قیمت شیشه ام وی ام

شیشه لیفان
قیمت شیشه لیفان
آگوست 23, 2021
شیشه ام جی
قیمت شیشه ام جی
آگوست 23, 2021

شیشه ام وی ام ، معرفی انواع محصولات شیشه اتومبیل و چگونگی طرز تهیه آن در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. تصویر 14 محصول این برند چینی که توسط مدیران خودرو در بازار ایران عرضه می شود را در زیر مشاهده می فرمایید. برای اطلاعات بیشتر روی هر یک از تصاویر مربوطه کلیک بفرمایید.

شیشه جلو انواع ام وی ام ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ یا بالا رنگ تولید می شوند و از نظر آپشن متفاوت می باشند که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شیشه ام وی ام ، روی هر یک از تصاویر مربوطه کلیک بفرمایید.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل ام وی ام

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تیگو 5
  • مدل سال خودرو : 98
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :. ایرانی و چینی

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس