Outlander windshield
شیشه اوتلندر
آگوست 31, 2021
Suzuki Vitara windshield
شیشه ویتارا
آگوست 31, 2021

شیشه تیوولی ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودرو کراس اوور کره ای در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در مورد شیشه جلو تیوولی که از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند . شیشه جلو این خودرو دارای آپشن سنسور باران نیز می باشد.

در انتهای این مقاله می توانید ، نمونه ویدئوهای تعویض شیشه این خودرو را مشاهده بفرمایید. شما را به دیدن این کلیپ های کوتاه دعوت می نماییم.


قیمت شیشه جلو تیوولی

تصویر زیر نمونه از شیشه جلو این خودرو را نمایش می دهد که البته مربوط به مدل 2016 آن می باشد که از لحاظ سنسور باران با مدل بالاتر متفاوت است. سوالی که ذهن مشتریان را مشغول می کند این است که شیشه های موجود در بازار چه برندهایی هستند و قیمت و کیفیت این محصولات چگونه است؟ دقت بفرمایید که شیشه های غیر اصلی ، مانند محصولات ایرانی و وارداتی چینی ، که غیر اصلی هستند، از روی محصول اصلی کره ای الگو می شوند لذا از لحاظ ابعاد و سایر جزئیات ، با شیشه اصلی تفاوتی ندارند. ولی اختلاف کیفیت و قیمت دارند.

متریال ساخت این شیشه ها متفاوت است که روی رنگ وشفافیت شیشه تاثیر گزار هستند. لذا در نهایت باعث اختلاف کیفیت و قیمت می شود.

شیشه جلو تیوولی 2016

در تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودروی کراس اوور کوچک کره ای را مشاهده می فرمایید. این شیشه از جنس لمینت ساخته می شود و از لحاظ رنگ ، دورمشکی و دو رنگ است. یعنی بالای شیشه به اندازه ده سانت دودی ملایم است که کمک زیادی به دید راننده در هنگام تابش مستقیم خورشید دارد. شیشه جلو این خودرو دارای آپشن سنسور باران است که حالت اتومات به برف پاک کن خودرو می دهد.

قیمت شیشه جلوی تیوولی

توجه : قیمت درج شده در جدول زیر، مربوط به محصول شرکت ایرانی ( درجه یک ) می باشد.

قیمت شیشه جلو تیوولیهزینه چسب پلی یورتان اروپایی مصرفی( ریال )اجرت نصب شیشه جلوهزینه تمام شده
26,500,0002,000,0005,000,00033,500,000

شیشه جلو برای این خودرو ، بصورت وارداتی چینی نیز قابل عرضه می باشد که کیفیت و قیمت بالاتری دارد .

قیمت شیشه جلو تیوولی
قیمت شیشه جلو تیوولی

شیشه جلو تیوولی برای مدل 2016 و مدل بالاتر از آن ، از لحاظ سنسور متفاوت است .

این شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا تولید و عرضه شده است که کیفیت مطلوبی دارد . در قیاس با نمونه های وارداتی قیمت مقرون به صرفه ای دارد. البته نمونه چینی و حتی اصلی شیشه جلو این خودرو در سبد فروش قرار گرفته و قابل عرضه می باشد.

شیشه جلو توسط چسب پلی یورتان اصلی مشکی رنگ نصب و آب بندی می شود که نقش مهمی را در آب بندی صحیح شیشه اتومبیل دارد. استفاده از چسب های متفرقه ارزان قیمت قطعا در آینده مشکلاتی را برای صاحب خودرو بوجود خواهد آورد.


قیمت شیشه بغل تیوولی

قیمت شیشه درب تیوولی
قیمت شیشه درب تیوولی

حال نگاهی به نمای بغل این خودرو داشته باشیم و شیشه های جانبی این خودرو را بررسی کنیم. شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو و شیشه درب عقب است . تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و سبز رنگ هستند. ( سکوریت یا نشکن نوعی از شیشه است که مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه دارد و هنگام شکستن کاملا خرد می شود . شیشه های بغل این خودرو توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و عرضه شده اند ولی نمونه های اصلی و متفرقه چینی نیز در سبد فروش قرار گرفته اند.

برای دودی کردن این شیشه ها می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده کنید که تنوع بالایی از لحاظ رنگ و درصد دودی دارند.


قیمت شیشه عقب تیوولی

قیمت شیشه عقب تیوولی
قیمت شیشه عقب تیوولی

شیشه عقب تیوولی : تصویر بالا نمونه از شیشه عقب این خودرو را به نمایش می گذارد. شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت ، دور مشکی سبز رنگ و دارای خطوط هیتر و برف پاک کن عقب است . این شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت امید تولید شده است ولی نمونه های اصلی و چینی نیز در سبد فروش قرار دارد که قیمت و البته کیفیت بالاتری دارند.

توجه : قیمت درج شده در جدول زیر، مربوط به محصول شرکت ایرانی ( درجه یک ) می باشد.

قیمت شیشه عقب تیوولیهزینه چسب پلی یورتان اروپایی مصرفی( ریال )اجرت نصب شیشه جلوهزینه تمام شده
24,000,0002,000,0005,000,00031,000,000

برای اطلاعات تکمیلی با ما در تماس باشید.


Ssangyong Tivoli

تیوولی نام کراس اوور کوچک شهری شرکت سانگ یانگ کره است که در سال 2015 معرفی شد و از سال 2016 توسط شرکت رامک خودرو به بازار ایران راه پیدا کرد. تیوولی ابتدا بین سال های 2016 و 2017 به بازار عرضه شد و سال 2018 مدل فیس لیفت این خودرو به بازار عرضه شد که تغییرات جزئی در آن مشاهده می شد.

تیوولی از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.6 لیتر بهره می برد که قادر است 128 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتومات تیپ ترونیک این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. شتاب این خودرو برای رسیدن به سرعت صد ، در حدود 12 ثانیه می باشد و حداکثر سرعت اسمی آن 175 کیلومتر بر ساعت است.

ابعاد خودرو : این خودرو از لحاظ ابعاد ، بیشتر به هاچ بک نزدیک است تا یک خودروی شاسی بلند. طول خودرو : 4202 میلیمتر ، عرض خودرو : 1798 میلیمتر و ارتفاع آن : 1590 میلیمتر است.


مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه درب جلو

در تصویر زیر نمونه ای از تعویض شیشه درب خودرو را مشاهده می فرمایید. همانطور که در تصویر مشخص می باشد ، شیشه درب دارای برچسب دودی سولار می باشد . شیشه بر اثر ضربه شدید خرد شده ولی بخاطر وجود برچسب دودی ، سر جای خود مانده و ذرات شیشه به اطراف پخش نشده است.

این تصویر نمونه ای از مزایای وجود برچسب دودی روی شیشه نشان می دهد.

قیمت شیشه تیوولی
قیمت شیشه تیوولی

قیمت شیشه جلو تیوولی

تصویر نمونه از تعویض شیشه جلو : شیشه جلو از جنس لمینت است و در اثر ضربه ، شیشه دچار ترک می شود. شیشه های لمینت در مواردی خاص ، قابل ترمیم نیز می باشند. شیشه جلو این خودرو دارای سنسور باران است و برای نصب سنسور ، باید از ژل مخصوص سنسور باران استفاده کرد. در غیر اینصورت ، عملکرد سنسور باران دچار اختلال می شود.

قیمت شیشه جلو تیوولی
قیمت شیشه جلو تیوولی

شیشه درب عقب تیوولی

شیشه های درب عقب این خودرو از جنس سکوریت ( نشکن) و به رنگ سبز قابل عرضه است.

قیمت شیشه درب عقب تیوولی
قیمت شیشه درب عقب

شیشه عقب تیوولی

توجه داشته باشید که شیشه عقب این خودرو نیز در دو مدل متفاوت است . یعنی تیوولی مدل 2017 با تیوولی مدل 1402 از لحاظ شیشه عقب کاملا متفاوت است . البته هر دو این شیشه ها سبز رنگ دور مشکی هستند ولی از لحاظ ابعاد متفاوت هستند.

شیشه عقب تیوولی
شیشه عقب تیوولی
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تیوولی
  • مدل سال خودرو : 2017
  • نوع شیشه : شیشه درب جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : سمت شاگرد ( راست )

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه بغل تیوولی


شیشه جلو تیوولی


شیشه عقب تیوولی

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس