کیفیت پایین تری دارد. توجه داشته باشید که شیشه دودی نیست و برای دودی کردن، نیاز به نصب برچسب دودی سولار با کیفیت است.

قیمت شیشه درب جلو نیسان ایکس تریل

شیشه عقب نیسان ایکس تریل

تصویر زیر قبل و بعد نصب شیشه عقب ایکس تریل را به نمایش گإذاشته است. شیشه نصب شده ، نمونه درجه یک چینی و رنگ دودی سولار است.

شیشه عقب نیسان ایکس تریل
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: نیسان ایکس تریل
  • مدل سال خودرو : 2017
  • نوع شیشه : شیشه درب جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : سمت راست ( شاگرد)

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو تعویض شیشه درب جلو


ویدئو تعویض شیشه عقب ایکس تریل



قیمت شیشه جلو نیسان ایکس تریل


ویدئو تعویض شیشه درب عقب دودی

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس