Renault Latitude windshield
شیشه رنو لتیتود
آگوست 29, 2021
Nissan x trail windshield
شیشه نیسان ایکس تریل
آگوست 30, 2021

شیشه ماکسیما ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این محصول سدان نیسان در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در مورد شیشه جلو ماکسیما که از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند . شیشه جلو این خودرو فاقد آپشن خاصی است و تنها پایه آینه دارد.

در انتهای این مقاله ، ویدئویی کوتاه از چگونگی نصب شیشه این خودرو را قرار داده ایم که شما را به دیدن این کلیپ دعوت می نماییم.

Nissan Maxima

نیسان ماکسیما نام محصول سدان سایز متوسط شرکت نیسان که نسل اول آن در سال 1980 معرفی شد و تا کنون هشت نسل از این خودروی خوش فروش معرفی شده است. البته ماکسیمایی که ما در ایران می شناسیم مربوط به نسل چهارم آن است که در سال 1999 رونمایی شد و بین سال های 1381 الی 1391 توسط پارس خودرو وارد و مونتاژ شد که اتفاقا فروش بسیاری خوبی را در ایران تجربه کرد.

از لحاظ فنی ، ماکسیما از یک موتور 6 سیلندر 24 سوپاپ با حجم موتور 3 لیتر بهره می برد که قادر است 227 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 4 سرعته اتومات و یا 5 دنده دستی این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد.

قیمت شیشه جلو ماکسیما

شیشه جلو ماکسیما
شیشه جلو ماکسیما

در تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلوی این خودرو را مشاهده می فرمایید. این شیشه تنها پایه آینه دارد و فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران است. در حال حاضر این شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا و یا شرکت شیشه امید تولید و عرضه می شود که کیفیت مناسبی دارند و نیازی به تهیه ی شیشه های خارجی نیست. البته که نمونه های وارداتی این شیشه نیز در سبد فروش قرار گرفته تا تمام سلایق تحت پوشش قرار گیرد.


قیمت شیشه بغل ماکسیما

قیمت شیشه بغل ماکسیما

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب است . تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت سبز رنگ تولید و عرضه می شوند. این شیشه ها توسط شرکت های داخلی ، با کیفیت مناسب ، تولید و عرضه شده اند ولی نمونه های چینی و حتی اصلی آن نیز در سبد فروش قرار دارد و قابل عرضه می باشند.

شیشه عقب ماکسیما
شیشه عقب ماکسیما

قیمت شیشه عقب ماکسیما

به نمای عقب این خودرو نگاهی می اندازیم. شیشه عقب این خودروی سدان ژاپنی ، از جنس سکوریت ، سبز رنگ تولید شده و دارای خطوط هیتر می باشد. این شیشه توسط چسب پلی یورتان مشکی رنگ اروپایی نصب و آب بندی می شود. در حال حاضر این شیشه توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید تولید و عرضه می شود ولی نمونه های اصلی و چینی آن نیز در سبد فروش قرار دارد. به هر حال قیمت شیشه های ایرانی نسبت به نمونه های وارداتی مقرون به صرفه تر است.

برای اطلاعات تکمیلی با ما در تماس باشید.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل نیسان ماکسیما

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو ماکسیما

شیشه جلو ماکسیما
شیشه جلو ماکسیما

شیشه عقب ماکسیما

شیشه عقب ماکسیما
شیشه عقب ماکسیما
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: نیسان ماکسیما
  • مدل سال خودرو : –
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تعویض شیشه جلو ماکسیما


تعویض شیشه عقب ماکسیما

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس