MVM x22 windshield
شیشه ام وی ام x22
آگوست 31, 2021
MVM x55 windshield
شیشه ام وی ام x55
آگوست 31, 2021

شیشه ام وی ام x33 ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو شاسی بلند شرکت چری در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو ام وی ام x33 از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از لحاظ آپشن بسته به امکانات خودرو متفاوت است. در مدل ام وی ام x33 نیو دارای سنسور باران نیز می باشد ولی در مدل های قدیمی فقط پایه آینه دارد و فاقد آپشن است.


MVM X33

ام وی ام x33 نام محصول شاسی بلند شرکت ام وی ام است که در سال 1389 و برای اولین بار توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه گردید . در ادامه مدل x33 s این خودرو یعنی مدل اسپرت آن از سال 95 به بازار عرضه شد.

ام وی ام x33s دارای موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2 لیتر می باشد که قادر است 136 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 7 سرعته cvt به چرخ های جلو انتقال دهد.

قیمت شیشه جلوی ام وی ام x33

قیمت شیشه جلو ام وی ام x33
قیمت شیشه جلو ام وی ام ایکس 33

قیمت شیشه جلو ام وی ام x33

همانطور که قبلا هم اشاره شد ، شیشه جلو این خودرو در مدل نیوفیس دارای سنسور باران نیز می باشد ولی در مدل های قبلی تنها پایه آینه دارد. این شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید اصفهان و شرکت شیشه آسیا تولید و عرضه شده است ولی نمونه اصلی چینی نیز در سبد فروض قرار دارد.

شیشه جلو توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود و بهتر است از چسب های متفرقه یا آکواریوم استفاده نشود.

قیمت شیشه ام وی ام x33
قیمت شیشه ام وی ام x33

قیمت شیشه عقب ام وی ام x33

قیمت شیشه عقب ام وی ام x33

در دو تصویر بالا و پایین ، شیشه عقب این خودرو را به نمایش گذاشته ایم. شیشه عقب این خودرو در مدل نیو فیس یا همان x33s با مدل قدیمی x33 متفاوت است .

هر دو این شیشه ها از جنس سکوریت ، دور مشکی سبز رنگ و دارای خطوط هیتر و برف پاک کن می باشند. این شیشه ها نیز به صورت شیشه ایرانی و شیشه اصلی چینی قابل تهیه می باشند.

برای دودی کردن این شیشه می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید که درصد های متنوعی دارد . توجه داشته باشید که بعد از نصب برچسب دودی ، بهتر است این برچسب از شیشه جدا نشود زیرا به احتمال فراوان باعث می شود که هیتر شیشه عقب از کار بیفتد.

قیمت شیشه عقب ام وی ام x33s
قیمت شیشه عقب ام وی ام x33s

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل ام وی ام x33

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

نمونه تعویض شیشه عقب خودرو

شیشه عقب ام وی ام x33
شیشه عقب ام وی ام x33

قیمت شیشه جلو ام وی ام x33

شیشه جلو ام وی ام x33
شیشه جلو ام وی ام x33

شیشه جلو mvm x33

شیشه جلو x33 new
شیشه جلو x33 new

قیمت شیشه عقب ام وی ام x33
قیمت شیشه عقب ام وی ام x33
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: ام وی ام x33 قدیم
  • مدل سال خودرو : 1394
  • نوع شیشه : شیشه عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی : سبز

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو تعویض شیشه جلو

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس