تعویض شیشه شاهین
شیشه شاهین سایپا
سپتامبر 1, 2021
Geely gc6 windshield
قيمت شيشه جیلی gc6
سپتامبر 1, 2021

شیشه ولوو xc90 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو لوکس شرکت ولوو سوئد در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو ولوو xc90 از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از نظر امکانات ، شیشه جلو دارای سنسور باران ، دوربین بین خطوط ( رادار ) هیتر و هدآپ می باشد . در ادامه بیشتر خواهید خواند.


Volvo xc90

ولوو xc90 ، مهمترین ، لوکس ترین و پرفروش ترین محصول شرکت ولوو می باشد که از سال 2016 الی 2017 توسط شرکت افرا موتور وارد بازار ایران شده است. این خودرو در کلاس بدنه شاسی بلند قرار میگیرد.

نسل اول این خودرو در سال 2002 رونمایی و نسل دوم در سال 2015 معرفی و عرضه شد.

از نظر فنی : ولوو xc90 از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ سوپرشارژر و توربو شارژ با حجم موتور 2 لیتر بهره می برد که قادر است 316 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس اتومات 8 سرعته به هر چهار چرخ این نیرو را انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو در حدود 230 کیلومتر بر ساعت اعلام شده و شتابی برابر با 6.9 ثانیه دارد که با توجه به وزن 2025 کیلوگرمی این خودرو ، این شتاب فوق العاده می باشد .

از نظر ابعاد : طول خودرو : 4950 میلیمتر ، عرض خودرو : 2009 میلیمتر و ارتفاعی برابر با 1775 میلیمتر دارد.

شیشه جلو ولوو xc90

شیشه جلو ولوو xc90
شیشه جلو ولوو xc90

قیمت شیشه جلو ولوو xc90

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودرو را به نمایش گذاشته که شیشه دارای سنسور باران و دوربین در کنار پایه آینه است.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو تمام رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. خوشبختانه شیشه جلو این محصول ولوو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اروپایی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.

شیشه عقب ولوو xc90

قیمت شیشه عقب ولوو xc90

شیشه عقب این خودرو شاسی ، از جنس سکوریت ، دورمشکی ، دارای خطوط هیتر و سوراخ برف پاک کن عقب می باشد. این شیشه به صورت سبز و یا دودی سولار عرضه می شود. این شیشه بصورت وارداتی متفرقه چینی و اصلی اروپایی در سبد فروش قرار گرفته است.

البته بهتر است این شیشه حتی المقدور بصورت اصلی اروپایی تهیه شود که قطعا نسبت به نمونه های متفرقه چینی از هر نظر کیفیت بهتری دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.

قیمت شیشه ولوو xc90
قیمت شیشه بغل ولوو xc90

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب ، شیشه لچکی درب عقب و شیشه روستونی کابین عقب است. لازم به ذکر است که شیشه های کابین عقب این خودرو معمولا بصورت دودی سولار عرضه می شود و در حال حاضر بصورت اصلی و متفرقه چینی در سبد فروش قرار دارد و به زودی توسط شرکت های داخلی نیز تولید خواهد شد.

شیشه های درب این خودروی شاسی بلند لوکس ، بصورت لمینت تولید و عرضه می شود . البته لازم به ذکر است که ، این شیشه ها بصورت سکوریت نیز تولید و عرصه می شوند ولی نمونه های لمینت ( طلقی ) از امنیت بیشتری برخوردارند و البته از لحاظ قیمت نیز بسیار گرانتر می باشند.

در برخی از خودروهای لوکس شیشه های درب ، از جنس لمینت تولید می شوند ولی بطور کلی شیشه های بغل تماما از جنس سکوریت هستند.

شیشه سانروف ولوو xc90

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل ولوو xc90

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو ولوو xc90
قیمت شیشه جلو ولوو xc90

نصب شیشه بغل ولوو xc90

شیشه درب جلو ولوو xc90
شیشه درب جلو ولوو xc90
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: ولوو xc90
  • مدل سال خودرو : 2019
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : –

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.



تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس