شیشه سوناتا ال اف

Tucson 2007 windshield
قیمت شیشه توسان 2008
آگوست 26, 2021
Hyundai Tucson Tl windshield
شیشه توسان ۲۰۱۷
آگوست 26, 2021

شیشه سوناتا ال اف مدل 2015 -2017 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در مورد شیشه جلو سوناتا ال اف : از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند . شیشه جلو این خودرو با توجه به سطح امکانات ، متنوع می باشد و در فولترین حالت دارای سنسور باران ، دوربین بین خطوط و هیتر می باشد.

در انتهای این مقاله ، ویدیوهایی کوتاه از چگونگی تعویض شیشه این خودرو را به اشتراک گذاشته ایم که شما را به دیدن این کلیپ ها دعوت می کنیم.

Hyundai Sonata lf

معرفی : هیوندای سوناتا نام محصول سدان نیم لوکس کره ای می باشد که اولین بار در سال 1985 معرفی شد و تا کنون هفت نسل از آن رونمایی شده است . در این صفحه قصد داریم در مورد نسل هفتم آن صحبت کنیم که در سال 2015 رونمایی شد و با نام سوناتا ال اف معرفی شده است.

از لحاظ فنی ، سوناتا lf از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2.4 لیتر بهره می برد که قادر است 178 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتومات تیپ ترونیک ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو 205 کیلومتر بر ساعت می باشد.

از لحاظ ابعاد : طول خودرو : 4855 میلیمتر ، عرض خودرو : 1865 میلیمتر و ارتفاع آن : 1475 میلیمتر

قیمت شیشه جلو سوناتا ال اف

قیمت شیشه جلو سوناتا ال اف
قیمت شیشه جلو سوناتا ال اف

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودرو را به نمایش گذاشته که شیشه دارای سنسور باران و دوربین در کنار پایه آینه و هیتر در پایین شیشه است.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی کره ای این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.

قیمت شیشه عقب سوناتا ال اف

قیمت شیشه عقب سوناتا ال اف
قیمت شیشه عقب سوناتا ال اف

شیشه عقب این خودرو سدان کره ای ، از جنس سکوریت ، دورمشکی ، دارای خطوط هیتر و سبز رنگ می باشد. در ایران نیز این شیشه با کیفیت متوسط تولید و عرضه شده است .

البته نمونه چینی و اصلی کره ای این شیشه نیز در سبد فروش با قیمت بالاتر قرار گرفته است. البته بهتر است این شیشه حتی المقدور بصورت اصلی جنیون تهیه شود که قطعا نسبت به نمونه های ایرانی و چینی از هر نظر کیفیت بهتری دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.

شیشه سوناتا ال اف

شیشه سوناتا ال اف
شیشه سوناتا ال اف

تصویر بالا شیشه های درب جلو و درب عقب این خودرو را نشان میدهد که همگی از جنس سکوریت ( نشکن ) ساخته شده اند . این شیشه توسط شرکت های داخلی ( همچون شرکت شیشه آسیا ) با قیمت پایینتر از محصول اصلی ( وارداتی ) تولید و عرضه شده اند ولی در بازار نمونه چینی و اصلی نیز وجود دارد تا تمام سلایق را تحت پوشش قرار دهد. برای تهیه شیشه سولار بهتر است شیشه اصلی تهیه شود.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه هیوندای سوناتا ال اف

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


توجه : در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

تعویض شیشه عقب سوناتا ال اف

شیشه عقب سوناتا
شیشه عقب سوناتا

شیشه جلو سوناتا ال اف

راهنمایی خرید : شیشه جلو سوناتا هیبرید ، که در تصویر زیر نیز مشاهده می فرمایید، تنها دارای سنسور باران می باشد. این شیشه توسط شرکت های داخلی نیز تولید شده و قابل عرضه است. شرکت هایی همچون شرکت شیشه آسیا . البته این محصول شیشه ، بصورت وارداتی نیز موجود است. متفرقه چینی و اصلی کره. شیشه های چینی نیز درجه یک و دو دارند و متنوع هستند که قیمت های متنوع نیز دارند. ولی بهترین و گران ترین شیشه جلو برای این خودرو ، قطعا شیشه اصلی فابریک آن می باشد .

قیمت شیشه جلو سوناتا ال اف
قیمت شیشه جلو سوناتا ال اف

شیشه درب جلو سوناتا ال اف
شیشه درب جلو سوناتا ال اف
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: هیوندای سوناتا ال اف
  • مدل سال خودرو : 2017
  • نوع شیشه : شیشه درب جلو سمت شاگرد ( راست )
  • سایر توضیحات تکمیلی : ……..
برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئوهای تعویض شیشه سوناتا ال اف

تعویض شیشه عقب سوناتا 2017


تعویض شیشه جلو سوناتا هیبرید

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس